Jump to content

Scarface: The World is Yours


Dastard

Recommended Posts

Ik ben nu bij de missie Nacho's Tanker. Dan zit je in een heli met een soort van miterieur, ik moet eerst op boten schieten en daarna gasjes op een schip, alleen ik ga daar iedere keer dus dood... Weet iemand een tip of truckje want het is moeilijk om op die gasjes te mikken (omdat je nu geen locker hebt waarmee je dus makkelijk op een persoon kan schieten) en het zijn er nog veel ook...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bij de missie Nacho's Tanker. Dan zit je in een heli met een soort van miterieur, ik moet eerst op boten schieten en daarna gasjes op een schip, alleen ik ga daar iedere keer dus dood... Weet iemand een tip of truckje want het is moeilijk om op die gasjes te mikken (omdat je nu geen locker hebt waarmee je dus makkelijk op een persoon kan schieten) en het zijn er nog veel ook...

Ik zat een paar dagen geleden ook nog vast met die missie, bij mij gebeurde (en ik denk ook bij jou) dat in t begin die andere heli snel wordt verwoest, dus minder hulp van die andere heli, nou schiet eerst op die kleine bootjes die zijn makkelijk te raken, dan op het schip moet je een heel rondje om de boot heen en dan nog een stukkie, schiet op die tonnen die ontploffen, vaak staat daar iemand naast en die zal dan dood gaan, blijf gewoon proberen die mensen te schieten. Uiteindelijk zal je landen en te voet verder gaan, dat is wat makkelijker, dan moet je bommen ontmantelen, en als je dan dood gaat dan begin je bij de checkpoint en dan hoef je het helikopter gedeelte niet meer te doen.

Echte tips weet ik niet behalve die tonnen, dus blijf het gewoon proberen! :*D

Suc6

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer ook vaak op je radar te kijken. Dan zie je namelijk rode stippen en zo kun je weten waar je op schiet. Zo kun je ze ook al al zien komen. Schiet eerst de kleine boten kapot en dan de Nacho's gangleden op de grote tanker. Gewoon veel free richten. Nu zul je op de tanker zelf komen. Je moet nu namelijk wat bommen defusen. Na het 1ste bom uitgeschakeld te hebben moet je 2 boten kapot schieten. Met de Automatic gun zal dit vast nog wel lukken. Je zult nu door wat gedeeltes in de tanker moeten. Hier zijn ontzettend veel Nacho's. Hebruike 'blind rage' en het zal vast wel lukken. :) Je zult weer een bom moeten uitschakelen, vervolgens de captain vermoorden. Hierna moet je nog heel wat gangleden vermoorden. Met 'blind rage' zal dit niet een groot probleem moeten zijn! Veel succes ermee :tu:

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Nacho's Tanker, die missie herinner ik me nog goed. Hij is samen met 'Tranquilandia' een van de moeilijkste missies uit het spel. De missie begint in een helikopter, waarbij jij de controle hebt over een machinegeweer en waarbij het de bedoeling is om de aanvalschepen onder je te vernietigen. Ik geef je al als tip mee: probeer de andere helikopter naast je niet te verdedigen. In alle gevallen stort hij toch zeer snel neer, en is het dus beter om het voertuig waarin jij vertoeft levend te houden. Na dit stuk is het de bedoeling, om net zoals in de missie The Da Nang Thang uit GTA San Andreas een rondje te vliegen boven Nacho's containerschip en zoveel mogelijk bewakers uit te schakelen. Wanneer je de boodschap "Pulling in tighter on this run" op je scherm verkrijgt moet je dan ook de boel aan flarden proberen schieten. Dit doe je best door de explosieven die op het schip staan te raken. Hierdoor schakel je grote groepen mensen uit. Vergeet ook niet dat het op het onderdek stikt van de bewakers, probeer ook deze te vermoorden. Wanneer je een rondje rond het schip hebt gemaakt, wordt je gedropt en moet je te voet verder. Je hebt nu ook een checkpoint bereikt, wat inhoud dat vanaf dat je dood gaat, je terug bij dit stukt start.

