Jump to content

Demolition Man


kevinl

Recommended Posts

Volgens mij staan die twee acties standaard ingesteld op de numerieke 1 en 2 (dus rechts op je toetsenbord). Wat het handigst (voor mij) is, is om die twee knoppen te veranderen in pijltje naar boven en pijltje naar beneden....dat vliegt het lekkerst :Y

Edit: Niet 1 en 2 dus maar 6 en 9.....dank Dutchy3010....ik moet me ook niet bemoeien met vliegen en zéker niet in een topic met de naam Demolition Man :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sonny.

    10

  • Typhoon

    5

  • Dutchy3010

    4

  • GTA_Rockahh

    3

Volgens mij staan die twee acties standaard ingesteld op de numerieke 1 en 2 (dus rechts op je toetsenbord). Wat het handigst (voor mij) is, is om die twee knoppen te veranderen in pijltje naar boven en pijltje naar beneden....dat vliegt het lekkerst :Y

Edit: Niet 1 en 2 dus maar 6 en 9.....dank Dutchy3010....ik moet me ook niet bemoeien met vliegen en zéker niet in een topic met de naam Demolition Man :)

tis ook 9 & 6 hoowr

:*D8)

>>> Door GTA-Sheep: Ja, dat geloofde ik wel hoor :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Sonny, :cya:

Het is wel goed uitgelegd, maar je moet weten waar je de uitleg kunt vinden. In dit topic is het goed uitgelegd door Exabyte, ik heb het stukje even gekopieërd. Hier is het voorgedaan met San Andreas, maar dat is ongeveer het zelfde als Vice City, alleen dan is het GTAVCsf*, en GTA Vice City Userfiles. Lees het eens goed door en je zal het begrijpen!

Save-game Uploaden en Toevoegen

Kijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 )

Ga naar http://www.rapidshare.de . Druk op bladeren.

Een ander alternatief is http://www.uploading.nl.

Ga dan naar GTA Vice City User Files.

Meestal te vinden in de map mijn documenten.

C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA Vice City User Files

Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie.

save.JPG

Het cijfertje achter de letters "GTAVCsf*" is het slot van de save game.

Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTAVCsf4"

Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map.

Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk nu op Upload.

Na het uploaden staat er onderaan de pagina een Download-Link en een Delete-Link.

Selecteer de download link en kopier deze met rechtermuisknop -kopieren Of Ctrl-C.

Plaats daarna je link in je aanvraag.

Of doe het via de bijlage functie van het forum:

Druk op bladeren.

Ga naar GTA Vice City User Files te vinden in de map mij documenten.

Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map.

Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen.

Druk op Deze Bijlage toevoegen.

Ga verder met je bericht.

Save-game terug zetten

Download je save game file en plaats hem weer in de map GTA Vice City User Files

Mijn documenten - GTA Vice City User Files

Als het een zip file is rechtemuis knop klikken -- Alles Uitpakken.

Succes!

EDIT: Ik heb het een beetje aangepast voor de duidelijkeheid.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Typhoon plakt het bestandje wat je hier net heb geupload in zijn eigen "Vice City User Files". Dan start hij het spel op en opent jouw savegame. Hij speelt de missie, slaat het spel op. Vervolgens upload hij de savegame weer hier. Dan is het enige wat verandert is dus dat je een missie verder bent. Dan download jij het bestandje weer, zet je hem weer in jouw eigen "Vice City User Files" en open je GTA Vice City. Dan klik je op het slotje waar jij hem hebt opgeslagen, en je kunt verder spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Typhoon plakt het bestandje wat je hier net heb geupload in zijn eigen "Vice City User Files". Dan start hij het spel op en opent jouw savegame. Hij speelt de missie, slaat het spel op. Vervolgens upload hij de savegame weer hier. Dan is het enige wat verandert is dus dat je een missie verder bent. Dan download jij het bestandje weer, zet je hem weer in jouw eigen "Vice City User Files" en open je GTA Vice City. Dan klik je op het slotje waar jij hem hebt opgeslagen, en je kunt verder spelen!

:O:O:O dan heb ik een probleem

want als ik zo iets download zegt me pc dat ik dat niet kan downloade omdat me pc moet wete waar te vandaan komt ofsoo vet raar

wat kun je daar tege doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Mission Passed: Demolition Man

Beloning: $1000,=

Cheats/mod gebruikt: Nee ik heb geen cheats of mods gebruikt.

Nog veel succes en plezier bij het spelen van GTA Vice City! :cya:

EDIT: Post hieronder, dit is niet mogelijk, het is echt Demolition Man, kijk maar in de bron van de savegame dan zie je dat er Demolition Man staat.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

K snap er helemaal niks meeer van

ik download em dus dan krijg ik so'n schermpje waar ik em wil neerzette

en dan krijg ik dus gwn gta vice city user files en dan als ik em opsla en ik ga vice city spele blijf ik bij de missie die ik et laatst heb voltooid

Guardian Angels

dus

k vat et niet meer

Link to comment
Delen op andere websites

Nou nogmaals dan je moet de savegame die je uit Typhoon zijn post kopieren (CTRL + C) vanaf de plek waar Internet Explorer / FireFox hem plaatst. En je moet hem dan plakken (CTRL + V) op de volgende plaats: 'Mijn Documenten > GTA Vice City User Files'. Als je dat gedaan hebt klik je de map weg en start je Vice City via de originele CD-rom. Je opent dan de savegame vanaf het slot 1 (Start Game > Load Game > Demolition Man. Als dit niet werkt dan heeft Typhoon waarschijnlijk de verkeerde geupload.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...