Mythbuster Geplaatst: 21 juli 2011 Rapport Geplaatst: 21 juli 2011 Hh, ik ook voor de Xdoos, maar k moet wel zeggen dat je het echt met een stuur moet spelen, alhoewel het dan realistischer is maar vooral met de moeilijkere races echt te moeilijk, Speel ook met stuurtje (Driving Force GT), welke jij? Ik heb nu wel meer controle over de auto dan met de controller, maar ik vind de force feedback nogal flauw (kun je nergens instellen dacht ik) in tegenstelling tot bij GT5. K speel met de Xdoos, met Micro Wheel dus en wat ik heb is dat ik soms helemaal geen feedback heb en soms wel en soms weer matig, klote dus. Je hebt idd meer controle en slipt niet zo snel mits je veelt te veel gas geeft, wat ik irritant vind is dat als je over de curbs rijdt en gas geeft je vrijwel altijd slipt. Is in het echt ook zo, maar dan in de regen.. Ik weet niet of je het vooral in de regen hebt maar in de regen moet je nóóit de curbs gebruiken... Curbs(en soms ook wegmarkeringen/witte lijnen) zijn in de racerij tijdens regen spekglad. Als 't droog is zijn curbs net wat gladder dan asfalt... Lijkt me dus puur een realisme feature die iets overdreven is. Reageren
Wooods Geplaatst: 22 juli 2011 Rapport Geplaatst: 22 juli 2011 Hh, ik ook voor de Xdoos, maar k moet wel zeggen dat je het echt met een stuur moet spelen, alhoewel het dan realistischer is maar vooral met de moeilijkere races echt te moeilijk, Speel ook met stuurtje (Driving Force GT), welke jij? Ik heb nu wel meer controle over de auto dan met de controller, maar ik vind de force feedback nogal flauw (kun je nergens instellen dacht ik) in tegenstelling tot bij GT5. K speel met de Xdoos, met Micro Wheel dus en wat ik heb is dat ik soms helemaal geen feedback heb en soms wel en soms weer matig, klote dus. Je hebt idd meer controle en slipt niet zo snel mits je veelt te veel gas geeft, wat ik irritant vind is dat als je over de curbs rijdt en gas geeft je vrijwel altijd slipt. Is in het echt ook zo, maar dan in de regen.. Ik weet niet of je het vooral in de regen hebt maar in de regen moet je nóóit de curbs gebruiken... Curbs(en soms ook wegmarkeringen/witte lijnen) zijn in de racerij tijdens regen spekglad. Als 't droog is zijn curbs net wat gladder dan asfalt... Lijkt me dus puur een realisme feature die iets overdreven is. Als ik het zo bekijk heb ik nog niet in de regen gereden, wel 's nachts wat vaak voorkomt. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 *BUMP Heb deze game sinds kort, spelen er nog meer mensen dit? En willen die het op de PS3 doen? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 12 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 *BUMP Heb deze game sinds kort, spelen er nog meer mensen dit? En willen die het op de PS3 doen? Ik speel dit spel soms, HEEL soms. beetje klooien met mn MK1 golfje en de E30 M3. Vind het jammer van de handeling die als 'jéééééh ik rijd op ijs' aan voelt. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Geplaatst: 15 maart 2012 Ik vind de handling nog wel meevallen, heb er niet heel erg veel last van. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 maart 2012 Rapport Geplaatst: 31 maart 2012 Ik vind de handling nog wel meevallen, heb er niet heel erg veel last van. Beter hadden ze er boten in gezet, dat past beter bij de baggere physics. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 Ik vind de handling nog wel meevallen, heb er niet heel erg veel last van. Ga je mond is wassen, handling is KUT. Beeld is niet verkeerd, geluid is niet verkeerd, auto's zijn zeker niet verkeerd, en dan weten ze je toch te naaien met zulke KUT handling. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 (bewerkt) Ik vind de handling nog wel meevallen, heb er niet heel erg veel last van. Ga je mond is wassen, handling is KUT. Beeld is niet verkeerd, geluid is niet verkeerd, auto's zijn zeker niet verkeerd, en dan weten ze je toch te naaien met zulke KUT handling. De handling is idd slecht, je glijd in iedere bocht zijwaarts. ( niet driften) Maar ik heb er geen last van, ik ben meer van het auto's verzamelen/tunen, dan van het racen. Bewerkt: 2 april 2012 door Redfire18 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 Ohh, ik vind het een beetje beledigend wat ik zei over boten, ik bedoelde eigenlijk zeppelins Gossedomme, net effe gespeeld en had nog geen bocht gezien en stond al achterstevoren Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Ohh, ik vind het een beetje beledigend wat ik zei over boten, ik bedoelde eigenlijk zeppelins Gossedomme, net effe gespeeld en had nog geen bocht gezien en stond al achterstevoren Te veel gas? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Ohh, ik vind het een beetje beledigend wat ik zei over boten, ik bedoelde eigenlijk zeppelins Gossedomme, net effe gespeeld en had nog geen bocht gezien en stond al achterstevoren Te veel gas? Noh, hij kan gewoon niet rijden. Nee, als het spel echt zo bagger is als ik hoor koop ik het dus echt niet. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Ohh, ik vind het een beetje beledigend wat ik zei over boten, ik bedoelde eigenlijk zeppelins Gossedomme, net effe gespeeld en had nog geen bocht gezien en stond al achterstevoren Te veel gas? Nee, hij rijdt op diesel... Noh, hij kan gewoon niet rijden. Nee, als het spel echt zo bagger is als ik hoor koop ik het dus echt niet. Is echt een bagger spel qua rijden, qua auto's etc. is ie wel leuk maar het draait ook om rijden en dat is zacht uitgedrukt kut. En ik rij je eruit jonge, kom maar eens op GT5 Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Bitch please, ik DRIFT jullie er allemaal uit met mun M3 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 (bewerkt) Bitch please, ik DRIFT jullie er allemaal uit met mun M3 Gewoon een omgebouwde E30 320i met M3 embleempjes. Bewerkt: 3 april 2012 door GekkieJ01 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 4 april 2012 Rapport Geplaatst: 4 april 2012 GT5 is gewoon een betere game, maar ik heb GT5 veel te veel gespeeld dus ben er een beetje klaar mee, ff wat afwisseling. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.