Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Recommended Posts

Geplaatst:

En de winnaars van de halve finale van de beker zijn bekend. Chelsea zal het opnemen tegen Newcastle United. Ik moet zeggen, dat heeft Tom toch wel netjes gedaan hoor. Respect.

smile3.gif Door me voor de finale te plaatsen heb ik er heel wat managerpunten bij gekregen zag ik. Eens kijken of ik bovenaan kan komen door de beker te winnen straks. icon_mrgreen.gif

Vandaag tegen Blackpool, hopelijk kan ik thuis wel winnen, anders zak ik dadelijk nog naar de 7e plek en dat is niet veilig ivm de doelstelling. sad2.gif

Proficiat Tom! De beker boeide mijn eigenlijk niet veel. Leuk als ik hem win maar ik ga altijd meer voor de Competitie :)

• Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

84

• BoerTijger

72

• Leontjuuh-gta

55

• Silverbyte

44

Geplaatst:

Leontjuh, je mag me bedanken, want ik heb Manchester United ingemaakt met 3-1 8) Mijn nieuwe tactiek werkt uitstekend, want dit is de 8e overwinning op rij.

Geplaatst:

Leontjuh, je mag me bedanken, want ik heb Manchester United ingemaakt met 3-1 cool2.gif Mijn nieuwe tactiek werkt uitstekend, want dit is de 8e overwinning op rij.

Nu spam ik niet meer bij je :t

Geplaatst:

Lol ik verlies zelfs van Everton met 2-0.

Falende Nick hierzo! Ik zit bijna in Degradatiezone.

Geplaatst:

Leontjuh, je mag me bedanken, want ik heb Manchester United ingemaakt met 3-1 cool2.gif Mijn nieuwe tactiek werkt uitstekend, want dit is de 8e overwinning op rij.

Ha ha, wel fijn. Zelf met 6-0 winnen van angstgegner Chelsea en ook zien dat Man U verliest met 3-1 van Bolton en sta weer 5 punten los. Op naar het kampioenschap.

Geplaatst:

ik feliciteer je alvast, 2e plek vind ik dat ik zeker mijn best heb gedaan!

Geplaatst:

Ha ha, wel fijn. Zelf met 6-0 winnen van angstgegner Chelsea en ook zien dat Man U verliest met 3-1 van Bolton en sta weer 5 punten los. Op naar het kampioenschap.

Haha, maar als je het niet erg vind ga ik in week 41 wel van je winnen.

Geplaatst:

Haha, maar als je het niet erg vind ga ik in week 41 wel van je winnen.

Nou die wedstrijd zou ik ook graag willen winnen, want als het zo door blijft gaan wordt de wedstrijd tegen jou de kampioenswedstrijd.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik verlies eerst van Birmingham, win vervolgens van Man Utd, en speel daarna weer gelijk tegen Blackpool. Geen touw aan vast te knopen. :-(

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Ik verlies eerst van Birmingham, win vervolgens van Man Utd, en speel daarna weer gelijk tegen Blackpool. Geen touw aan vast te knopen. :-(

Het is geen schande om gelijk te spelen tegen Blackpool. Ik zelf verloor van Blackpool :ch:

Geplaatst:

Winst 1-2 op Wolverhampton!

Nu tegen Man. United

Ik gok op 4-0 verlies.

Laten we hopen bloos.gif

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...