BoerTijger Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 En de winnaars van de halve finale van de beker zijn bekend. Chelsea zal het opnemen tegen Newcastle United. Ik moet zeggen, dat heeft Tom toch wel netjes gedaan hoor. Respect. Door me voor de finale te plaatsen heb ik er heel wat managerpunten bij gekregen zag ik. Eens kijken of ik bovenaan kan komen door de beker te winnen straks. Vandaag tegen Blackpool, hopelijk kan ik thuis wel winnen, anders zak ik dadelijk nog naar de 7e plek en dat is niet veilig ivm de doelstelling. Proficiat Tom! De beker boeide mijn eigenlijk niet veel. Leuk als ik hem win maar ik ga altijd meer voor de Competitie
BoerBanaan Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Leontjuh, je mag me bedanken, want ik heb Manchester United ingemaakt met 3-1 Mijn nieuwe tactiek werkt uitstekend, want dit is de 8e overwinning op rij.
BoerTijger Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Leontjuh, je mag me bedanken, want ik heb Manchester United ingemaakt met 3-1 Mijn nieuwe tactiek werkt uitstekend, want dit is de 8e overwinning op rij. Nu spam ik niet meer bij je
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Lol ik verlies zelfs van Everton met 2-0. Falende Nick hierzo! Ik zit bijna in Degradatiezone.
BoerTijger Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Geeft niet, Liverpool doet het in het echt ook inet zo goed.
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Geeft niet, Liverpool doet het in het echt ook inet zo goed. Lol,
Leontjuuh-gta Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Leontjuh, je mag me bedanken, want ik heb Manchester United ingemaakt met 3-1 Mijn nieuwe tactiek werkt uitstekend, want dit is de 8e overwinning op rij. Nu spam ik niet meer bij je Ha ha, wel fijn. Zelf met 6-0 winnen van angstgegner Chelsea en ook zien dat Man U verliest met 3-1 van Bolton en sta weer 5 punten los. Op naar het kampioenschap.
BoerTijger Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 ik feliciteer je alvast, 2e plek vind ik dat ik zeker mijn best heb gedaan!
BoerBanaan Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Leontjuh, je mag me bedanken, want ik heb Manchester United ingemaakt met 3-1 Mijn nieuwe tactiek werkt uitstekend, want dit is de 8e overwinning op rij. Nu spam ik niet meer bij je Ha ha, wel fijn. Zelf met 6-0 winnen van angstgegner Chelsea en ook zien dat Man U verliest met 3-1 van Bolton en sta weer 5 punten los. Op naar het kampioenschap. Haha, maar als je het niet erg vind ga ik in week 41 wel van je winnen.
Leontjuuh-gta Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Leontjuh, je mag me bedanken, want ik heb Manchester United ingemaakt met 3-1 Mijn nieuwe tactiek werkt uitstekend, want dit is de 8e overwinning op rij. Nu spam ik niet meer bij je Ha ha, wel fijn. Zelf met 6-0 winnen van angstgegner Chelsea en ook zien dat Man U verliest met 3-1 van Bolton en sta weer 5 punten los. Op naar het kampioenschap. Haha, maar als je het niet erg vind ga ik in week 41 wel van je winnen. Nou die wedstrijd zou ik ook graag willen winnen, want als het zo door blijft gaan wordt de wedstrijd tegen jou de kampioenswedstrijd.
TomHagen Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 (bewerkt) Ik verlies eerst van Birmingham, win vervolgens van Man Utd, en speel daarna weer gelijk tegen Blackpool. Geen touw aan vast te knopen. Bewerkt: 17 januari 2011 door TomHagen
Leontjuuh-gta Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Ik verlies eerst van Birmingham, win vervolgens van Man Utd, en speel daarna weer gelijk tegen Blackpool. Geen touw aan vast te knopen. Het is geen schande om gelijk te spelen tegen Blackpool. Ik zelf verloor van Blackpool
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Winst 1-2 op Wolverhampton! Nu tegen Man. United Ik gok op 4-0 verlies.
BoerTijger Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Winst 1-2 op Wolverhampton! Nu tegen Man. United Ik gok op 4-0 verlies. Laten we hopen
Recommended Posts