Dutchy3010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Dames en heren, het is weer zover! De negende corporation verkiezing staat voor de deur. Klik voor meer informatie Op zaterdag 9 oktober gaat de stembus open. Aan alle gangs en corporation: veel succes! Reageren
Mark5000 Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Iedereen veel succes, mogen de beste winnen! Reageren
Kryziek Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Spannend. Stem op Covesight! Reageren
Basssss Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Waarom doet De Verg(i)eten Gang niet mee? Daar wou ik op stemmen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Waarom doet De Verg(i)eten Gang niet mee? Daar wou ik op stemmen. Hehe. Nou ja, mocht iemand het zich werkelijk afvragen: dat is een testgang, en zal waarschijnlijk binnenkort opgeheven worden. Reageren
Basssss Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 (bewerkt) Wat? Nee! Waarom? Het is zo'n geniale gang, ben alleen vergeten waarom. Bewerkt: 1 oktober 2010 door Basssss Reageren
Casss Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Als Cove wint krijgt iedereen van mij een gratis biertje, mén, dan moet ik veel covedollars verdienen. Reageren
vice Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Yay, Vote 4 Cove . Met andere woorden, ik weet al voor wie ik zal stemmen =]. Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Hoeveel corps zullen er nu komen? Drie, of blijft het nu bij één? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 (bewerkt) Succes Bewerkt: 1 oktober 2010 door BoerTijger Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Hoeveel corps zullen er nu komen? Drie, of blijft het nu bij één? Zucht... Als je gewoon even Dutchy haar post had doorgelezen, had je kunnen lezen dat Beat Down in de tweede ronde (voor je gemakzucht zal ik die ook even beschrijven: dat is een gang tegen een al bestaande corporation) ook gewoon meedoet. Helaas, niets is zo gemakkelijk als het lijkt, je moet er wel wat voor doen om corporation te blijven, dat blijf je niet voor eeuwig Je had 't vragentopic al gevonden zie ik, ga daar dan ook maar verder - dat topic is er niet voor niets - . Succes iedereen! Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Hoeveel corps zullen er nu komen? Drie, of blijft het nu bij één? Zucht... Als je gewoon even Dutchy haar post had doorgelezen, had je kunnen lezen dat Beat Down in de tweede ronde (voor je gemakzucht zal ik die ook even beschrijven: dat is een gang tegen een al bestaande corporation) ook gewoon meedoet. Helaas, niets is zo gemakkelijk als het lijkt, je moet er wel wat voor doen om corporation te blijven, dat blijf je niet voor eeuwig Je had 't vragentopic al gevonden zie ik, ga daar dan ook maar verder - dat topic is er niet voor niets - . Succes iedereen! Dus uit de eerste ronde komt 1 gang, en in de tweede stemronde is het Beat Down tegen de gewonnen gang? Dus als Beat Down dan wint verandert er nog geen klap? We mogen dus nog een tijdje genieten van een alleenheerser. En dan wil ik meteen even melden dat men maar beter op Gold Rush kan stemmen, want zoveel potentieel heb ik nog nooit gezien! Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Hoeveel corps zullen er nu komen? Drie, of blijft het nu bij één? Zucht... Als je gewoon even Dutchy haar post had doorgelezen, had je kunnen lezen dat Beat Down in de tweede ronde (voor je gemakzucht zal ik die ook even beschrijven: dat is een gang tegen een al bestaande corporation) ook gewoon meedoet. Helaas, niets is zo gemakkelijk als het lijkt, je moet er wel wat voor doen om corporation te blijven, dat blijf je niet voor eeuwig Je had 't vragentopic al gevonden zie ik, ga daar dan ook maar verder - dat topic is er niet voor niets - . Succes iedereen! Natuurlijk had ik dat gelezen, maar er is gewoon veel onduidelijkheid over de hoeveelheid die doorgaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.