Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Recommended Posts

• Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

84

• BoerTijger

72

• Leontjuuh-gta

55

• Silverbyte

44

Geplaatst:

1-0 op manchester City. YEAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!

Jij krijgt een biertje van me.biertje.gif

Geplaatst:

3-1 winst op Newcastle United. Prima resultaat, aangezien ik eigenlijk had verwacht te gaan verliezen. Het gaat dus lekker. Maar ik verwacht dat er de komende dagen wel weer flink geschoven zal worden, want de plekken 9 tm 14 liggen qua punten heel dicht bij elkaar. We zullen zien.

Heb je een trainingskamp gebruikt? :@ Ik snap het ook al niet.

1-0 op manchester City. YEAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!

Woei woei! :D

Geplaatst:

Mensen, ik volg dit topic op de voet, maar kan ik ook ergens de stand zien?

Hiervoor moet je meedoen, dacht ik. Hier in ieder geval de stand op dit moment:

33x8z6s.jpg

Toegewezen teams staan in de hoofdpost.

Geplaatst:

Heb je een trainingskamp gebruikt? :@ Ik snap het ook al niet.

Nee, die zijn al lang en breed op. Je zult gewoon moeten erkennen dat ik superieur ben aan dat flutploegje uit die stinkende industriestad. Je kunt gewoon niet op tegen gevestigde namen als Acosta, Coquelin en Mussachio. :t

En om Nandro nog wat meer inzicht te geven in mijn selectie, hier een screenshot van de winnaarsploeg: klik

Geplaatst:

Ik zoek een nieuwe speler voor mijn team ^^ Ik ben op zoek naar een middenvelder of verdediger voor ongeveer 23 miljoen, wie biedt?

Verdediger Agger 91: Voor 15 miljoen is ie van jou.

Ik heb een bod gedaan. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek een nieuwe speler voor mijn team ^^ Ik ben op zoek naar een middenvelder of verdediger voor ongeveer 23 miljoen, wie biedt?

Verdediger Agger 91: Voor 15 miljoen is ie van jou.

Ik heb een bod gedaan. :)

Ik kijk even. :)

Lol, 14.999.999

Accepted

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Lol, 14.999.999

Sorry, die ene euro is me heel veel waard :-(

:puh: Is goed hoor. Ik heb nu zo'n 66 miljoen te besteden. LOL! Check me team 3 mensen van boven de 100. Ik verlies iedere wedstrijd zowat. :duh:

Geplaatst:

Ik verlies iedere wedstrijd zowat. :duh:

Dan moet je toch echt je tactieken veranderen, moet je mijn team zien, na de verandering van mijn tactiek 7 overwinningen op rij.

Geplaatst:

Ik verlies iedere wedstrijd zowat. :duh:

Dan moet je toch echt je tactieken veranderen, moet je mijn team zien, na de verandering van mijn tactiek 7 overwinningen op rij.

1ste 8 weken had ik 1 tactiek. Toen verloor ik bijna alles daarna, met precies dezelfde tactiek.

Geplaatst:

En de winnaars van de halve finale van de beker zijn bekend. Chelsea zal het opnemen tegen Newcastle United. Ik moet zeggen, dat heeft Tom toch wel netjes gedaan hoor. Respect.

Verder weinig bijzonderheden. Ik heb gisteren Valencia overgenomen van Tottenham, nadat zij Coquelin van mij gekocht hadden. Geen enorme winst, maar toch een lekkere opsteker van zo'n vijf miljoen. Komende wedstrijd thuis tegen Sunderland. Moet te doen zijn.

Geplaatst:

En de winnaars van de halve finale van de beker zijn bekend. Chelsea zal het opnemen tegen Newcastle United. Ik moet zeggen, dat heeft Tom toch wel netjes gedaan hoor. Respect.

:) Door me voor de finale te plaatsen heb ik er heel wat managerpunten bij gekregen zag ik. Eens kijken of ik bovenaan kan komen door de beker te winnen straks. :D

Vandaag tegen Blackpool, hopelijk kan ik thuis wel winnen, anders zak ik dadelijk nog naar de 7e plek en dat is niet veilig ivm de doelstelling. :-(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...