Jump to content

9e Corporation verkiezing


Dutchy3010

Recommended Posts

EIN-DE-LIJK! :D De vorige keer was het moment per-fect uitgekozen, deze datum is ook mooi gekozen..:)

Maareuh, volgens mij worden er 2 corps verkozen en niet 1? Er waren 3 corps vroeger, dus moeten er nu toch 2 verkozen worden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    16

  • Grand Theft Auto TOM

    13

  • ThunderDuck

    11

  • Mark5000

    10

EIN-DE-LIJK! :D De vorige keer was het moment per-fect uitgekozen, deze datum is ook mooi gekozen..:)

Maareuh, volgens mij worden er 2 corps verkozen en niet 1? Er waren 3 corps vroeger, dus moeten er nu toch 2 verkozen worden?

Maar Beat Down doet ook mee, dus heeft ook een kans om te stoppen als Corp.

Link to comment
Delen op andere websites

EIN-DE-LIJK! :D De vorige keer was het moment per-fect uitgekozen, deze datum is ook mooi gekozen..:)

Maareuh, volgens mij worden er 2 corps verkozen en niet 1? Er waren 3 corps vroeger, dus moeten er nu toch 2 verkozen worden?

Maar Beat Down doet ook mee, dus heeft ook een kans om te stoppen als Corp.

Nee toch? Wat is dit nou voor onzin man? Slechts 1 corp? Djeeeezes..

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt toch tot corporation promoveren als lid van The Covesight Community? Maak je niet zo druk... :t Dat je nu wat meer concurrentie hebt omdat je als enige corporation op het forum bent (tenzij er de volgende keer een corporation bij zal komen) heeft iedereen om zitten zeuren, komt die concurrentie er, is het weer niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, het zou inderdaad weer eens tijd worden voor verkiezingen! Bij dezen dan alvast: Succes aan alle gangs! :)

Oh ja mensen van Covesight, houden we het zo beleefd hier niet enkel reclame voor ons neer te zetten? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel corps zullen er nu komen? Drie, of blijft het nu bij één?

Zucht... Als je gewoon even Dutchy haar post had doorgelezen, had je kunnen lezen dat Beat Down in de tweede ronde (voor je gemakzucht zal ik die ook even beschrijven: dat is een gang tegen een al bestaande corporation) ook gewoon meedoet. Helaas, niets is zo gemakkelijk als het lijkt, je moet er wel wat voor doen om corporation te blijven, dat blijf je niet voor eeuwig ^_^ Je had 't vragentopic al gevonden zie ik, ga daar dan ook maar verder - dat topic is er niet voor niets - .

Succes iedereen!

Natuurlijk had ik dat gelezen, maar er is gewoon veel onduidelijkheid over de hoeveelheid die doorgaan.

Wie weet houden wij dat wel bewust geheim, om het nog een beetje spannender te maken? :D Een ding is zeker, dat Beat Down zal moeten strijden. Dat is toch voor jullie ook wel eens leuk, een beetje concurrentie? ;)

Niet te snel conclusies trekken, dames en heren. Hoe het allemaal in zijn werk gaat, merk je vanzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet wachten! :D

En ook namens Unlimited Edition succes gewenst aan de andere gangs. :tu: Uiteraard hoop ik te winnen. :engel:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst wil ik zeggen dat het super is om weer eens een Corp. Verkiezing te zien. Daarnaast vind ik het buitengewoon dramatisch dat in dit topic al reclame gemaakt wordt. Jongens, hier is een apart subforum voor.

Moge de beste winnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...