Jump to content

Scarface: The World is Yours


Dastard

Recommended Posts

  • 2 weken later...
Niemand die een oplossing weet om Scarface @ Vista te laten lopen?
Misschien werkt het als je rechtsklikt op de snelkoppeling van Scarface en in het uitrolmenu op Eigenschappen klikt. Klik in het venster dat dan verschijnt op het tabblad Compatibiliteit en zet een vinkje voor 'Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren'. In de lijst daaronder selecteer je dan Windows XP. Misschien doet hij het dan wel. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Ik heb een dringende vraag over Scarface op de PS2 :D Dit leek mij wel het aangewezen topic om er wat over te vragen! Ondanks dit topic al lange tijd stil ligt zo te zien...

Ik zit nu op de 48% van de game. Maar zoals ik al eerder heb gehad, moet ik meer reputatie krijgen voordat ik naar het volgende level kan en dus weer nieuwe missie's kan gaan doen. Alleen zie ik er nogal tegen op om iedere keer drugs rond te rijden door de stad. waar ik ongeveer 7 miljoen voor vang. Ik zit namelijk in gedachten om in ''Exotics'' > Investments ''Montana Financial'' van 50,000,000 te kopen. Maar dat gaat me dus nog een hoop van die drugs ritjes kosten... Aangezien dat nu ook dood saai begint te worden, vraag ik bij deze of er nog een makkelijkere manier is om aan genoeg reputatie te komen. Of is het beter om heel veel kleine spulletjes te kopen in exotics? Nog even ter informatie wat stats van mij op dit moment:

Even mijn Reputation stats

Reputation level: 6

Reputation points: 10,547,025

Points to Next Level: 1,452,975

% Game Complete: 48%

Game stats

Total Balls: 215,383

Fronts Owned: 11/16

Storehouses Owned: 3/4

Exotics Owned: 66/105

Misschien dat iemand mij verder kan helpen? Desnoods wil ik er een cheat voor gebruiken (PS2). k heb namelijk tot nu toe nog geen cheat gevonden voor reputatie of money... Oja nog iets anders, komen er nog veel levels/missie's? Voordat ik de verhaallijn uitgespeeld heb?

Link to comment
Delen op andere websites

1) Mischien dat je even kan vertellen welke missie je als laatste hebt gedaan. Ik ga er nu even van uit dat je de drugs van Nacho Contreras heb gebracht naar je pakhuis samen met Maribel. Wees trouwens wel zeker dat je deze drugs ook gelijk hebt rondgebracht. Om te beginnen, zou ik alle turfs overnemen als je dat nog niet hebt gedaan. Deze kunnen wel wat geld opbrengen en er zit wat meer lol in dan telkens hetzelfde doen met die drug running gedeeltes. Als je ze allemaal hebt overgenomen, moet je wat exotics gaan kopen. Want als het goed is, heb je nu ongeveer 10/15 miljoen. Daarnaast moeten alle Exotics verkrijgbaar zijn als ik me niet vergis. Ik heb even de exotics die veel reputatie punten leveren op een rijtje gezet:

Exotic Kosten Reputatie
Genghis Kahn's Armor 2.000.000 1.000.000
Chaise Lounge 450.000 250.000
Inca Gold 1.600.000 450.000
Authentic Space Suit 1.000.000 750.000
Cognac Fountain 300.000 600.000
Assasin(henchmen) 100.000 200.000

Als ik jou was zou ik gaan voor de Genghis Kahn's Armor in combinatie met de Cognac Fountain. Je komt dan uit op 1.6 miljoen reputatie punten wat ruim genoeg is voor het behalen van de volgende level.

2) Nouja, het ligt er natuurlijk aan wat jij veel vind. Na het behalen van Reputatie punt 7, waar jij nu mee bezig bent. Zullen de missies komen dat je de fronts van North Beach moet overnemen. North Beach zal over 5 fronts beschikken. Nadat je deze fronts overgenomen hebt word het tijd voor de pakhuis. Vervolgens zullen er 3 missies nog komen. Waarvan 2 op The Islands en eentje die zich afspeelt in Colombia. Die missie kun je vast al raden.

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Het was me gister al gelukt. Toch maar alle omgekocht in Exotics. Waardoor ik net aan naar het volgende level kon. Ik heb nu dus North Beach helemaal overgenomen:

- Angel Dust Donut Shop

- Whippet Gambling

- Peninsula Hotel

- Stein Jewellery

- Coco's Lounge and Disco

- Leopard Storage.

Dus ik hoef nog maar 3 missies? Dat is niet veel meer, heb ik dan de verhaallijn uitgespeeld? Krijg ik dan nog een beloning of iets extra's?

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een dringende vraag over Scarface op de PS2 :D Dit leek mij wel het aangewezen topic om er wat over te vragen! Ondanks dit topic al lange tijd stil ligt zo te zien...

Ik zit nu op de 48% van de game. Maar zoals ik al eerder heb gehad, moet ik meer reputatie krijgen voordat ik naar het volgende level kan en dus weer nieuwe missie's kan gaan doen. Alleen zie ik er nogal tegen op om iedere keer drugs rond te rijden door de stad. waar ik ongeveer 7 miljoen voor vang. Ik zit namelijk in gedachten om in ''Exotics'' > Investments ''Montana Financial'' van 50,000,000 te kopen. Maar dat gaat me dus nog een hoop van die drugs ritjes kosten... Aangezien dat nu ook dood saai begint te worden, vraag ik bij deze of er nog een makkelijkere manier is om aan genoeg reputatie te komen. Of is het beter om heel veel kleine spulletjes te kopen in exotics? Nog even ter informatie wat stats van mij op dit moment:

Even mijn Reputation stats

Reputation level: 6

Reputation points: 10,547,025

Points to Next Level: 1,452,975

% Game Complete: 48%

Game stats

Total Balls: 215,383

Fronts Owned: 11/16

Storehouses Owned: 3/4

Exotics Owned: 66/105

Misschien dat iemand mij verder kan helpen? Desnoods wil ik er een cheat voor gebruiken (PS2). k heb namelijk tot nu toe nog geen cheat gevonden voor reputatie of money... Oja nog iets anders, komen er nog veel levels/missie's? Voordat ik de verhaallijn uitgespeeld heb?

je kan ( als je genoeg geld hebt ) een paar boten en een paar auto's kopen dan heb je meer reputatiepunten :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ik hoef nog maar 3 missies? Dat is niet veel meer, heb ik dan de verhaallijn uitgespeeld? Krijg ik dan nog een beloning of iets extra's?

1) De storyline heb je dan uitgespeeld. Natuurlijk kun je nog het een en ander doen, zoals de henchmen missies en de felix/sandman leads. En natuurlijk de city races voor zover je die nog niet hebt gehaald. Daarnaast kunnen er heel misschien nog wat missies zijn op 1 van de eilanden van The Islands. Deze zijn met een X aangegeven.

2) De beloning van de storyline kan ik nu even niet op komen. Ik betwijfel eigenlijk of die er wel degelijk is. Voor de 100% voltooiing zul je een grootse beloning krijgen. Er zullen namelijk ongelooflijk veel schaars geklede meiden om je mansion rondhangen. Enne, jah, dat was het. Voor al het harde werk is dat je beloning. Hoe stom het ook klinkt.

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...