studio dewolf Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 (bewerkt) Uncharted 3: Drake's Deception Ontwikkelaar Naughty Dog Uitgever SCE Genre Action-adventure, Third-person shooter Platforms PS3 Aantal spelers ? Release 1 november 2011 Demo ? http://www.youtube.com/watch?v=imxYEIScL8o&feature=player_embedded Bewerkt: 12 december 2010 door studio dewolf Reageren
FGras Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 (bewerkt) Kijk, dit vind ik nou echt super tof gaaf! Ik houd van uncharted! Uncharted 3: Drake's Deception is zonet aangekondigd en zal volgend jaar verschijnen. Zoals de geruchten al deden vermoeden zal de game zich in de woestijn afspelen. Nathan Drake zal op zoek gaan naar een verloren stad en daarvoor zal hij naar het Arabisch Schiereiland en de Rub al Khali-woestijn trekken."Wanneer we op het idee kwamen om met zand te werken, zag je meteen in de ogen van iedereen dat ze er zin in hadden. 'Yeah, dat wordt erg moeilijk ... let's do it!", aldus Amy Hennig, die het verhaal verzorgt. "We zijn een bende nerds. We zochten naar iets dat technisch en artistiek een uitdaging vormt en het laat ons toe om een gebied van de wereld en de geschiedenis te gebruiken dat we in het verleden nog nooit gedaan hadden", luidt de uitleg van Naughty Dogs co-president Evan Wells. De game zal ook de relatie tussen Nathan Drake en mentor Sully verder uitdiepen. Zoals de titel doet vermoeden speelt het misleiden ook een belangrijke rol. Drake zal niet alleen mensen misleiden, maar zal ook misleid worden. Naughty Dog zal in Uncharted 3: Drake's Deception ook meer aandacht besteden aan de multiplayer en co-op. "We willen meedoen met de grote jongens op het multiplayervlak", klinkt het vastberaden. Er is ook al een eerste teaser en dit weekend op de Video Game Awards mogen we nog meer verwachten rond Uncharted 3. bron: http://www.playstationpure.be/blog/item/5024/Uncharted-3-Drakes-Deception-komt-in-2011 Verder is ook nog bekend gemaakt dat hij in 3D speelbaar zal zijn! Bewerkt: 9 december 2010 door FGras Reageren
blackops Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 http://www.gamed.nl/messages/151358.jpg http://www.gamed.nl/messages/151357.jpg wauw Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Ik hoop dat hij zal leuke omgeving maken want woestijn lijkt mij echt saaie omgeving. Reageren
Redeemed Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Uncharted is een van m'n favoriete series, ik ga er niet eens aan twijfelen om 'm niet kopen. Mooi nieuws! Reageren
thug Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 deel 2 grijs gespeeld,ik kreeg ff kippenvel toen ik dat zag staan want ik wist hier niets van . raar er zijn nog niet veel reacties blijbaar. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2010 deel 2 grijs gespeeld,ik kreeg ff kippenvel toen ik dat zag staan want ik wist hier niets van . raar er zijn nog niet veel reacties blijbaar. Waarschijnlijk weten vele mensen nu nog niet. Reageren
pilot Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 (bewerkt) Nou, ik weet het wel en ik ga Uncharted 3 direct kopen op z'n release date. Ik heb me uitstekend vermaakt met deel 1 en 2 en kan niet wachten op deel 3. Woestijn kan wel eens spannend worden met mogelijke tombe's(ik verwacht mummy's ). Ik hoop dat we morgen meer informatie krijgen dan een trailer alleen. Ik heb ook gelezen dat er maandag een live demo van U3 wordt gespeeld bij Late Night met Jimmy Fallon.(Bron: gamed.nl). Ik hoop dat hij een leuke omgeving gaat maken want woestijn lijkt mij echt een saaie omgeving. Hou je niet van zandhappen? Bewerkt: 10 december 2010 door pilot Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Nou, ik weet het wel en ik ga Uncharted 3 direct kopen op z'n release date. Ik heb me uitstekend vermaakt met deel 1 en 2 en kan niet wachten op deel 3. Woestijn kan wel eens spannend worden met mogelijke tombe's(ik verwacht mummy's ). Ik hoop dat we morgen meer informatie krijgen dan een trailer alleen. Ik heb ook gelezen dat er maandag een live demo van U3 wordt gespeeld bij Late Night met Jimmy Fallon.(Bron: gamed.nl). Ik hoop dat hij een leuke omgeving gaat maken want woestijn lijkt mij echt een saaie omgeving. Hou je niet van zandhappen? Bah, ik voel me droog. Geef mij maar bergen vol sneeuw zoals Uncharted 2 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Bah, ik voel me droog. Geef mij maar bergen vol sneeuw zoals Uncharted 2 Een andere locatie is ook wel eens leuk. Met de mysterieuze verhalen uit Egypte kan je ook een mooi verhaal maken. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Ik ben blij dat er een derde deel komt, ik vond het tweede deel heel leuk om te spelen. Dus ik verwacht er wel redelijk veel van. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Ik hoop dat er komt zandstorm en Nathan moet overleven zoals bij sneeuwstorm bij Uncharted 2 en ook vechten in vliegtuig zodat vliegtuig stort neer op woestijn zoals die op foto. Ook vecht Nathan op boot op Nijl of rijdt met kameel Reageren
vice infernusX Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Ze zeggen dat Sully een prominente rol gaat spelen in UC3 wat wel mooi is aangezien hij niet veel in Among Thieves voorkwam. Altijd hilarisch die conversaties tussen Nate en Sully Reageren
studio dewolf Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Ik hoop niet dat Sully gaat sterven Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Nieuwe trailer met gameplay beelden. De release is 1 november 2011. http://www.youtube.com/watch?v=imxYEIScL8o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.