Jump to content

[RDR] Red Dead Revolution


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    8

  • Jacky-2007

    4

  • Nissan

    4

  • PowerPats

    3

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 years later...

JAAAAAAA ER KOMT EEN VERVOLG OP RED DEAD REDEMPTION!!!

Red Dead Redemption krijgt vervolg

Red Dead Redemption viel bij velen goed in de smaak en zeker na het indrukwekkende einde verlangden veel spelers naar meer. Het lijkt erop dat hun wensen vervuld zullen worden, want tijdens een recente presentatie bevestigde Take Two-baas Strauss Zelnick min of meer dat Red Dead Redemption een vervolg zal krijgen.

Zelnick liet weten dat hij graag risico's neemt. Hij streeft ernaar om met Take-Two elk jaar een nieuwe IP uit te brengen. Volgens hem houdt dit de consument tevreden:

The risk of just [releasing more games] is that you end up just bulking up your release schedule and that isn't really what consumers want. Consumers want better, not more. So our selective approach, which we've taken since '07 I think has paid off. Now, we have gotten more by taking that approach; we've launched one new successful franchise every year and I would like to keep doing that particularly because I talk about permanent franchises, but not everything is going to be a permanent franchise. Some of our great franchises eventually will lose their luster and some will hopefully be permanent.

Onder deze "permanente franchises" verstaat Zelnick onder andere Borderlands, Grand Theft Auto en... Red Dead Redemption:

I pretty much know the ones that I can assure you are permanent. It's obvious that GTA is a permanent franchise as long as we keep delivering this incredible quality; it seems quite obvious that Red Dead is a permanent franchise, again with the same caveat, or Borderlands, for example, and NBA and others.

Hiermee bevestigt Zelnick dus dat Red Dead Redemption een vervolg zal krijgen. De grote vraag is nu: wanneer verschijnt die sequel? Wij hopen eerder vroeger dan later, want het is alweer een tijd geleden dat we een goede cowboygame hebben gespeeld.

Ik zal zo ff het hele lijstje invullen als ik op m'n PC zit.

Bron: http://www.gamersnet...krijgt_vervolg/

>>> Door thebig: Een mogelijk vervolg op de Red Dead-serie, of die nu Red Dead Revolution moge heten of iets anders, mag hier besproken worden. De titel kan dan in de toekomst aangepast worden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Overbodig topic lijkt me > Klik.

Verder kan ik alleen maar hopen dat dit klopt. Ik zie Red Dead Redemption als het beste spel ooit gemaakt en zou warmer lopen voor een vervolg op RDR dan voor bijvoorbeeld een nieuwe GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...