Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

4-0 verloren, goed gedaan Tom! :dans:

Dankje. Met 0-4 winnen op Anfield is natuurlijk geen kattenpis. :)

De derby van Manchester kent deze editie geen winnaar. De uitslag was 2-2... Ik blijf toch nog 7 punten voor op Manchester U.

Mooie uitslag voor de nummer drie. Jaah.gif

Bewerkt: door TomHagen
  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

84

• BoerTijger

72

• Leontjuuh-gta

55

• Silverbyte

44

Geplaatst:

Jaah.. de nummer 3 misschien, maar volgens mij ook niet veel, want dan blijft hij nog steeds een puntje achter op Man U volgens mij.

Geplaatst:

Zo, na 2 dagen van Nederlagen weer een klinkende overwinning en wel op Arsenal. 4-0 werd het, wat me op de 6de positie brengt.

Geplaatst:

nipte 1-2 winst op Newcastle. Wel lol dat er alleen gescoort is in de 77 en 76 minuut

Geplaatst:

nipte 1-2 winst op Newcastle. Wel lol dat er alleen gescoort is in de 77 en 76 minuut

Haha ja dat zag ik ook al, frappant score verloop. Maar verdiende overwinning, en er moest een einde komen aan mijn ongeslagen reeks van 12 wedstrijden (inclusief beker). Nu weer een zwaar programma voor de boeg na Stoke City vanavond, hopelijk kom ik daar een beetje heelhuids uit.

Geplaatst:

Bolton begint nu eindelijk een beetje op gang te komen, 3e overwinning op rij :D

Geplaatst:

0-0 tegen Chelsea. Gezien de kwaliteit van die ploeg en de verhoudingen in de competitiestand, ben ik tevreden. Ondertussen schiet de waarde van mijn team omhoog. Rest mij alleen de verdediging nog wat te verjongen. Die is in verhouding echt veel te oud.

Geplaatst:

Mooi! Niet verloren van Tottenham, mijn verdedigende tactiek heeft gewerkt. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...