Jump to content

Scarface: The World is Yours


Dastard

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Als je Scarface hebt uitgespeeld is de wereld van jouw, daarvoor heet de game ook Scarface The World Is Yours. Dat is namelijk het doel van de game Scarface, alles terug overnemen wat in de film Scarface van Tony Montana was. Succes met het uitspelen van Scarface! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is zo, alleen is Tony Montana alles verloren wat hij ooit had. Dat is erg jammer, want dan kan Tony Montana weer opnieuw beginnen. De reden dat Tony Montana alles kwijt is is omdat Sosa alles van Tony Montana overgenomen heeft. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is zo, alleen is Tony Montana alles verloren wat hij ooit had. Dat is erg jammer, want dan kan Tony Montana weer opnieuw beginnen. De reden dat Tony Montana alles kwijt is is omdat Sosa alles van Tony Montana overgenomen heeft. ;)

ze hebben alles over genome behalve zijn huis dat hebbenb ze vernield dan moet je agenten betalen voor weer in je huis te komen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Heyhey

Hoe los je dat probleem van de eerste pagina op? ik heb Scarface vanmiddag gekocht maar hij geeft gewoon bijna zwart beeld. Ik zie alleen een aantal dingetjes zeg maar. Videokaart is lijkt mij goed. Ik heb een nVidia GeForce 8600GS.

Link to comment
Delen op andere websites

Die update zal niet veel veranderen aan je spel het werkt enkel een paar schoonheids foutjes weg .

Nu zijn alle gangs in littel havana uitgeroeid en ik heb al 2 pakhuizen 1 in littel havana en 1 in downtown

littel havana en downtown zijn al alle 2 100%

ik ben al naar de eilanden gegaan en ik heb de missie gehaald waar je een boot van een klein eilandje naar black sand moet vaaren en intussen die bood word gepakt door een andere gang en jij moe them terug gaan pakken

en je moet dan terug naar dat eilandje en een marine schip kapotschieten

ik heb die missie gehaald maar wat moet ik nu doen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...