Jump to content

GTA IV "fatal error"


TAD18

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb de laatste tijd last van een enorm vervelende error, elke keer als ik in een willekeurige auto ga zegt hij dit: GTA IV FATAL ERROR: Unrecoverable fault- Please restart the game

Dit doet hij telkens, is er een manier om dit op te laten houden zonder de game opnieuw te moeten installeren?

Dankje alvast,

Thierry Driessen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet de errorcode niet meer hij geeft nu enkel nog de erreor: GTA IV Werkt niet meer en moet daarom worden afgesloten, en dan gaat hij oplossingen zoeken. (die zijn er toch niet) ik neem dus aan dat ik maar weer een fresh instal moet doen en opnieuw moet beginnen.

Bewerkt: door TAD18
Link to comment
Delen op andere websites

De error code is nu bekend :) ik heb hem weer gevonden de code is: SMPA60 weet iemand wat dit betekend?

Deze error krijg je vaak bij het (verkeerd) installeren van een automodificatie. Heb je dus mods geïnstalleerd? Zoja, verwijder deze dan en als het probleem nog niet opgelost is zal een herinstallatie het wel moeten oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

De error code is nu bekend :) ik heb hem weer gevonden de code is: SMPA60 weet iemand wat dit betekend?

Deze error krijg je vaak bij het (verkeerd) installeren van een automodificatie. Heb je dus mods geïnstalleerd? Zoja, verwijder deze dan en als het probleem nog niet opgelost is zal een herinstallatie het wel moeten oplossen.

Het waren inderdaad de mods, ik dacht al dat het ermee te maken had :bonk:

Maar kan iemand me vertellen hoe ik ze goed installeer, of me doorverwijzen naar een plek op het forum waar het uitgelegd wordt :puh: ?

Dankje alvast en bedankt voor de bevestiging van het probleem, ik kwam er maar niet uit.

Thierry Driessen (TAD118) :bier:

Bewerkt: door TAD18
Link to comment
Delen op andere websites

*Verhuisservice Jacky-2007 levert een topic af*

Wellicht dat je tussen de tutorials iets terugvind waar je iets aan hebt? Verder kunnen de leden in dit deel van het forum je veel vertellen over modding en het juist installeren ervan. :tu:

Thanks ga meteen kijken!

Bedankt voor al jullie hulp! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste allemaal, Het probleem is opgelost.

Het bleek een fout in de savegame te zijn. Ik had namelijk voor dat ik de mods installeerde nog auto's van het zelfde type als de gemodde auto's op mijn saveplek staan, kwestie van even erafhalen opnieuw saven en voila alles werkt.

Dus voor de mensen die het nog niet wisten deze error komt vaker voor omdat er auto's gesaved zijn die gemod zijn. voordat je dus gaat modden altijd eerst je voertuigen verwijderen van de saveplek en je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon. :tu:

Maar goed bedankt voor alle hulp en wat mij betreft voor dit topic: :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...