Jump to content

[SP] Pokertoernooi - Reactietopic


Kloep

Recommended Posts

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kloep

    35

  • MegaPilot

    18

  • Big Boss

    13

  • Leontjuuh-gta

    13

Wat had Thuco ongelooflijk goede kaarten de laatste paar handen. :7 Dan had hij niets, kwam de river, had hij weer goede kaarten. Was gewoon niet te geloven. Goed gespeeld Thuco, met lekker veel lef. :puh: Gefeliciteerd!

Zo te horen verdenk jij hem ook van omkoperij. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn complimenten voor de organisatie Kloep!

Dank je wel! :)

Zo te horen verdenk jij hem ook van omkoperij. 8)

Achjah, sommige zijn bereid te betalen, sommige niet. :D

Mijn felicitaties aan Kloep en alle deelnemers! _O_

Dank je wel! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die laatste ronden zat ik inderdaad wel goed met m'n kaarten, al was ik wel verbaasd toen er plotseling een flush uit kwam. Zoals Svenie al aangaf: poker bestaat voor een groot deel uit omkoperij geluk. :D

Complimenten voor de organisatie, Kloep! Hopelijk zijn er de volgende keer meer actieve deelnemers. Nu heb ik het gevoel dat ik enkel met Svenie en Big Boss heb gespeeld om de prijzen, terwijl de rest een beetje zat uit te zitten. Niettemin zij ook van harte gefeliciteerd met hun (al dan niet te grote) prijzen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat dit hele toernooi een beetje langs me heen is gegaan. Nu is dat niet te wijten aan de organisatie, want als ik de reacties zo lees was alles keurig verzorgd. Ik vind het in ieder geval een leuk idee, en doe de volgende keer graag mee. En dan gaan jullie er allemaal aan. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso tof dat je zoiets organiseert Kloep, dat allereerst :tu:

Er zijn al een aantal tips gegeven voor een volgende keer, maar ik wilde er graag nog even wat aan toevoegen. Een flinke tijd geleden heeft Bassiej ook eens zoiets georganiseerd, maar toen hoefde niet iedereen constant online te zijn. Het werd gewoon gespreid over langere tijd...iedereen kreeg zijn kaarten en kon om de beurt callen, raisen of folden, met een maximum tijd van 24 uur ofzo. Wellicht is het handiger om de volgende keer zoiets te doen. Of een tussenweg tussen deze editie en die van Bassiej...

In ieder geval, ik hoop dat 'r nog eens zoiets wordt georganiseerd. Als ik 't dan onder ogen krijg ben ik van de partij :)

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso tof dat je zoiets organiseert Kloep, dat allereerst :tu:

Er zijn al een aantal tips gegeven voor een volgende keer, maar ik wilde er graag nog even wat aan toevoegen. Een flinke tijd geleden heeft Bassiej ook eens zoiets georganiseerd, maar toen hoefde niet iedereen constant online te zijn. Het werd gewoon gespreid over langere tijd...iedereen kreeg zijn kaarten en kon om de beurt callen, raisen of folden, met een maximum tijd van 24 uur ofzo. Wellicht is het handiger om de volgende keer zoiets te doen. Of een tussenweg tussen deze editie en die van Bassiej...

In ieder geval, ik hoop dat 'r nog eens zoiets wordt georganiseerd. Als ik 't dan onder ogen krijg ben ik van de partij :)

Binnenkort gaan we verder met een Cashgame. Hiermee kan je dus aanschuiven wanneer je wilt (als er op dat moment iets gaande is). Dit wordt georganiseerd over een langere periode. Iets wat dus waarschijnlijk wel helpt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...