Jump to content

Scarface: The World is Yours


Dastard

Recommended Posts

Nog even trug komen op de politie. Als ik die ''zijmissie's'' speel dus die gangs neerschieten om geld te verdienen (moet wat kopen anders kom ik niet verder) dan komt na enkele seconden de politie er al aan :duh: maar ik kan dan eigenlijk niks meer: 1= Vluchten, dan verlies ik weer de missie omdat ik trug moet... 2= blijven door vechten en wordt ik uitendelijk nog dood omdat de politie mij zogenaamd weer ''fucked'' en ben ik mijn geld kwijt... Is hier nog iets tegen te doen?

In zijmissies heb je altijd iets als, bescherm hem door 15 gang leden te vermoorden bijvoorbeeld. Nadat je dit gedaan hebt zul je waarschijnlijk terug naar een andere persoon moeten en daar je beloning ophalen. Nu is jouw probleem dus, dat je doodgaat door de politie die je zoekt. Nu zou ik je aanraden om gelijk weg te gaan uit het rode rondje wat verschenen is op de kaart. Ook al bevind zich de plek waar je heen moet zich in het rondje, rij er uit. Ik raad je aan om altijd een snelle wagen ergens om een hoekje te hebben. Meestal als je terug moet naar een persoon heb je geen tijdslimiet snap je. ;)

En zet altijd je geld op de bank. Banken kun je vinden in elke wijk en daar kan je je geld soort van witwassen.

Veel succes nog met de game.

GTA-fan2

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Schiet op drugsdealer dan heb je beetje drugs. Later als je warenhuis overnemen dan kun je groot drugs verkopen voor meer dan 1 miljoen$.

Ik heb zo'n warenhuis overgenomen in Little Havana, zit nu op het 2de eiland Downtown. Maar kan ik dan nog steeds drugs verkopen voor zoveel geld? En zoja hoe doe ik dat dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Schiet op drugsdealer dan heb je beetje drugs. Later als je warenhuis overnemen dan kun je groot drugs verkopen voor meer dan 1 miljoen$.

Ik heb zo'n warenhuis overgenomen in Little Havana, zit nu op het 2de eiland Downtown. Maar kan ik dan nog steeds drugs verkopen voor zoveel geld? En zoja hoe doe ik dat dan?

Je zult eerst wat missies van Felix moeten doen. na een tijdje krijg je een missie genaamd 'supplier'. Ik weet niet precies meer of het zo heette maar de logo was een soort van 'Kg'. Het aantal reputatie punten bepaalt het aantal kilo dat je krijgen kan. Deze moet je kopen en daarna gelijk naar je pakhuis brengen. Daar afgeleverd krijg ben je klaar met de missie. Wanneeer het jou uitkomt kan je 'Miami Distrubition' starten. Hier moet je in een wagen die jij gekozen hebt langs al je handeltjes rijden. Dit kan heel wat geld opbrengen. Hoeveel? Dat hangt af van hoeveel drugs je eerder gekocht hebt. Ik raad je aan om een wagen te nemen dat snel is en over een hoge armor beschikt. Want onderweg kan het zo zijn dat je aangevallen word door andere gangs. Het is dan ook gelijk handig je gang heat op 0 te hebben bij het starten van deze missie. In het begin moet je deze drugs nog in Miami kopen. Maar na wat verder te zijn in de game zul je naar een onbekend eiland vertrekken om daar drugs te kopen. Hier heb je de kans om meer te kopen. Na een deal gemaakt te hebben met de supplier moet je het per boor terug brengen naar één van je pakhuizen. Onderweg zal je lastiggevallen worden door andere gangs. Dit is vooral in het gedeelte bij de eilanden. Bijna aangekomen bij Miami zul je moeten uitkijken voor politie in boten. Zij zijn dan aan het patrouileren voor drugsdealers. Word je gezien en je boot word vernietigt zul je het allemaal opnieuw moeten doen.

Ik hoop dat het nu allemaal duidelijk is.

Veel succes nog :tu:

GTA-fan2

Link to comment
Delen op andere websites

Oke Bedankt. Nu het volgende ik heb nu Downtown ook uitgespeeld en ben op een eiland... Alleen echt overal word je neer geschoten of komt er zo'n wagen achter je aan met een een gun erop :duh: Echt heel iritant want ze zitten dus ook achter me aan als ik daar de 1ste missie moet doen... En ik bedacht om eerst op dat eiland al die iritante gasten neer te schieten maar als je weer trug rijd komen ze opeens weer :duh: Hoort dit er gewoon bij?

