Dutchy3010 Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 De uitslag van deze ronde is nog onbekend, zoals wel vaker is verteld. Om het nog een laatste keer uit te leggen: de nummer 2 wordt bekend gemaakt op zaterdag 16 oktober. Die strijd tegen Beat Down. De nummer 1 zal bekend worden gemaakt wanneer de tweede ronde afgelopen is. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 De uitslag van deze ronde is nog onbekend, zoals wel vaker is verteld. Om het nog een laatste keer uit te leggen: de nummer 2 wordt bekend gemaakt op zaterdag 16 oktober. Die strijd tegen Beat Down. De nummer 1 zal bekend worden gemaakt wanneer de tweede ronde afgelopen is. Wordt de 3e corporation binnenkort ook nog gekozen? Of duurt dat nog even? Reageren
Mark5000 Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 De uitslag van deze ronde is nog onbekend, zoals wel vaker is verteld. Om het nog een laatste keer uit te leggen: de nummer 2 wordt bekend gemaakt op zaterdag 16 oktober. Die strijd tegen Beat Down. De nummer 1 zal bekend worden gemaakt wanneer de tweede ronde afgelopen is. Wordt de 3e corporation binnenkort ook nog gekozen? Of duurt dat nog even? Nee? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Wanneer begint de 2de stemronde? EN hoe lang duurt deze dan? Reageren
Kloep Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Deze zal denk ik zaterdag beginnen, en ook een week duren. Reageren
Mark5000 Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Deze zal denk ik zaterdag beginnen, en ook een week duren. Maar de gene die deze ronde wint, krijgt gelijk een subforum of..? Reageren
Kloep Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Nee, die wordt pas aan het einde bekend gemaakt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Deze zal denk ik zaterdag beginnen, en ook een week duren. Maar de gene die deze ronde wint, krijgt gelijk een subforum of..? Zou je a.u.b. willen lezen? Degene die de eerste ronde wint, krijgt een subforum ja, aangezien deze corporation wordt. De winnaar van de tweede ronde krijgt ook een subforum. Zo komen er twee corporations. Echter, zaterdag wordt alleen de tweede plaats bekend gemaakt. De rest moet nog wachten tot het einde van de tweede ronde. Zo is er nog geen één winnaar bekend, tot na de tweede ronde. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Deze zal denk ik zaterdag beginnen, en ook een week duren. Maar de gene die deze ronde wint, krijgt gelijk een subforum of..? Zou je a.u.b. willen lezen? Degene die de eerste ronde wint, krijgt een subforum ja, aangezien deze corporation wordt. De winnaar van de tweede ronde krijgt ook een subforum. Zo komen er twee corporations. Echter, zaterdag wordt alleen de tweede plaats bekend gemaakt. De rest moet nog wachten tot het einde van de tweede ronde. Zo is er nog geen één winnaar bekend, tot na de tweede ronde. Ik vindt het toch wel spannend worden :O. Het zijn natuurlijk allemaal goeie Reageren
Mark5000 Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Deze zal denk ik zaterdag beginnen, en ook een week duren. Maar de gene die deze ronde wint, krijgt gelijk een subforum of..? Zou je a.u.b. willen lezen? Degene die de eerste ronde wint, krijgt een subforum ja, aangezien deze corporation wordt. De winnaar van de tweede ronde krijgt ook een subforum. Zo komen er twee corporations. Echter, zaterdag wordt alleen de tweede plaats bekend gemaakt. De rest moet nog wachten tot het einde van de tweede ronde. Zo is er nog geen één winnaar bekend, tot na de tweede ronde. Ik vindt het toch wel spannend worden :O. Het zijn natuurlijk allemaal goeie Lezen is soms moelijk tot zeer moelijk! Ben benieuwd! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Deze zal denk ik zaterdag beginnen, en ook een week duren. Maar de gene die deze ronde wint, krijgt gelijk een subforum of..? Zou je a.u.b. willen lezen? Degene die de eerste ronde wint, krijgt een subforum ja, aangezien deze corporation wordt. De winnaar van de tweede ronde krijgt ook een subforum. Zo komen er twee corporations. Echter, zaterdag wordt alleen de tweede plaats bekend gemaakt. De rest moet nog wachten tot het einde van de tweede ronde. Zo is er nog geen één winnaar bekend, tot na de tweede ronde. Ik vindt het toch wel spannend worden :O. Het zijn natuurlijk allemaal goeie Lezen is soms moelijk tot zeer moelijk! Ben benieuwd! Kap serieus met je onzinnige opmerkingen. UI for the win! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Deze zal denk ik zaterdag beginnen, en ook een week duren. Maar de gene die deze ronde wint, krijgt gelijk een subforum of..? Zou je a.u.b. willen lezen? Degene die de eerste ronde wint, krijgt een subforum ja, aangezien deze corporation wordt. De winnaar van de tweede ronde krijgt ook een subforum. Zo komen er twee corporations. Echter, zaterdag wordt alleen de tweede plaats bekend gemaakt. De rest moet nog wachten tot het einde van de tweede ronde. Zo is er nog geen één winnaar bekend, tot na de tweede ronde. Ik vindt het toch wel spannend worden :O. Het zijn natuurlijk allemaal goeie Lezen is soms moelijk tot zeer moelijk! Ben benieuwd! Kap serieus met je onzinnige opmerkingen. UI for the win! Inderdaad, 5 reactie's gaan over dezelfde vraag. En alsnog stelt ie een vraag. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Als je nog wilt stemmen, doe dat snel! De eerste stemronde is bijna voorbij. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Ik moet helaas mededelen dat ik mijn gang heb opgeheven... Dit vanwege te weinig activiteit en leden. Sorry... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Let the game begin! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.