Jump to content

9e Corporation verkiezing


Dutchy3010

Recommended Posts

Jongens, nok nou gewoon eens met die reclame in dit topic. Maak een topic aan in het verkiezingsforum, draag een signature of avatar, organiseer iets leuks. Voor mijn part ga je met zo'n omroepwagen door de straten. Maar uitgerekend op de plek waar het niet de bedoeling is, wordt er reclame gemaakt. :-(

Er staat hier nog een vacature open voor de functie van Moraalridder. 't Lijkt mij jouw ideale baan.

Oh: Stem DWG

Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    16

  • Grand Theft Auto TOM

    13

  • ThunderDuck

    11

  • Mark5000

    10

Er staat hier nog een vacature open voor de functie van Moraalridder. 't Lijkt mij jouw ideale baan.

Oh: Stem DWG

Da's nou precies het soort reacties dat ik verwachte. Ik geef gewoon mijn mening over het gespam in dit topic, en omdat het jou en je vrienden niet aanstaat, wordt ik meteen afgeschilderd als moraalridder. Of je het nu gelooft of niet, ook ik ben het soms ergens niet mee eens, en ook ik heb wel eens een aanvaring met de crew gehad. Je moet je mening niet meteen baseren op een reactie waarin ik alleen maar aangeef dat dat gespam hier niet thuishoort.

De moraalridder heeft gesproken.

Bewerkt: door Empire
Link to comment
Delen op andere websites

Stel je niet zo aan man...niks mis mee, beetje concurrentie zo. Bovendien loop jij ook met een signature rond van Gold Rush, die nu dus ook in dit topic staat. Beetje hypocriet... :clown:

Edit: Oh, en stem De Wilde Ganzen natuurlijk!

Zo mag ik het horen

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik toch wel dat er bepaalde eisen zijn om mee te mogen doen zeg, heel erg veel freshmen gangs (die naar mijn zin nog niks hebben laten zien) doen al mee. Vooral gangs packed met crewleden (Universal Inc en Gold Rush) gaan veel stemmen trekken, alleen maar omdat er crewmembers (Superleden en Megaleden ook) erinzitten. Dat vind ik dus redelijk lame. Ik gun DWG het dan nog het meest, puur omdat die het al zo lang uithoud.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik toch wel dat er bepaalde eisen zijn om mee te mogen doen zeg, heel erg veel freshmen gangs (die naar mijn zin nog niks hebben laten zien) doen al mee. Vooral gangs packed met crewleden (Universal Inc en Gold Rush) gaan veel stemmen trekken, alleen maar omdat er crewmembers (Superleden en Megaleden ook) erinzitten. Dat vind ik dus redelijk lame. Ik gun DWG het dan nog het meest, puur omdat die het al zo lang uithoud.

Waarom zouden succesvolle gangs met een aantal Superleden en hoger niet mee mogen doen? De keuze waarop leden stemmen ligt aan hunzelf, niet aan de Superleden en hoger en vooral niet aan de gangs, die moeten juist blij zijn met deze leden, aangezien die zich al hebben bewezen. Meer uitleg niet nodig lijkt me.. Om even verder te gaan, wat heeft DWG gedaan voor het forum? Niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie hebben ook pas 1 Event gedaan hoor, Gangs zijn van oorsprong voor de gezelligheid, en niet om iets te organiseren voor het hele Forum.

Gezelligheid voor een gering groepje.. Daar bereik je niks mee. Overigens moet je even verder kijken dan je neus lang is, ik tel sowieso meer dan vier evenementen. Daarnaast vroeg ik wat DWG gedaan heeft. Waarom ga je daar niet op in?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan meedoen met die groep door te joinen, simple as that. Oh, en ik tel er maar 1, puur omdat daar iets eens van in de Statusupdates stond :7.

Alles heeft in de statussen gestaan. Overigens is er nu een event aan de gang. Daarnaast kan je elke gang joinen voor gezelligheid.. Meer argumenten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben hier sowieso niet gekomen voor een discussie. Als alles in de Statusupdates stond, was het zelfs mij opgevallen. En over dat Evenement dat nu aan de gang zou zijn, hoe moet ik zoiets weten als ik niet bovenop jullie Gangtalk zit?? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...