Jump to content

[RDR] RDR Undead Nightmare

Recommended Posts

Geplaatst:

Godver ik werd wel zwaar depressief van die sasquatch hunting missie zeg. :{

Hoe dat zo? Ik schoot ze makkelijk 1 voor 1 af :clown:

Ik had er wel moeite mee, omdat na al die jaren er eindelijk een Sasquatch in een Rockstar game zit en je ze allemaal behalve 1 moest afschieten :-(

nou vanwege het zinloze ervan en het einde wat best wel triest is.

en je kan hem wel doodschieten, maar dat heb ik vanzelfsprekend niet gedaan.

Ja ik liet dat ook achterwege. ik wilde ze al niet neerschieten en toen hij dat verhaal begon te vertellen en te huilen kon ik alleen denken:' You damn Rockstar :puh: '. Maar gelukkig zijn ze niet weg :) .

• Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• pilot

21

• TekaLoca

17

• PowerPats

16

• End Of The Riot

14

Geplaatst: (bewerkt)

Godver ik werd wel zwaar depressief van die sasquatch hunting missie zeg. :{

Hoe dat zo? Ik schoot ze makkelijk 1 voor 1 af :clown:

Ik had er wel moeite mee, omdat na al die jaren er eindelijk een Sasquatch in een Rockstar game zit en je ze allemaal behalve 1 moest afschieten :-(

nou vanwege het zinloze ervan en het einde wat best wel triest is.

en je kan hem wel doodschieten, maar dat heb ik vanzelfsprekend niet gedaan.

Ja ik liet dat ook achterwege. ik wilde ze al niet neerschieten en toen hij dat verhaal begon te vertellen en te huilen kon ik alleen denken:' You damn Rockstar :puh: '. Maar gelukkig zijn ze niet weg :) .

WTF? Eerst in een keer 6 bigfoots en kunnen ze nu ook al praten!?

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia

ik heb de war horse en die 2 andere nieuwe paarden maar waar kan ik ze terug vinden?

ja ik heb ze gevangen en getemt.

Als de game uitspeelt krijg je het laatste paard, en met die kan je rank 5 van de horse challenge doen en dan krijg je de deeds van de paarden zodat je ze altijd kan gebruiken. Ze nog een keer vangen lukt niet.

Bewerkt: door madviper

WTF? Eerst in een keer 6 bigfoots en kunnen ze nu ook al praten!?

Ja en het rare is dat die stem van Sasquatch ook nog bij hem past :puh:

Bewerkt: door pilot
Geplaatst:

ik vond het einde van de zijmisse dat je op die Sasquatch moest jagen vond ik wel zielig.

heb de laatste toch doodgeschoten ik wou hem uit zijn pijn verlossen.

Geplaatst:

Waar kun je trouwens de ''Unicorn'' vinden?

In het noordwesten van Mexico(op de kaar staan er 3 paarden naast elkaar). Volgens de reddeadwiki kan je het pas vinden als je de Undead Hunter Challenges hebt voltooid.

Ze zeggen er ook bij dat je het vrijwel meteen kan vinden nadat je de Chupacabra hebt doodgemaakt.

Geplaatst:

Ze zeggen er ook bij dat je het vrijwel meteen kan vinden nadat je de Chupacabra hebt doodgemaakt.

Klopt, zowat direct erna, en je kan daarna gewoon op je normale paard stappen want hij blijft bestaan.

Geplaatst:

Ik heb ff een vraagje,

Ik wou een PSN card €20,- kopen.

Maar is het de moeite waard om speciaal voor Undead Nightmare en later misschien ander content een psn card te kopen?

Aangezien mijn ouders liever dingen in de winkel kopen dan online. Al koop ik het zelf.

Ze willen het liever niet maar het zou opzich mogen.

Alvast bedankt :tu:

Je hoeft met een PSNkaart van 20 euro volgens mij geen extra kaart te kopen om de rest te downloaden. UN is 800pnt (XBL) en 10 euro op PSN(?), maar alles bij elkaar is het dubbele (1600 XBL punten) en 20 euro (?) op PSN, dus als je alle DLC's in 1 keer haalt ben je voordeliger uit volgens mij, weet niet helemaal zeker of het klopt voor PSN aangezien ik een Xbox heb.

Bewerkt: door madviper
Geplaatst:

Ik bedoel dat mijn ouders het niet zo goed snappen met die store.

Maar is het het waard om dat te kopen voor UN?

Hoeveel story uur? Net zo lang als RDR?

Sorry als ik te veel vragen heb want ik wil wel zeker zijn :$

Geplaatst:

Ik bedoel dat mijn ouders het niet zo goed snappen met die store.

Maar is het het waard om dat te kopen voor UN?

Hoeveel story uur? Net zo lang als RDR?

Sorry als ik te veel vragen heb want ik wil wel zeker zijn :$

Storyline is erg lang, helemaal niet even lang als de main story line :puh: . De storyline van Undead Nightmare is zelfs korter dan TLAD of TBOGT(logisch eigenlijk maar ik wil je dat idee geven :puh: ) maar de verschillende random encounters maken dat weer goed. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...