Jump to content

Uncharted 3: Drake's Deception


studio dewolf

Recommended Posts

Op de E3 presentatie van Sony lieten ze een demonstratie van Uncharted 3 zien en deze zag er fantastisch uit. Voor de mensen die hem niet hebben gezien, die kunnen hem in deze Youtube video bekijken. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    9

  • End Of The Riot

    6

  • vice infernusX

    5

  • Silverbyte

    3

  • 3 weken later...

Speel regelmatig de Open Beta.

Erg leuk en er is veel te unlocken en kopen, je bent er erg lang zoet mee. Helemaal zodra je de toffe kickbacks en perks unlocked hebt die je al graag wilt.

Wat kost de rapid fire of hoe die attachment ookalweer mocht heten veel geld. Na ik hem eindelijk unlocked heb, ben ik voorlopig weer aan het sparen om hem te kopen. :puh:

Het online heeft inplaats van "Killstreaks" Kickbacks. Hier is het niet de bedoeling een rij kills te halen zonder dood te gaan, maar een bepaald aantal Medals te unlocken in een potje waarmee je je kickback kunt activeren. :puh:

Ook het idee van de emblem customization is goed. De gene met de hoogste score krijgt z'n emblem te zien in het groot op de muren. Je hebt ook een shirt voor je character waar je eigen emblem op staat. Ja, multiplayer is geniaal. :puh: Ik benieuwd wat voor multiplayer maps er zijn in het volledige spel.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb hem nu sinds vandaag en ik moet zeggen dat hij er op het eerste zicht geweldig uitziet! :D

Het begin is echt wil goed gedaan en niet voorspelbaar, hiermee zullen ze Uncharted 2 wel mee kunnen overtreffen.

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Heb hem vandaag gekocht aan 20 euro (2dehands in de Game Mania) en moet zeggen dat de eerste 8 hoofdstukken er al gelikt uit zien. Het enige minpuntje vind ik dat alles nogal voorspelbaar is op sommige momenten. Je ontdekt iets op een bepaalde plaats, je keert terug en de 'vijand' staat er, schieten en het verhaaltje begint weer opnieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...