Jump to content

Demolition Man


kevinl

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sonny.

    10

  • Typhoon

    5

  • Dutchy3010

    4

  • GTA_Rockahh

    3

2 topics zijn ook niet nodig. Op de PC is het de schiettoets (linker muisknop of ctrl) en op de playstation ook de schiettoets toch? En op de Xbox ook de schiettoets geloof ik?

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Heej,

Misschien beetje lullig dat dit mijn eerste post is, maar ik keek net wat op het forum rond en zag dat er meer mensen waren die deze 2 missies niet konden halen... en ik raak er ook wel aardig gefrustreerd door..

Ik wil dus vragen of een van jullie deze 2 missies voor mij wil halen?

Ik zal daarna niet van het forum verdwijnen ;) aangezien dit dus mijn eerste post is..

Alvast Bedankt,

Hier mijn Savegame

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Hey welkom op het forum Blue Fish:cya:

Doe ik graag voor je :)

Het maakt niks uit dat dit je eerst post is hoor! Ik begon ook op het forum met vragen en nu help ik veel mensen! De 2 missies die ik nu gaan doen vinden erg veel mensen moeilijk maar ik gelukkig niet dus ik zal ze snel en goed voor je halen.

De savegame staat hier zo!

------------------------------

Oke Blue Fish, ik heb ze klaar!

Mission Passed: Demolition Man

Ik heb Demolition Man uitgespeeld zonder cheats of mods, als beloning heb je $1000,= vekregen, daarnaast kan je nu de laatste missie van Avery doen, namelijk 'To Big Hit'

Mission Passed: Dildo Dodo

Ik heb Dildo Dodo ook zonder cheats of mods behaald, als beloning heb je ditmaal $2000 verkregen, daarnaast spawnt de 'Skimmer' nu naast de Film Studio, dus wanneer je nog eens wilt proberen ermee te vliegen kan je dat ten alle tijde doen. Nadat ik Dildo Dodo had gehaald is 3e missie van de Film Studio vrijgespeeld namelijk Martha’s Mug Shot.

Nog veel plezier en succes bij het spelen van GTA Vice City! :cya:

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Doe ik voor je :)

Damn... Zag je niet Typhoon :(.

Om dit niet uit te laten roepen tot meest nutteloze post, zal ik nog wat tips geven voor deze missies, zodat je het later zelf nog zou kunnen proberen.

Demolition Man

Je kunt allereerst een beetje 'invliegen'. De tijd begint pas als je de eerste bom pakt. Dan kan je dus al een beetje geoefend hebben met de toetsen die je moet gebruiken. En desnoods kan je natuurlijk de toetsen wijzigen als je dat prettiger vind. Er zijn twee manieren hoe je deze missie kunt halen. Je kunt natuurlijk gelijk de bommen pakken en dan naar binnen vliegen. In het gebouw zijn er mannen met hamers en mannen met pistolen. Die kan je vermoorden door een beetje schuin met je helikopter tegenaan vliegt.

Wat je ook kunt doen is eerst alle mannetjes vermoorden. Dan teruggaan om de bommen te pakken. Aangezien de tijd pas gaat lopen wanneer je de eerste bom pakt, heb je zo dus veel tijdwinst en misschien net wel even de tijd die je te kort kwam.

Verder zou ik beginnen bij de onderste etage, en telkens één omhoog gaan. Waarom? Omdat het vliegtuigje niet veilig uit het gebouw hoeft te leiden op het laatst. Je bent dus klaar zodra je de laatste bom op zijn plaats hebt laten vallen. Als je als eerste helemaal naar boven moest gaan, moet je dus relatief meer vliegen omdat je verder naar beneden moet gaan om de volgende bom te pakken.

Dildo Dodo

Deze missie, is net als de vorige, oefening baart kunst. De controls kan je ook weer naar eigen wensen aanpassen. Er is een soort van route gemaakt door Vice City. Die hoef je echter niet aan te houden, al raad ik je wel aan een makkelijke weg te nemen. Zo ga ik altijd opstijgen en dan de eerste beste aan de rechterkant en vervolgens de volgende dichtstbijzijnde. Wat kan ik hier nou voor tips bijgeven? Probeer in ieder geval in de lucht te blijven, ga niet tussendoor landen, dan wordt het alleen maar moeilijker. Soms lijkt het alsof je het niet redt, maar dan moet je gewoon weer even op de knop drukken dat je neus omhoog is. Maar, zoals ik al zei, deze missie zijn weinig tips voorhanden. Het is oefenen.. oefenen.. en nog eens oefenen :(.

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...