NickOwnage Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Godverdomme, had nooit aan mijn tactiek moeten preuzelen. Had ik in het begin dus ook. Daarom sta ik laag.
BoerTijger Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 (bewerkt) Manchester City kan kampioen worden! Als ze winnen is de schaal voor hun, 2-1 winst, Man City moet gewoon verliezen. Ik wil hem !! Tussenstand + Topscorders: Bewerkt: 25 januari 2011 door BoerTijger
Leontjuuh-gta Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Ja, weet ik. Goed hea?? Vandaag de kampioenswedstrijd tegen Bolton. Deze moet ik winnen om kampioen te worden. Ooww ja.. BoerTijger, volgens mij hebben ze in de Premier league een beker ipv van een schaal, volgens mij verward je het met de Nederlandse competitie.
Silverbyte Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Ik vraag me trouwens af waarom de manager van Manchester United drie spelers voor absurde bedragen op de transferlijst heeft gezet. Het is waarschijnlijk puur om te pochen met zijn sterspelers, want ik kan me niet voorstellen dat mensen zulke bedragen gaan neertellen voor een speler. Ik heb ooit een speler voor ongeveer 70 miljoen kunnen verkopen, maar veel hoger zullen de transfers niet oplopen denk ik.
TomHagen Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Verloren van Aston Villa. Hoe kan ik nou weer verliezen van Aston Villa? HOE? WAAROM NOU!!?? Ik snap er he-le-maal niks meer van.
Silverbyte Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Over Aston Villa gesproken: wat doen die het ontzettend slecht zeg. Volgens mij hebben ze nog geen enkele transfer gedaan, want de selectie is echt gigantisch. Zonde, want met zulk spelersmateriaal moet het mogelijk zijn bij de top vijf aan te haken. Ik vind eigenlijk dat we de volgende keer een 'drie dagen niet actief = kick uit de competitie'-beleid moeten gaan voeren.
BoerTijger Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Myros: Laast online: 29-12-2010, Daarom dus silverbyte. Even over waarom ik die grote spelers op tranferlijst heb staan, geen idee. vond ik wel leuk
Silverbyte Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 En ja hoor, Manchester City heeft het voor elkaar gekregen: 4-0 winst op Bolton Wanderers, en daarmee zijn ze dus kampioen. Gefeliciteerd! Ik heb met 1-0 van Stoke City gewonnen, en sta nu drie punten boven de #11. Er kan in de laatste wedstrijden nog wat gaan schuiven, maar ik heb hoop op een goede afloop.
Leontjuuh-gta Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 (bewerkt) Eindelijk kampioen!! Man City is kampioen van Engeland! Ik wil Boertijger complimenteren, omdat hij het zo lang volhield om mij probeerde in te halen. Bewerkt: 26 januari 2011 door Leontjuuh-gta
Remcconen Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Vast op de 9e plek. Toch nog redelijk gedaan na mijn gigantische dip in de tactiek die mij deed terugzakken tot #14/#15.
BoerTijger Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Leon, proficiat. Terechte winnaar ben je. Het was ook heel moeilijk om met je in strijd te gaan. Gelukkig ben ik 2e geeindigt en daar ben ik ook trost op
Venzio Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Komt er binnenkort nog een nieuwe ronde?
Visser23 Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Wie weet, dat zullen we nog moeten overleggen. Ik moet zeggen dat het redelijk geslaagd was. Nu alleen nog even de laatste speelronde winnen van Birmingham
Leontjuuh-gta Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Ik zou het leuk vinden als er weer eentje komt. Doe ik zeker weer mee, maar dan wel een andere competitie, bijvoorbeeld de Nederlandse of de Spaanse competitie.
Silverbyte Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Nee, de Duitse competitie lijkt mij juist erg leuk. Er is geen andere competitie waarin de teams qua kwaliteit zo dicht bij elkaar liggen. Dan wordt het pas echt spannend, en staan de mensen met de goede ploegen niet per definitie bovenaan. Spanje en Italië heb ik inmiddels wel weer gezien.
Recommended Posts