Niiek Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Had iets meer van Sasquatch verwacht, dat het echt een heel zeldzaam iets is, en en dat hij ook vecht inplaats van wegrent. Mee eens ! zo is bigfoot helemaal niet leuk meer Maar zijn er ook nog andere ? ik las ergens iets over het Loch Ness Monster, geen idee meer waar. is dat waar ? Dat bleek gewoon een paard in het water te zijn.. Maar die gaan toch ook dood ? of stond hij niet ver in het water ? en btw, je ziet toch wel een verschil tussen een paard en een monster Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Wat ik me alleen nog afvraag is of je überhaupt wat kan met afgeslachte dieren? Want met de schaarse munitie bedenk ik me wel een keer voordat ik dieren ga afslachten en skinnen, ook omdat lang op 1 plek blijven soms dodelijk kan zijn, want je hebt zo weer een paar zombies op je nek. Ik heb eigenlijk geen idee je krijgt wel bij Wolven hun tanden, maar ik zou niet weten waar je ze zou kunnen verkopen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 (bewerkt) Had iets meer van Sasquatch verwacht, dat het echt een heel zeldzaam iets is, en en dat hij ook vecht inplaats van wegrent. Mee eens ! zo is bigfoot helemaal niet leuk meer Maar zijn er ook nog andere ? ik las ergens iets over het Loch Ness Monster, geen idee meer waar. is dat waar ? Dat bleek gewoon een paard in het water te zijn.. Maar die gaan toch ook dood ? of stond hij niet ver in het water ? en btw, je ziet toch wel een verschil tussen een paard en een monster 't Is in een vijver die niet diep gaat, en het Lochness Monster werd gespot op een screenshot op een berg, en op de achtergrond kon je het 'Lochness Monster' zien. Bewerkt: 27 oktober 2010 door TekaLoca Reageren
Niiek Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Oké, dan is het jammer dat er niet meer wezens in zitten Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Ik lees net op Red Dead Wiki dat er ook de Unicorn is ? Reageren
pilot Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Ik lees net op Red Dead Wiki dat er ook de Unicorn is ? Ja en ik heb ook nog op de Red Dead Redemption wiki gelezen dat er ook een chupacabra in zit. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Ik lees net op Red Dead Wiki dat er ook de Unicorn is ? Dat is een van de mythische wezens in RDR zo zijn er wel meerdere. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 (bewerkt) Er is ook een unicorn in de game ogeveer noord westen van toquermada.. Hierboven": Had het niet gelezen sorry Bewerkt: 27 oktober 2010 door Mocrosahbi Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 voor dat ik hem koop kan je de zelfde savegame gebruiken zodat je kleren wapens en zo kan behouden ? Het werkt net als GTA IV met TLaD en TBoGT: RDR heeft drie mogelijke savegames, waarvan je dan een moet gebruiken voor Undead Nightmare. Je savegame met RDR erop blijft gewoon zoals die is, je neemt dus niet je wapens en kleding enzo uit RDR mee. Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Wat ik me alleen nog afvraag is of je überhaupt wat kan met afgeslachte dieren? Want met de schaarse munitie bedenk ik me wel een keer voordat ik dieren ga afslachten en skinnen, ook omdat lang op 1 plek blijven soms dodelijk kan zijn, want je hebt zo weer een paar zombies op je nek. Ik heb eigenlijk geen idee je krijgt wel bij Wolven hun tanden, maar ik zou niet weten waar je ze zou kunnen verkopen. je kan in het spel een 'blunderbus' kopen, dat is een soort geweer waar je zombielichaamsdelen in stopt en dat kan je dan afschieten. heel handig als je een tekort aan ammo heb. Reageren
DingKing Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Weet iemand hoe je aan zo'n zombie paard komt? (Niet de Four Horses of the Apocalypse, maar die ondode paarden ) Reageren
