Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Ik wil even mededelen dat het Gang Talk topic van onze gang (Unlimited Edition) gesloten is, omdat we onder de 4 leden zitten... Geen ramp, hoor, maar dat weet iedereen het. Reageren
Mark5000 Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Ik wil even mededelen dat het Gang Talk topic van onze gang (Unlimited Edition) gesloten is, omdat we onder de 4 leden zitten... Geen ramp, hoor, maar dat weet iedereen het. RIP -> Gang Talk of UE Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Wanneer je weer boven de 4 leden zit, zal hij automatisch heropend worden. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Als UE de verkiezingen wint (#1) en het heeft maar 2 leden, wat gebeurt er dan? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Als UE de verkiezingen wint (#1) en het heeft maar 2 leden, wat gebeurt er dan? Dan krijgen ze waarschijnlijk heel snel leden bij. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Wanneer je weer boven de 4 leden zit, zal hij automatisch heropend worden. Als ik er echt boven zit, of als ik gewoon 4 leden heb? En als ik trouwens de Corporation Verkiezingen zou winnen ben ik een kip. Bij wijze van spreken dan. Maar ik geloof echt niet dat Unlimited Edition zal winnen. Reageren
Basssss Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Wanneer je weer boven de 4 leden zit, zal hij automatisch heropend worden. Als ik er echt boven zit, of als ik gewoon 4 leden heb? En als ik trouwens de Corporation Verkiezingen zou winnen ben ik een kip. Bij wijze van spreken dan. Maar ik geloof echt niet dat Unlimited Edition zal winnen. Altijd in blijven geloven. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Wanneer je weer boven de 4 leden zit, zal hij automatisch heropend worden. Als ik er echt boven zit, of als ik gewoon 4 leden heb? Dan krijg je gewoon je subforum, lijkt me. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Wanneer je weer boven de 4 leden zit, zal hij automatisch heropend worden. Als ik er echt boven zit, of als ik gewoon 4 leden heb? En als ik trouwens de Corporation Verkiezingen zou winnen ben ik een kip. Bij wijze van spreken dan. Maar ik geloof echt niet dat Unlimited Edition zal winnen. Altijd in blijven geloven. Tja... Reageren
Mark5000 Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Wanneer je weer boven de 4 leden zit, zal hij automatisch heropend worden. Als ik er echt boven zit, of als ik gewoon 4 leden heb? En als ik trouwens de Corporation Verkiezingen zou winnen ben ik een kip. Bij wijze van spreken dan. Maar ik geloof echt niet dat Unlimited Edition zal winnen. Altijd in blijven geloven. Tja... UE wint heus wel, anders ga ik naar de rechter! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 UE heeft al enorm weinig leden, dus we maken geen schijn van kans. Het zou echt een groot wonder zijn als we zouden winnen... Reageren
Mark5000 Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 UE heeft al enorm weinig leden, dus we maken geen schijn van kans. Het zou echt een groot wonder zijn als we zouden winnen... Als we verliezen ga ik naar de rechter toe! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Laten we even ophouden met dit topic vol te spammen met "we winnen toch niet" en "we maken geen schijn van kans". Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Sorry... :$ Wanneer volgt de uitslag nou precies? Of heb ik ergens overheen gekeken? Reageren
Hayte Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 De uitslag van deze ronde is nog onbekend, zoals wel vaker is verteld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.