Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Recommended Posts

Geplaatst:

Winst 1-2 op Wolverhampton!

Nu tegen Man. United

Ik gok op 4-0 verlies.

Laten we hopen bloos.gif

Laten we dat nou eens niet hopen :puh: Nick wel een beetje positief blijven hea..

Vandaag weer gewonnen. Het kampioenschap komt steeds dichterbij...

• Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

84

• BoerTijger

72

• Leontjuuh-gta

55

• Silverbyte

44

Geplaatst:

8ste plaats en ik sta lekker los van de rest. Ik denk dat mijn eindpositie dicht in de buurt van mn huidige positie ligt.

Geplaatst:

Met 5-0 gewonnen van Wigan Athletic. Niet verrassend eigenlijk, want die hebben geen manager. Waar ik me wel een beetje zorgen over maak, is het gat dat er tussen mij en Blackpool zit. Maar liefst zes punten, dus het wordt heel lastig dat nog te overbruggen. En ondertussen zitten de ploegen onder mij me ook nog op de hielen.

En voor de volgers van buitenaf (Lees: NandroDavids) nog een screenshot van de huidige stand in de competitie: Klik

Geplaatst:

0-0 tegen Fulham. En nu tegen City, dus ik vrees dat ik morgen twee plaatsen lager sta. :-( Maar ja, dan breekt de makkelijkere competitie helft weer aan, zodat ik hopelijk weer wat kan stijgen daarna. :)

Geplaatst:

Weer gewonnen, 4-0 overwinning op de Wolves.. Op naar het kampioensfeest :D

Geplaatst:

Weer gewonnen, 4-0 overwinning op de Wolves.. Op naar het kampioensfeest icon_mrgreen.gif

Hoho, Ik ben ook in race hoor ^^

Geplaatst:

Weer gewonnen, 4-0 overwinning op de Wolves.. Op naar het kampioensfeest icon_mrgreen.gif

Hoho, Ik ben ook in race hoor ^^

Weet ik wel, maar hij komt wel steeds dichterbij...

Geplaatst:

En weer een zakelijke overwinning op Aston Villa: 2-0. Verder eigenlijk niets verrassends, al is het toch wel erg matig dat Liverpool met 3-0 van Stoke City verliest. Komende wedstrijd tegen Blackburn Rovers, maar daarna volgen nog een paar heel belangrijke en interessante wedstrijden.

Geplaatst:

Een mooie 3-0 overwinning op Newcastle.. Nu breekt een makkelijk programma aan. Tot de een-na-laatste wedstrijd van de competitie tegen Bolton hopelijk voor het kampioenschap.

Geplaatst:

Een mooie 3-0 overwinning op Newcastle.. Nu breekt een makkelijk programma aan. Tot de een-na-laatste wedstrijd van de competitie tegen Bolton hopelijk voor het kampioenschap.

Tja mijn tactiek lijkt uitgewerkt, ik heb een keeper, twee middenvelders en twee spitsen op 100, maar het gaat niet echt goed meer de laatste werken. :-(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...