Jump to content

Demolition Man


kevinl

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sonny.

    10

  • Typhoon

    5

  • Dutchy3010

    4

  • GTA_Rockahh

    3

Pfufu, tijd geleden dat ik hier was..

Maar ikz it weer met een probleem, mijn verveling heersde, en ik had zin om VC te spelen. inmiddels bij een irritante missie aangekomen, Demolition Man.

Wie wil deze missie voor mij halen? :engel:

Thx

Dit kun je gewoon even hier aanvragen ;)

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Dese is ewgt ***

moet je nou helemaal boven op dat gebouw?

want dat lukt nooooit

zo hoog kom je gwn niet. :{:{:{

:?:?:?

Bye :cya: Bye :cya:

Sonny.,

Ik snap je vraag niet helemaal. Het is dus de bedoeling dat je een bom oppakt, naar binnen gaat en op de aangegeven plek gooit. Vervolgens ga je terug pak je weer een bom en ga je een verdieping hoger. Je kunt hier even kijken voor een goede missiebeschrijving. Alleen zou ik niet gelijk doorvliegen naar de bovenste etage, maar gewoon bij de eerste beginnen, dan de tweede, vervolgens de derde en tot slot de vierde. Dit zeg ik nu omdat je nadat je de laatste bom hebt geplaatst, het gebouw niet meer uithoeft, dus dat betekent dat je minder hoeft te vliegen als wanneer je bovenaan begint en naar ondere werkt.

Een handige tip die ik je kan meegeven is om in het begin geen bom mee te nemen. Ga het gebouw binnen en maak eerst alle mannetjes dood. Die mannetjes proberen om je helikoptertje kapot te maken met een hamer of met een pistool. Als je op alle verdiepingen alle mensen hebt uitgeschakeld, ga je weer terug naar beneden en pak je de eerste bom op. Zo heb je geen last van die mannetjes. Wanneer je de eerste bom op pakt begint de tijd pas te lopen!

Tot slot: als je Vice City op de pc hebt, kan je hem ook aanvragen in het savegame aanvraag topic. Veel succes!

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Sonny, :cya:

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt, het is helemaal niet moeilijk om omhoog te komen, wanneer je van de grond helemaal naar boven wilt zal het misschien lastig zijn, maar zo moet je het niet doen. Je moet eerst onder het gebouw vliegen, daarna ga je naar de bovenste verdieping, dit doe je door de 1e trap op te gaan en de 2e trap voor de helft (Er zijn 3 verdiepingen + de begane grond, wanneer je de 2e trap opgaat hoef je kan je ook recht naar boven vliegen ipv schuin naar boven. Wanneer je recht naar boven vliegt zal je gelijk op de bovenste verdieping komen, wanneer je scheef de trap omhoog vliegt moet je nog een extra trap nemen wat dus niet nodig is) Wanneer je bovenaan bent plaatje de bom en vlieg je weer naar beneden (van de trap af dus) Je kan alleen van binnen naar boven of naar beneden. Je kan het beste van boven naar beneden werken, als je een beetje vliegen kunt heb je op het laatst nog ongeveer 2 minuten over.

Als je nog meer info wilt kun je hier ook even kijken!

Succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dese is ewgt ***

moet je nou helemaal boven op dat gebouw?

want dat lukt nooooit

zo hoog kom je gwn niet. :{:{:{

:?:?:?

Bye :cya: Bye :cya:

Sonny.,

Bovenop het gebouw hoeft niet je hoeft alleen tot de hoogste verdieping en trouwens je kan toch zien als dat ding op zelfde hoogte is als jij of hoger of lager? Daaruit kan je bekijken hoe hoog het is, dom?? Dat denk ik wel :t

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt dat omdat als je de missie niet kan halen op pc, dat iemand die missie voor je kan doen. Je kunt in het Savegame aanvraag topic dan je savegame plaatsen en dan kan iemand je savegame downloaden en dan haalt hij de missie voor jou.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Jep dat was mijn punt, goed opgemerkt Colonel Cortez 8)

Alleen ik ben nu zelf opnieuw begonnen met GTA en ik ben mijn handleiding kwijt hoe ga je naar voren en naar achteren met je helikopter? (naar voren en achteren leunen) Omhoog en omlaag is simpel ronddraaien en naar linx en naar regts oowk maar niet vooruit of achteruit

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...