De bewakers hebben een bom op actief gezet, en nu is het de bedoeling om deze onschadelijk te maken. Schiet eerst de 3 die op je af komen dood en haast je dan naar de bom die zich onderaan de trap bevindt. Wees rustig en probeer het balkje zo goed mogelijk vol te laten lopen. Nacho's mannen zijn zelfverzekerd om je het schip niet in handen te geven en hebben 2 aanvalsboten op je afgestuurd. Ze proberen de Tanker zoveel mogelijk te beschadigen en dit mag niet gebeuren. Ga terug de trap op, of ga naar de rechterkant van het schip waar een machingeweer zich bevindt. Wanneer een aanvalsbootje passeert open je het vuur en probeer je ze in één keer te laten zinken. Wanneer de 2 boten geschiedenis zijn krijg je opnieuw de melding dat een bom geactiveerd is. Ditmaal op het onderdek. Grabel nog snel een medicijntasje mee en schiet van boven af al zoveel mogelijk bewakers neer. Probeer tevens je Rage meter ook te vullen! Wanneer je op de trap van het onderdek verschijnt ben je letterlijk een schietschijf en moet je zo snel als je kan handelen. Loop naar beneden en schakel de mannen voor je uit. Maak gebruik van eventuele gasflessen om de grote groepen uit te roeien. Verstop je achter de kratten en schiet overige bewakers neer. Als je Rage meter vol is kan je deze gebruiken, maar wanneer het even niet nodig is, is het beter deze te sparen voor later in de missie. Wanneer je denkt dat de kust veilig is kan je de bom ontmantelen. Werk opnieuw rustig en beheerst. De mannen van Nacho hebben opnieuw een bom op actief gezet en deze moet je dus opnieuw onschadelijk gaan maken. Verder zijn er opnieuw boten verschenen die het schip aanvallen, maar trek je van hen niets aan, en begeef je zo snel mogelijk naar het achterdek. Een grote groep bewakers zal in je gezichtsveld komen en wanneer je verstandig bent geweest gebruik je de Rage meter nu. Deactiveer wanneer je de grote groep hebt uitgemoord de laatste bom om de kapitein van het schip in beeld te krijgen. Hij moet er ook aan! Schiet bewakers die op je af komen neer en loop de trappen op. Neem nog snel een medicijntasje mee aan je rechterkant en loop de laatste trap op. Pomp de kapitein vol met lood en mik zo goed als je kan op zijn hoofd. De missie loop hier vaak fout, en dat is uitermate frustrerend. Als laatste verschijnt een scène waarin Tony met een vluchtelinge fliert en is de missie gehaald!

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Hehe.. Het is eindelijk gelukt na 10 keer proberen ofzo, wat daarna nog behoorlijk iritant is is dat je binnen een bepaalde tijd die bommen moet uitschakelen terwijl er overal gasjes met guns tevoorschijn komen!

Bedankt voor jullie hulp :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe.. Het is eindelijk gelukt na 10 keer proberen ofzo, wat daarna nog behoorlijk iritant is is dat je binnen een bepaalde tijd die bommen moet uitschakelen terwijl er overal gasjes met guns tevoorschijn komen!

Bedankt voor jullie hulp :tu:

Dat is inderdaad heel vervelend, je kunt daarom het beste de boel eerst goed uitkammen, om te zien of er niet nog ergens gangmembers rondlopen.

Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand een shotgun in z'n rug geleegd krijgt terwijl hij de bom onschadelijk probeert te maken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben u bij de missie: Shoreline Storage. Ik heb al die gasten al neergeschoten en daarna krijg je te horen dat er boten komen, ik begrijp op dat eind alleen niet zo goed wat ik moet doen? Want de eerste keer ging ik van het terein af en met mijn eigen attack boot op die andere boten schieten, maar toen was opeens mijn missie failth... Wie weet wat ik nou precies moet doen op het eind?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben u bij de missie: Shoreline Storage. Ik heb al die gasten al neergeschoten en daarna krijg je te horen dat er boten komen, ik begrijp op dat eind alleen niet zo goed wat ik moet doen? Want de eerste keer ging ik van het terein af en met mijn eigen attack boot op die andere boten schieten, maar toen was opeens mijn missie failth... Wie weet wat ik nou precies moet doen op het eind?

Lange tijd dat ik het gedaan heb maar ik kan me het een en andere nog over herineren. Je zult eerst heel wat gang members neer moeten schieten bij het pakhuis. Dit gaat dus zonder problemen. aarna krijg je het bericht dat je naar wat boten toe moet. Volgens mij was het zo dat je door zo'n soort van steegje heen moest. Dan kom je bij een kade. Als het goed is zie je nu 2 boten. Het is niet de bedoeling dat je met een eigen boot erop af gaat. Maar gewoon ze kapot schiet. Hier kun je het best een missile launcher voor gebruiken. Deze vuurt volgens mij 4 of 8 raketdingen af. Mogelijkheid 2 is om met 'Rage'de boten kapot te knallen. Je zult geen tijdbalk hebben ofzo, dus je kan gewoon naar je auto toe om de weapon locker te openen. Hier kun je telkens je wapens bij vullen. Let wel op dat je wel eens dekking neemt. De gasten op de boten hebben volgens mij Ak-47 waarmee je ze wel eens dood kunnen maken. Er zullen 4 of 6 boten komen. Aangezien het een tijd terug is weet ik het ook niet meer. :7 Doe je dit, zal de pakhuis van jou zijn. En je kan volgens mij gelijk beginnen met distributie. ;)

Veel succes! :tu:

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel Scarface T.W.I.Y. voor de ps2 en ik vraag me af: Is er ook een Scarface the world is yours forum (in het nederlands)?

PS. Ik ben bij een missie in de Islands en ik heb Nacho vermoord en dan moet je tegen de Dock baas praten, 3x

ik ben nu bij de derde en dan moet ik in een helicopter vrij richten en die boot kapot schieten. & ik kan heel slecht richten, heeft iemand Tips? :*D

Die ene missie heb ik al gehaald :*D maar is er echt geen Scarface (NL) forum?

Weet iemand 't?

:?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...