Kloep Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Erg jammer voor de Big Stack, maar Zamg0d1 is niet aanwezig en zal er dus uit worden gezet. We gaan met de 6 overgeblevenen verder over een paar minuten. Reageren
GTA-top Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Ik zit weer uit dacht dat dit alleen in het weekend was (?) Reageren
Kloep Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Nee, waar staat dat? Bij deze zet ik je overigens ook uit het toernooi, omdat je er weer niet bent. Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Ik zit uit voor de rest van de avond. Ik heb een barstende hoofdpijn. Blinds mogen gepost worden onder mijn naam. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Ah jammer, me moeder had pc geclaimd gisteren (Doet ze bijna elke avond ), en toen ben ik maar CSI:NY gaan kijken met paps... Maarja, misschien volgende keer beter Reageren
Kloep Geplaatst: 31 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Na het toernooi ga ik zo snel mogelijk de cashgame oprichten. Dit zal een paar dagen nodig hebben, niet veel meer. Daarna kun je elke avond (met een paar uitzonderingen) pokeren als je wilt. Het ziet er naar uit dat ik deze avond andere dingetjes te doen heb. Daarom gaat het poker vandaag niet door, en gaan we morgen weer verder. Reageren
Kloep Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Zodra Svenie, Remcconen of Big Boss aanwezig is, meld het even. Dan kunnen we weer verder. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Sorry, niet meer aan gedacht. Ook al weer twee dagen geleden (of meer?). Reageren
Kloep Geplaatst: 3 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kijk vanavond voetbal. Vanavond dus geen poker. Reageren
Kloep Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2010 We stoppen vanavond wat eerder, vanwege OWN. We stoppen om 21:00 uur. Daarom wilde ik ook nu al beginnen, zijn we allemaal aanwezig? Reageren
Kloep Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Momenteel maar 1 aanwezige, we stoppen er dus voor nu mee. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Ik kan me voorstellen dat er niet veel deelnemers online zijn. Het is allemaal nogal...onoverzichtelijk. Als je snapt wat ik bedoel. Als deelnemers online zijn is het toeval. Het moet wat meer gestructureerd zijn, dan kunnen deelnemers daar al dan niet op anticiperen. Reageren
Kloep Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Dat weet ik, dit toernooi was meer om uit te proberen. Ik weet nu wat er goed gaat, en ook zeker wat er verkeerd gaat. Hier ga ik in de toekomst op letten. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Andere tip voor een toernooi: doe het niet elke avond, maar bijvoorbeeld 1 avond in de week. Niet aanwezig: pech. Verlangen dat iemand dagelijks online is, is wat teveel gevraagd denk ik. Reageren
Kloep Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Aan het afwezige had ik ook al een plan voor. Ik ga het na dit toernooi allemaal uitwerken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.