Jump to content

Scarface: The World is Yours


Dastard

Recommended Posts

Bij mij is dat probleem al opgelost, ik moest alleen de nieuwste videokaart drivers installeren en hij deed het :)

het maakt niet uit welke directx je hebt, ik heb 10 op xp geinstalleerd en daar doet scarface t gewoon op, dus je hebt 9.0 niet nodig :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Bij mij is dat probleem al opgelost, ik moest alleen de nieuwste videokaart drivers installeren en hij deed het :)

het maakt niet uit welke directx je hebt, ik heb 10 op xp geinstalleerd en daar doet scarface t gewoon op, dus je hebt 9.0 niet nodig :)

Het probleem van Scarface ligt bij NVidia+Vista (7?), mijn oude PC had die combinatie en ik kon Scarface niet werkend krijgen. Maar nu heb ik 7 en geen NVidia card meer en Scarface doet het perfect.

Ik vind die spel echt geweldig (ik ben ook een Scarface fan). :dans:

>>> Door Visser23: Quote van 3 maanden geleden...<<<

Ik geef gewoon wat informatie voor mensen die het spel gekocht hebben en het probleem hebben. Je weet het maar nooit of iemand die het probleem in die topic kijkt. En ik mag toch mijn mening geven in een topic die hiervoor is bestemd? :?

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Als het topic dan toch gebumpt word...

Ik zit nu in het noordelijke deel van Miami. Nu moet ik alleen nog juwelen zaak kopen van 12 miljoen en Coco's Lounge and Disco voor 13 miljoen. Echter heb ik maar 5 ton. Ik heb die 2x 15 keys al verhandeld. Ik heb nu nog iets van 8000 gram coke maar die levert nog geen half miljoen als ik die bij die sigarenshop ofzo wil verkopen. Wat kan ik het beste doen om nog geld te krijgen. Gangs uitmoorden?

Link to comment
Delen op andere websites

Gangs uitmoorden levert sowieso veel geld op, voor in de Beaches. Ten tweede misschien kan je het beste grote drugdeals van 30KG doen. Ps: Die grammen die je bij je draagt kan je het beste in de Babylon club verkopen.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Gangs uitmoorden levert sowieso veel geld op, voor in de Beaches. Ten tweede misschien kan je het beste grote drugdeals van 30KG doen. Ps: Die grammen die je bij je draagt kan je het beste in de Babylon club verkopen.

Ik heb er al 1 van 30 keys verhandeld. Komen er nog meer of is dat de enigste dealer met 30 keys? En is het ook mogelijk om die 8 keys die ik los heb bij een storehouse te dumpen? Want de eerste deals waren 3 keys en 38 keys zou lekker veel opleveren. :puh:

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je kan die 8KG niet in een pakhuis dumpen helaas, en wat bedoel je met enigste dealer van 30 KG?

Dat ik al 1 keer 30KG gekocht en verhandeld heb. Of er nog meer dealers komen die 30KG verkopen of dat er maar 1x een dealer is die 30KG verhandeld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Geen idee maar is deze echt nergens voor 360.. ?

Maar ik keek ook eens op Xbox.com voor 'Backward Compability' en dan moet je allemaal dinges downloaden waar ik geen kl*te van afweet..

Het spel is voor xbox, PS2 en pc uitgekomen.

Dit soort oudere spellen heb je niet meer op de PS3 en 360 omdat ze oud zijn en je ze ook gewoon op de 360 kan spelen.(ookal moet je downloaden)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...