commando Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2012 Even een flinke bump, want ik ben op 't moment naar mijn mening het lekkerste biertje dat er -bij mijn weten- bestaat aan het drinken: Tripel Karmeliet. Echt ongelooflijk lekker. Wat sterker (8,4%) dan een gewoon biertje, beetje blond, fruitig, en qua geur en smaak uitstekend. Voor alle bierliefhebbers wat mij betreft een absolute aanrader. Oh, en na ruim 2 jaar alsnog complimenten aan Jesperkaj voor het subtiel verwerken van een biermerk in de openingspost. Brand maar los! Je kan de smaak wat afleiden van Stoofvlees. Stoofvlees + bier... hmm... Ziet er niet al te lekker uit als je het mij vraagt >.< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2012 Stoofvlees met bier, niet lekker? Ik kan me lelijk vergissen (ben nu ook geen chef kok) maar dat is toch redelijk normaal? Je kan het erbij doen om het een extra smaak te geven, het is natuurlijk niet noodzakelijk. Da's hetzelfde dat je bier bij pannenkoekendeeg kan doen (opnieuw, ik kan me lelijk vergissen). Ik heb trouwens niet zo'n uitgesproken lievelingsbier, heb ook nog veel te proeven. Voorlopig denk ik toch dat het tussen blond Kasteelbier en Kwak zou gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2012 Stoofvlees zonder tafelbier dat hoort gewoon niet. Stoofvlees smaakt nog altijd het lekkerst met tafelbier . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2012 Drinkt hier iemand ook Duvel? heerlijk bier als je 't mij vraagt, ik heb 't niet zo op belgen maar 't beer van hun is echt te zuipen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 ik heb 't niet zo op belgen Dat vind ik altijd zo'n inhoudsloos relaas... Net zoals ik heb het niet op Nederlanders of Duitsers. Alsof ieder iemand uit een land hetzelfde is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2012 was sarcastisch bedoeld maar volgens mij is je zout op, want sommige dingen moet je met een korreltje zout nemen beste kerel..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2013 Was ik trouwens vergeten zeggen: ik kan bruine bieren niet uitstaan. Vind het te zoet. Voor mij staat een goed bier gelijk met een bittere smaak. Heb vandaag een Gents bier gedronken, Gulden Draak. Mijn vrienden hadden het eens heel de tijd gedronken voor een verjaardagsdrink waar ik niet aanwezig was, dus heb ik het ook maar eens geproefd. Wist niet dat het een bruin bier was, pas na het bestellen had ik het door. Dus na het bestellen hoopte ik dat het goed was. En dit blijkt het eerste bruine bier dat ik wel kan pruimen. Verder heb ik ook eens Delirium Tremens gedronken. Wou het eens proberen, maar uiteindelijk vind ik het niet zo'n speciaal bier. Het is zwaarder dan normale bieren, maar het smaakt niet echt veel anders, vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 Even een flinke bump, want ik ben op 't moment naar mijn mening het lekkerste biertje dat er -bij mijn weten- bestaat aan het drinken: Tripel Karmeliet. Echt ongelooflijk lekker. Tripel Karmeliet... Ik zal het proberen te onthouden, zodat ik het kan proberen als ik het tegenkom. Ik deed vanavond even wat boodschappen, gewoon in de plaatselijke Jumbo waar ik iedere week wel kom, en waar viel mijn oog op? Juist, Tripel Karmeliet. Gewoon in de schappen van de supermarkt! € 1,35 per flesje, maar dan heb je ook wat hoor...genieten! Dus, kijk maar 's bij je plaatselijke Jumbo of ze 't ook hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2013 In italie heb ik ook wat bier gedronken. Jet land staat er niet bekend om maar volgens een vriend moest je peroni en moretti toch zeker proeven. Allebei goed maar moretti is iets sterker qua smaak dus krijgt die mijn voorkeur. Verder toch ook eens de pilsner urquell gedronken die ik in tsjechie was vergeten. Lekker maar niet iets waar ik er twee na elkaar kan van drinken. Ook een trappist geprobeerd La Trappe geloof ik. Die vond ik zeer lekker. En dan nog een onbekend streekbiertje: zonderik of iets dergelijks. Maakt niet uit want het maakte me misselijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-MessiaX- Geplaatst: 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2013 Ik ben niet zo heel erg fan van alcohol, geef mij maar een lekkere vruchten cocktail ( zonder alcohol ) SSSssMokin!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2013 Dat is nou jammer want dit topic gaat over BIER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2013 een vruchtencocktail ? Besluit ik eens in dit topic te kijken is het eerste wat ik zie een vruchtenvrouwendrankje.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-MessiaX- Geplaatst: 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2013 een vruchtencocktail ? Besluit ik eens in dit topic te kijken is het eerste wat ik zie een vruchtenvrouwendrankje.. Dat zie ik als compliment voor de vrouwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2013 Jet land staat er niet bekend om Waar ligt dat? Ik wil graag naar mijn land. :$ >>> Door Phoenyxar: In Ierland! Een lekker biertje op zijn tijd gaat er wel in hoor. Normaal bier gaat er veel harder in, maar een Leffe of zo... Jammie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2013 In Azie had ik San Miguel and Red Horse gedronken, waarvan San Miguel rond de 5% ligt en red horse dat wat sterker bier is rond de 8% ook verkrijgbaar in grote flessen. En niks is lekkerder dan bier drinken in de schaduw als het 30+ is buiten. Ook heel goedkoop, jammer genoeg niet echt te krijgen in Nederland. Een meisje waar ik mee was mixte die 2 bieren samen toen was het wel even Maar los zijn ze echt te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.