madviper Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 (bewerkt) Wat ik me alleen nog afvraag is of je überhaupt wat kan met afgeslachte dieren? Want met de schaarse munitie bedenk ik me wel een keer voordat ik dieren ga afslachten en skinnen, ook omdat lang op 1 plek blijven soms dodelijk kan zijn, want je hebt zo weer een paar zombies op je nek. Ik heb eigenlijk geen idee je krijgt wel bij Wolven hun tanden, maar ik zou niet weten waar je ze zou kunnen verkopen. je kan in het spel een 'blunderbus' kopen, dat is een soort geweer waar je zombielichaamsdelen in stopt en dat kan je dan afschieten. heel handig als je een tekort aan ammo heb. Daar gebruikt hij alleen undead delen van de zombies voor. Het werkt net als GTA IV met TLaD en TBoGT: RDR heeft drie mogelijke savegames, waarvan je dan een moet gebruiken voor Undead Nightmare. Je savegame met RDR erop blijft gewoon zoals die is, je neemt dus niet je wapens en kleding enzo uit RDR mee. Undead gebruikt aparte save slots, je krijgt drie nieuwe en een nieuwe autosave, je neemt wel wat dingen over van RDR maar niet alles. Maar goed, na 7 uurtjes plezier helaas alweer uitgespeeld. Hij is leuk maar vind het einde te snel komen, misschien omdat er anders ook weinig meer te doen is. Had wel wat langer gemogen het avontuur in Mexico. Vraag of je deeds krijgt van de 4 nieuwe paarden is gelijk ook beantwoord bij het halen van het einde. Nu maar even 100% halen, iemand een idee of dat ook zichtbaar wordt op social club? Nieuwe wapens zoals explosive rifle zijn wel gaaf om te gebruiken. Bewerkt: 28 oktober 2010 door madviper Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Maar goed, na 7 uurtjes plezier helaas alweer uitgespeeld. Hij is leuk maar vind het einde te snel komen, misschien omdat er anders ook weinig meer te doen is. Had wel wat langer gemogen het avontuur in Mexico. Vraag of je deeds krijgt van de 4 nieuwe paarden is gelijk ook beantwoord bij het halen van het einde. Nu maar even 100% halen, iemand een idee of dat ook zichtbaar wordt op social club? Nieuwe wapens zoals explosive rifle zijn wel gaaf om te gebruiken. Je moet wel onthouden dat het DLC is hé? Je hebt maar 10 euro betaald voor die DLC dus het lijkt me wel logisch dat je er niet 24 uur of zo mee bezig bent, dan zou je wel meer moeten betalen. Reageren
DingKing Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Weet iemand: Hoe je de eerste missie van West Dickens (Die je krijgt in Fort Mercer) moet voltooien? Ik heb me rot gezocht in Gaptooth Ridge, maar ik kan daar nergens die Desert Sage vinden :S. Help? Reageren
madviper Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Maar goed, na 7 uurtjes plezier helaas alweer uitgespeeld. Hij is leuk maar vind het einde te snel komen, misschien omdat er anders ook weinig meer te doen is. Had wel wat langer gemogen het avontuur in Mexico. Vraag of je deeds krijgt van de 4 nieuwe paarden is gelijk ook beantwoord bij het halen van het einde. Nu maar even 100% halen, iemand een idee of dat ook zichtbaar wordt op social club? Nieuwe wapens zoals explosive rifle zijn wel gaaf om te gebruiken. Je moet wel onthouden dat het DLC is hé? Je hebt maar 10 euro betaald voor die DLC dus het lijkt me wel logisch dat je er niet 24 uur of zo mee bezig bent, dan zou je wel meer moeten betalen. Dat snap ik, vond het eind alleen zo abrupt. Je bent in mexico, doet even een paar korte missies, en dan wordt je al naar je einddoel gestuurd, duurt wel lang die missie maar toch. Merendeel van je tijd zit je in Amerika, had misschien iets meer mexico verwacht in de storyline. @Dingking Gewoon goed zoeken in dat gebied, je moet meer bij Gaptooth breach gaan zoeken, daar vind je er al 2, en meer onder tumbleweed en gaptooth breach daar vind je een hoop. En anders pak je een survivalist map. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.