Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Ik vind het toch opmerkelijk dat bijna iedereen de volle mep voor gevestigde namen betaalt. Mijn team bestaat grotendeels uit anonieme spelers die ik voor een appel en een ei gekocht heb, en die train ik dan een tijdje. Maar het valt me op dat anderen dat helemaal niet doen. Die betalen liever tien miljoen meer voor een bekende naam die ze niet meer hoeven te trainen, maar die ook nauwelijks nog beter wordt. Denk dat ik toch wel de jongste selectie in de competitie heb, met een gemiddelde leeftijd van 23.9(!) jaar. En voor Nandro en de andere volgers nog even een screenshot van m'n huidige ploeg: Klik
BoerTijger Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Mag ik even de trainer van Sunderland zeer bedanken ?
Leontjuuh-gta Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Mag ik even de trainer van Sunderland zeer bedanken ? Godnadejuuh!!! Blijft het wel spannend
BoerTijger Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Mag ik even de trainer van Sunderland zeer bedanken ? Godnadejuuh!!! Blijft het wel spannend Zo hoort het toch ook ! ^^^
TomHagen Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 (bewerkt) Ik vind het toch opmerkelijk dat bijna iedereen de volle mep voor gevestigde namen betaalt. Mijn team bestaat grotendeels uit anonieme spelers die ik voor een appel en een ei gekocht heb, en die train ik dan een tijdje. Maar het valt me op dat anderen dat helemaal niet doen. Die betalen liever tien miljoen meer voor een bekende naam die ze niet meer hoeven te trainen, maar die ook nauwelijks nog beter wordt. Denk dat ik toch wel de jongste selectie in de competitie heb, met een gemiddelde leeftijd van 23.9(!) jaar. En voor Nandro en de andere volgers nog even een screenshot van m'n huidige ploeg: Klik Ik ook hoor, mijn gemiddelde leeftijd is 24.8 jaar, maar dat wordt omhooggehaald door wisselspelers die ik nog heb, zoals Coupet (38 jaar). De gemiddelde leeftijd van mijn basisteam is 23.3 jaar oud. Trainen werkt in OSM het beste, ik heb twee spitsen, twee middenvelders en een keeper naar 100 getraind, alleen geen verdedigers omdat die schaars zijn dus ben tot dusver bij de 95 gekomen twee keer. Bewerkt: 21 januari 2011 door TomHagen
NickOwnage Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 3-0 gewonnen van Westham United!!!!
TomHagen Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Gewonnen van Sunderland. Everton verloren, maar Fullham en Blackpool wel gewonnen. Maar de vijfde plaats is nog steeds haalbaar!
Visser23 Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Ik gewonnen van Man Utd. Toch wel een prestatie
BoerTijger Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Nee niet echt, had flut tactiek . mn oude maar weer gebruiken
TomHagen Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Zevende plaats is weer bemachtigd. En omdat Blackpool en Fullham nog zwaardere wedstrijden te goed hebben dan ik, is er nog kans op de 6de of zelfs 5de plek.
Remcconen Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Gelijk gespeeld tegen Man Uni.
Leontjuuh-gta Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Gelijk gespeeld tegen Man Uni. Jeah!! Sta weer 6 puntjes los met nog 3 competitieswedstrijden te gaan. Kampioenschap komt toch weer dichterbij.
KillerZero86 Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 3-1 overwinning op Everton, yeah. Vijfde plaats, weer. Ik was al bang dat ik als 8ste zou endigen.
BoerTijger Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Godverdomme, had nooit aan mijn tactiek moeten preuzelen.
Recommended Posts