Fiegel5 Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Zamg0d1 pakt daarmee de hele pot.Helaas moeten we afscheid nemen van Fiegel5 en Hayte, welke beide All In waren. Whaha NIET coowl Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Zamg0d1 pakt daarmee de hele pot.Helaas moeten we afscheid nemen van Fiegel5 en Hayte, welke beide All In waren. Whaha NIET coowl AMATEUR. Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 (bewerkt) Wie gaat d'r nou ook all-in met die flut kaarten. Als je nou twee azen in je hand had, ok .. Bewerkt: 29 augustus 2010 door Big Boss Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Wie gaat d'r nou ook all-in met die flut kaarten. Als je nou twee azen in je hand had, ok .. Inderdaad. Of Aas-Koning, dan zou ik het ook wel doen, maar bij deze kaarten... Maar Zamgod had ook geen all-in kaarten, en wint nu toch een mooie pot. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 (bewerkt) Wie gaat d'r nou ook all-in met die flut kaarten. Als je nou twee azen in je hand had, ok .. Inderdaad. Of Aas-Koning, dan zou ik het ook wel doen, maar bij deze kaarten... Maar Zamgod had ook geen all-in kaarten, en wint nu toch een mooie pot. Waarom zou je zelf all-in gaan met AA als niemand anders all-in gaat? Dat is toch zooo stom. Of je nu 55 hebt of AA, de kans op een andere 5/een andere A blijft evengroot. AA blijft de sterkste hand, maar het is en blijft een pairtje waar je verder niet veel mee bent als je geen 3de of zelfs 4de A met de andere kaarten 'krijgt'. Jammer dat er zoiets gebeurd als all-in gaan nog voor de flop, dat is puur gokken.. Bewerkt: 29 augustus 2010 door MegaPilot Reageren
Kloep Geplaatst: 29 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Helaas moet ik zo even weg. We zullen ongeveer een uurtje later gaan beginnen. Reageren
Remcconen Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Komt er nog een volgende hand, of gaan we later verder? Reageren
Remcconen Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Dan meld ik me nu al af voor morgenavond. Ik heb dan training. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 (bewerkt) Sorry, ik was aan het coven. Morgen ben ik er, welk uur moet ik er zijn? Bewerkt: 29 augustus 2010 door MegaPilot Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 morgen gaan we verder om 19:30 uur. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Wie gaat d'r nou ook all-in met die flut kaarten. Als je nou twee azen in je hand had, ok .. Het was gewoon een hele slechte verveelde bluf, had eigenlijk het idee dat zo aan het begin van het toernooi toch niemand mee zou gaan. Wel dus. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 We spelen dus elke avond gewoon en dus niet alleen in het weekend neem ik aan? Want op donderdag-avonden ben ik er sowieso niet, of ik kijk mijn favoriete serie, of ik ben aan het werk. Dus tja... Al helemaal volgende week, dan werk ik gewoon op donderdagavond Reageren
Kloep Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Misschien zijn we komende donderdag al klaar joh. Maar we spelen inderdaad gewoon elke dag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.