Jump to content

Nieuwe Gangs & Corporations!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • PatrickW

    6

  • Basssss

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

De leider van een gang/corporation, kan instellen vanaf welk nivo je in het gangtalk topic kunt posten en vanaf welk nivo je kunt lezen. Een van de opties hierbij is "iedereen".

Bij de standaard instellingen is het mogelijk om de gangtalk van andere gangs te lezen, door er "fan" van te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet verstandig/noodzakelijk om een rang ''co-leader'' of ''vervangend-leider'' of iets dergelijks te hebben. Wat als de leider van een gang per direct stopt met posten, geen beschikking meer heeft over een internetverbinding of te overlijden komt. Dan zit de gang zonder leider, dan moet er toch iemand zijn die dat op moet vangen? Uiteraard dat de gangs dat ook zelf kunnen beslissen, maar als de leider nooit online komt is de gang in zo'n geval in principe ten dode opgeschreven. Want alleen de leider kan leden aannemen en royeren etc. En dat kan hem dus niet afgenomen worden, ongeacht (in)activiteit. In zo'n geval moet er toch iets zijn dat de co-leader het leiderschap over kan nemen als de leider x dagen niet actief is geweest, of iets dergelijks?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een bug gevonden!

Ik heb zojuist een eigen gang aangemaakt en al gelijk een nieuw lid. Dat nieuwe lid heeft in zijn miniprofiel wel de gang staan waar hij lid van is, maar ik (de leider) heb dit niet in mijn miniprofiel.

//Edit: Ik heb ook de gang niet in mijn normale profiel staan, maar het nieuwe lid wel.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een bug gevonden!

Ik heb zojuist een eigen gang aangemaakt en al gelijk een nieuw lid. Dat nieuwe lid heeft in zijn miniprofiel wel de gang staan waar hij lid van is, maar ik (de leider) heb dit niet in mijn miniprofiel.

//Edit: Ik heb ook de gang niet in mijn normale profiel staan, maar het nieuwe lid wel.

Dat is inderdaad een foutje, goed gevonden _O_

Voor een "gang in oprichting" zou dat er eigenlijk nog niet moeten komen te staan.

We gaan het fixen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig gemaakt Patrick! Zat al een tijdje te wachten maar had niet gedacht dat ie zo goed was, jammer dat Compguy er nog niet was, maar als die ons niet had laten wachten was dit geweldige systeem er niet geweest :D Het feit dat je gewoon leden kunt stoppen met posten in je gang-topic maakt je een soortvan moderator over je eigen gang-talk topic.

Eigenlijk ook wel een idee dat je mensen uit je topic kunt bannen, zoals eerst (maar toen stond dat in je hoofdpost), dat als er bijvoorbeeld iemand iets doet wat je totaal niet aan staat in je gang-topic dat je als leider zijnde gewoon de persoon uit het gangtalk kunt bannen.

Verder echt niks aan op te merken, duidelijk, mooi, veel overzichtelijker dan vorige systeem. En natuurlijk apart gemaakt dat je de permissies per topic kunt instellen.

Echt toppie! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...