Link to comment
Delen op andere websites

Oke Bedankt. Nu het volgende ik heb nu Downtown ook uitgespeeld en ben op een eiland... Alleen echt overal word je neer geschoten of komt er zo'n wagen achter je aan met een een gun erop :duh: Echt heel iritant want ze zitten dus ook achter me aan als ik daar de 1ste missie moet doen... En ik bedacht om eerst op dat eiland al die iritante gasten neer te schieten maar als je weer trug rijd komen ze opeens weer :duh: Hoort dit er gewoon bij?

Dit is waarschijnlijk gewoon je eigen schuld. Je hebt nu een hoge gang heat namelijk. Deze kun je verlagen door na dat menutje waar de kaart staat en waar je Felix missies kan starten heen te gaan. Je krijgt nu een metertje met copheat en gangheat. Cop heat is het aantal problemen dat je nu met de politie hebt. Als het hoger is zal je sneller achtervolgd worden door de politie. Ditzelfde geld ook voor de gang heat. Alleen zullen ze hier zelfs naar je toe komen. Cop/Gang heat is nooit goed. Als je een hoge gang heat hebt kun je moeilijk goede deals regelen. Je zult dan aan een supplier 4/10 minder verdienen. En als het erg hoog is kun je met de dealers op straat zelfs GEEN zakem doen. Koop je gang en/of cop heat altijd af dus. Ik hoop dat het nu allemaal weer duidelijk is.

GTA-fan2

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn gang heat is juist leeg. Ook dan als ik gewoon rond rijd of met de eerste missie begin komen ze van alle kanten op me schieten :duh: Ik denk zelf dat het erbij hoort, maar wel super iritant...

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn gang heat is juist leeg. Ook dan als ik gewoon rond rijd of met de eerste missie begin komen ze van alle kanten op me schieten :duh: Ik denk zelf dat het erbij hoort, maar wel super iritant...

ik heb het probleem nu ook al de hele tijd :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn gang heat is juist leeg. Ook dan als ik gewoon rond rijd of met de eerste missie begin komen ze van alle kanten op me schieten :duh: Ik denk zelf dat het erbij hoort, maar wel super iritant...

Raar, als je gang heat helemaal leeg is zou het normaal zijn dat de gangs niks meer doen. probeer een paar keer te saven ofzo. Misschien moet je wat van die gang teritoriums overnemen. Waar ben je trouwens nu. Want als je nu bij de missies van Cuba bent, dan is het allemaal normaal. Daar zul je de hele tijd worden aangevallen.

@Sutdio Dewolf: Dat maakt het juist alleen erger, je krijgt een hoge gang heat en zodra die maximum word zullen ze je fonts gaan aanvallen.

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraag :puh:.

Vraag: Waar kan ik mijn kleren veranderen!

P.S: Ik ben niet zo ver, ik heb net mijn mansion verbouwt.

OTTO :tu:

Kleding kun je wisselen nadat je een bepaalde exotic gekocht hebt. Dit is een best dure exotic van 1,2 miljoen. Het is de productiehuis bij 'investments'. Na deze gekocht te hebben moet je naar het hoofdmenu en dan bij cheats. Daar zullen dan alle kleding verschijnen die je wisselen kan. Hou er wel rekening mee dat de productiehuis exotic pas na rond de reputatie punt 4 komt ongeveer. Sommige krijg je ook na het unlocken van missies. Of nadat je naar een nieuw eiland kan. Wel kan je met cheats de pakken unlocken. Cheats kun je invullen als je bij het hoofdmenu naar cheats gaat:

BLACK ----- Zwart pak

BLUE -------Blauw pak

BLUESH -------- Blauw pak en zonnebril.

GREY ----------Grijs pak.

GREYSH ---------Grijs pak en zonnebril.

TANSHRT ---------Sandy T-shirt

TANSH -----------Sandy T-shirt en zonnebril.

WHITE ----------Wit pak

WHITESH ------------Wit pak en zonnebril.

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraag :puh:.

Vraag: Waar kan ik mijn kleren veranderen!

P.S: Ik ben niet zo ver, ik heb net mijn mansion verbouwt.

OTTO :tu:

na verschilende missies krijg je nieuwe outfits maar met de cheats krijg je in een keer .alle outfits je kan ze bij cheats activeren als je iets belangerijks af hebt. alleen druken :7

Link to comment
Delen op andere websites

ow te laat. :7

ik heb alles al gekocht en uit ik ben klaar, maar hoe krijg ik bij pimp my mansion die beelden van manny en gina weer terug krijgen ze zijn mooi , ik had het een keer maar toen had ik alles erop verwijdert en nu kan niet meer :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...