Jump to content

Demolition Man


kevinl

Recommended Posts

Het blijkt dat het een moeilijke missie is.

Misschien zouden diegene die het geen moeilijke missie vinden de koppen bijelkaar moeten steken en misschien een betere of andere uitleg moeten maken over deze missie om dit soort topic's te vermijden.

Bewerkt: door Ar
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sonny.

    10

  • Typhoon

    5

  • Dutchy3010

    4

  • GTA_Rockahh

    3

Dat is echt een stomme vraag, daar kan je zelf toch wel achterkomen als je bij de instellingen van je toetsen kijkt -_-

Oke ik ben het met je eens dat je bij de instellingen moet kijken maar geen ene vraag is stom sommige newbies die weten nog niet alles dus vragen ze het hier.

EN ff tussendoor weet je wat pas een lastige missie is The driver van de malibuclub.

al dat verkeer en jij rijd in een entinel en hij in een sabre turbo dan nog die 2 sterren echt kl*t*.

Rinaldootje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mwahh, ik wil niet gaan discuseren maar ik vindt de The Driver ook niet zo moeilijk. maar nog even over die demolition man. probeer je heli stabiel te houden, en een beetje hoog zodat ze hem niet kunnen kapotslaan of neerknallen. en ga als je buiten bent volgas (.. als er tenminste nog behoefte naar was

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb trouwens nog een hele goeie tip voor mensen die deze missie nog moeten doen: pak eerste geen bom, vlieg het gebouw in, en ga alle mannetjes neermaaien met je rotor, ook kan je alvast gaan zoeken naar de roze stralen waar de bommen in moeten, zodat je dat alvast weet. (daar heb je dus alle tijd voor omdat je nog geen bom hebt gepakt begint de tijd nog niet te lopen) ga dan terug en pak je bommen, je hebt geen last meer van de bouwvakkers met hamers of pistolen, en omdat je weet waar je heen moet zal je het makkelijk binnen de tijd redden. (ik had zelfs 3 minuten over)

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...