Jump to content

Nieuwe Gangs & Corporations!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • PatrickW

    6

  • Basssss

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Ik heb een bug gevonden!

Ik heb zojuist een eigen gang aangemaakt en al gelijk een nieuw lid. Dat nieuwe lid heeft in zijn miniprofiel wel de gang staan waar hij lid van is, maar ik (de leider) heb dit niet in mijn miniprofiel.

//Edit: Ik heb ook de gang niet in mijn normale profiel staan, maar het nieuwe lid wel.

Dat is inderdaad een foutje, goed gevonden _O_

Voor een "gang in oprichting" zou dat er eigenlijk nog niet moeten komen te staan.

We gaan het fixen :)

Zou nu gefixed moeten zijn. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Death Incorporated is een clan, die zijn ervoor om online GTA te spelen. Gangs zijn ook groepen met een gangtalk (zelfde als clantalk), alleen dat als je geen corporation bent, die hebben een eigen subforum, zoals D.I. Misschien kan iemand anders het beter uitleggen.

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Death Incorporated is een clan, die zijn ervoor om online GTA te spelen. Gangs zijn ook groepen met een gangtalk (zelfde als clantalk), alleen dat als je geen corporation bent, die hebben een eigen subforum, zoals D.I. Misschien kan iemand anders het beter uitleggen.

Ik snap het eigelijk ook niet? Voor mij ziet een gang er ook uit zoals een clan, een talktopic en dergelijke.

Wat is dan eigelijk de meerwaarde van een gang en/of corporation?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat clans vooral gericht zijn op GTA of een andere game, Gangs&Corps hebben niet perse een oog op een game, dit kan gewoon een idee zijn en hier word een groep mee gevormd. Het is bijna een clan, maar dan heb je geen game nodig om je op te richten, gewoon lekker slap lullen over alles en nog wat. Neem een kijkje in de GnC FAQ en je snapt het wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...