Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, de Duitse competitie lijkt mij juist erg leuk. Er is geen andere competitie waarin de teams qua kwaliteit zo dicht bij elkaar liggen. Dan wordt het pas echt spannend, en staan de mensen met de goede ploegen niet per definitie bovenaan. Spanje en Italië heb ik inmiddels wel weer gezien.

Belgische Competitie dan? :cya:

• Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

84

• BoerTijger

72

• Leontjuuh-gta

55

• Silverbyte

44

Geplaatst:

Ik vind dat we dan voor een aparte competitie moeten gaan. Zoals rusland, qatar enz

Geplaatst:

Maar daar is het niveauverschil weer een stuk groter. Als we voor Duitsland gaan, heeft vrijwel iedereen een redelijke ploeg met evenveel kansen. Lijkt mij persoonlijk een stuk spannender. In Rusland zijn het toch een beetje CSKA, Spartak, Dinamo en Rubin Kazan die de macht hebben.

Geplaatst:

Nee, de Duitse competitie lijkt mij juist erg leuk. Er is geen andere competitie waarin de teams qua kwaliteit zo dicht bij elkaar liggen. Dan wordt het pas echt spannend, en staan de mensen met de goede ploegen niet per definitie bovenaan. Spanje en Italië heb ik inmiddels wel weer gezien.

Als je het voetbal van België wat volgde, dan zou je weten dat Anderlecht amper te kloppen is in z'n eigen competitie. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Maar deze competitie is nog niet afgelopen! Wie zal de beker winnen? :eten:

Edit: Beker verloren. :cry: Gefeliciteerd Chelsea. Trainingskamp gebruikt?

Ik neem aan dat Man City gewoon zijn sportieve plicht vervult en zijn sterkste team opstelt en voor de winst gaat vandaag.

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Als je het voetbal van België wat volgde, dan zou je weten dat Anderlecht amper te kloppen is in z'n eigen competitie. :7

Ik volg geen Belgisch voetbal. Was ook sarcastisch bedoelt..

Geplaatst:

Maar deze competitie is nog niet afgelopen! Wie zal de beker winnen? :eten:

Edit: Beker verloren. :cry: Gefeliciteerd Chelsea. Trainingskamp gebruikt?

Ik neem aan dat Man City gewoon zijn sportieve plicht vervult en zijn sterkste team opstelt en voor de winst gaat vandaag.

Ja tuurlijk.. Ik ga op extreem spelen dus er kunnen dode vallen :puh: Het is toch de laatste comp wedstrijd... En me laatste trainingskamp denk ook maar meteen gebruiken..

Geplaatst:

Lol, ik verlies gewoon met 2-0 van Birmingham. Ik snap niet waarom van de een op de andere dag mijn team niks meer kan, zonder iets te wijzigen in de tactiek. :? Bovendien is mijn team kwalitatief veel beter dan de teams waar ik de drie laatste competitiewedstrijden tegen gespeeld heb.

Geplaatst:

Lol, ik verlies gewoon met 2-0 van Birmingham. Ik snap niet waarom van de een op de andere dag mijn team niks meer kan, zonder iets te wijzigen in de tactiek. :? Bovendien is mijn team kwalitatief veel beter dan de teams waar ik de drie laatste competitiewedstrijden tegen gespeeld heb.

Moraal en conditie hebben er denk ik ook wel mee te maken.

Geplaatst:

Moraal en conditie hebben er denk ik ook wel mee te maken.

Bij mij niet, want dat is beide gewoon op orde. :?

Geplaatst:

OMG! Geweldig gewoon!

Liverpool presteert ver ondermaats

LIVERPOOL - Doelstelling dit seizoen bij lange na niet behaald. Liverpool had dit jaar te maken met alle pech die je als team maar kunt hebben. Blessures, belangrijke spelers uit vorm, problemen bij de trainers, publiek dat niet meer achter het team stond en sponsoren die verhaal gingen halen door de magere prestaties. Veel kan ook verklaard worden door wanbeleid bij het bestuur van de club. Zij hadden immers veel eerder moeten ingrijpen en een vakbekwame trainer neerzetten die het team weer op de rails kon krijgen.

De toeschouwersaantallen waren aan het eind van dit jaar gehalveerd ten opzichte van begin dit jaar. Alleen de seizoenskaarthouders bleven tot het laatste moment komen. Of zij hun abonnementen willen verlengen voor volgend jaar is nog maar de vraag. Intern wordt er al rekening gehouden met veel lege stoelen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet of dat je daar zo blij mee moet zijn.. Dat staat niet zo mooi op je profiel :puh:

Dit is toch veel mooier:

Manchester City de allerbeste dit seizoen

MANCHESTER - De supporters van Manchester City vieren feest. De club is dit jaar kampioen geworden van Universal Inc.. De concurenten van Manchester City konden zich al weken voor het einde van de competitie richten op het zo hoog mogelijk eindigen. De nummer 1 positie was al vergeven aan het team van leon opt hoog.

Ook coach leon opt hoog toonde zijn blijdschap na het winnen van het kampioenschap. "Wij hebben er keihard aan gewerkt om vanuit de underdogpositie ons tot gedoodverfde titelkandidaten de etaleren."

Ondertussen worden in Manchester voorbereidingen getroffen voor het vieren van dit heugelijke feit. De spelers zullen met een grote wagen door de binnenstad gereden worden zodat de fans hen kunnen toejuichen. Naar verwachting zal de drukte ongekend zijn omdat ook dagjesmensen uit andere delen van het land worden aangetrokken door de vele bekende artiesten die acte de presence zullen geven.

FF Hier een eindstandje:

1. Manchester City 100

2. Manchester United 92

3. Chelsea 82

4. Tottenham Hotspur 80

5. Blackpool 72

6. Fulham 69

7. Everton 66

8. Newcastle United 65

9. Arsenal 64

10. Sunderland 58

11. Birmingham City 58

12. Bolton Wanderers 56

13. West Ham United 50

14. Liverpool 43

15. Aston Villa 33

16. Blackburn Rovers 31

17. Wigan Athletic 25

18. West Bromwich Albion 18

19. Stoke City 18

20. Wolverhampton Wanderers 16

PS. Komt er eigenlijk dan nog een andere competitie of was dit eenmalig??

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Geplaatst:

Misschien komt er laten nog een ronde. Dat is nog onbekend.

Wat vonden jullie er van? Daarnaast bedankje naar KillerZero86 voor het hosten van dit seizoen! :)

Topic blijft t/m zondag open. Daarna: :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...