Jump to content

Uncharted 3: Drake's Deception


studio dewolf

Recommended Posts

Ik heb dan wel enkel deel 1 gespeeld, maar dat was wel een ontzettend goed spel. Toen ik deze aankondiging las werd ik ook meteen nieuwsgierig. De beelden zien er goed uit, ook al ben ik niet zo'n voorstander van een woestijnsetting. Mij te droog en eentonig. Maar toegegeven, het ziet er schitterend uit. Het biedt natuurlijk ook de mogelijkheid tot graftombes, en dat is dan wel weer iets waar ik voor te porren ben. Dat Sully weer een grote rol gaat spelen bevalt me ook wel, want ik heb echt moeten lachen om die kerel. Ik vertrouw erop dat Naughty Dog weer een 'Game Of The Year'-waardig spel aflevert.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    9

  • End Of The Riot

    6

  • vice infernusX

    5

  • Silverbyte

    3

Ik heb dan wel enkel deel 1 gespeeld, maar dat was wel een ontzettend goed spel. Toen ik deze aankondiging las werd ik ook meteen nieuwsgierig. De beelden zien er goed uit, ook al ben ik niet zo'n voorstander van een woestijnsetting. Mij te droog en eentonig. Maar toegegeven, het ziet er schitterend uit. Het biedt natuurlijk ook de mogelijkheid tot graftombes, en dat is dan wel weer iets waar ik voor te porren ben. Dat Sully weer een grote rol gaat spelen bevalt me ook wel, want ik heb echt moeten lachen om die kerel. Ik vertrouw erop dat Naughty Dog weer een 'Game Of The Year'-waardig spel aflevert.

Eerst U2 spelen jij :@!

Link to comment
Delen op andere websites

^^^^ Ik vind het juist leuk als iets zo lang van te voren wordt aangekondigd. Zo weet ik tenminste dat er weer een nieuw deel komt dat niet opeens geannuleerd wordt en heb ik tenminste iets om naar uit te kijken(Maar ik kan me nog steeds games herinneren die aangekondigd waren en toch geannuleerd werden :{) . :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, interessant. Het spel speelt zich dus ook deels af in Europa, en verplaatst zich daarna naar het Midden-Oosten. Ik dacht eigenlijk dat hij aan het begin van het spel al met een vliegtuig in een woestijn was gecrasht, maar dat is dus niet zo. Heel veel wijzer worden we er niet van, want de ontwikkelaars lijken het vooral leuk te vinden om met superlatieven te smijten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat juist wel wat hebben. Stel je een regenachtig Londen voor, waarin Nate en Sully worden achtervolgd door een stel huurlingen. Het verkeer dat compleet vastloopt, mensen die beschutting zoeken tegen de (kogel)regen, enge kraakpanden waar je je een weg doorheen moet banen...da's juist vet, toch? Juist in drukke gebieden kun je goed gebruik maken van de omgeving. Ik speel liever een shootout in het stadscentrum, dan een of ander verlaten stuk bos.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat juist wel wat hebben. Stel je een regenachtig Londen voor, waarin Nate en Sully worden achtervolgd door een stel huurlingen. Het verkeer dat compleet vastloopt, mensen die beschutting zoeken tegen de (kogel)regen, enge kraakpanden waar je je een weg doorheen moet banen...da's juist vet, toch? Juist in drukke gebieden kun je goed gebruik maken van de omgeving. Ik speel liever een shootout in het stadscentrum, dan een of ander verlaten stuk bos.

Daar ben ik het wel met je eens. Wel mooi dat UC3 zich meer in de wat bewoonde wereld gaat afspelen.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Het verhaal is best leuk, maar naar mijn mening is er niks veranderd. Dezelfde mensen, dezelfde geluiden, zelfs dezelfde HUD. Aan de graphics is er ook niks veranderd aan U2. Het enige wat me opgevallen is, is dat de effecten bij het afvuren van wapens net dat beetje verbeterd is. Buiten dat en de nieuwe melee-combat is er niet veel veranderd. Helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...