Dutchy3010 Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Want? Zou leuk zijn als je dat soort dingen onderbouwd.. Mevrouw, Hij bedoelt dat als je alles weg zou halen dan pas iedereen gelijk is. Ik denk dat hij doelt op mensen die op hun postcount geilen alleen daarvoor de postcount is verwijderd. Meneer, Misschien handig om de edit-datum te bekijken in combinatie met mijn post datum? Hij heeft hem ge-edit na mijn post, dus toen stond die uitleg er ook niet bij. @ Casss: Je hoeft niet iedereen gelijk te maken, dat is ons doel ook niet. Wij zijn allemaal verschillend, op alle vlakken. Hoe lang je hier rondloopt, hoeveel posts je hier hebt, hoe actief je bent... Ons doel is dat leden niet meer posten zodat naast hun bericht een hoge postcount staat. Dat vindt men "stoer". Aangezien wij de postcount dermate onbelangrijk vinden dat dit geen invloed moet hebben op het postgedrag, hebben we dit besloten. Dat heeft niets te maken met "iedereen is gelijk", wij willen voorkomen dat leden worden beoordeeld op hun postcount, terwijl dat niets zegt over hun postgedrag (wat veel belangrijker is). Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Ik dacht al; 'Ik mis iets' Maarja, een goede actie. Nu is het iedere keer weer spannend om te kijken op je profiel hoeveel posts je hebt . Reageren
flippie13 Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Kwaliteit ipv kwantiteit, is daar iets ergs aan tegenwoordig? Reageren
Casss Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Want? Zou leuk zijn als je dat soort dingen onderbouwd.. Mevrouw, Hij bedoelt dat als je alles weg zou halen dan pas iedereen gelijk is. Ik denk dat hij doelt op mensen die op hun postcount geilen alleen daarvoor de postcount is verwijderd. Meneer, Misschien handig om de edit-datum te bekijken in combinatie met mijn post datum? Hij heeft hem ge-edit na mijn post, dus toen stond die uitleg er ook niet bij. @ Casss: Je hoeft niet iedereen gelijk te maken, dat is ons doel ook niet. Wij zijn allemaal verschillend, op alle vlakken. Hoe lang je hier rondloopt, hoeveel posts je hier hebt, hoe actief je bent... Ons doel is dat leden niet meer posten zodat naast hun bericht een hoge postcount staat. Dat vindt men "stoer". Aangezien wij de postcount dermate onbelangrijk vinden dat dit geen invloed moet hebben op het postgedrag, hebben we dit besloten. Dat heeft niets te maken met "iedereen is gelijk", wij willen voorkomen dat leden worden beoordeeld op hun postcount, terwijl dat niets zegt over hun postgedrag (wat veel belangrijker is). Ja, da's waar. Maar ik moest het ergens kwijt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 (bewerkt) Tegen betaling kunnen de techneuten binnen de crew er allerlei snufjes voor je inbouwen. We hebben al aanvragen gekregen voor het aantal forumawards, een publieke warncount en een foto van MegaPilot. Doe een bod, zou ik zeggen. Hangt ervan af wat voor foto.. Ik vind dit geen goede 'toevoeging', het is zo leeg. Bewerkt: 21 januari 2011 door MegaPilot Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Eindelijk! Fijn dat ie weg is. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Aangezien een aantal leden het nogal een groot probleem vinden dat er nu een lege plek is, kreeg ik van hogere machten het idee om een regeltje te maken met je favoriete biermerk. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Aangezien een aantal leden het nogal een groot probleem vinden dat er nu een lege plek is, kreeg ik van hogere machten het idee om een regeltje te maken met je favoriete biermerk. Ook wel mee eens eigenlijk. Of gewoon je favoriete alcoholische drank. Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Ik dacht al; 'Ik mis iets' Maarja, een goede actie. Nu is het iedere keer weer spannend om te kijken op je profiel hoeveel posts je hebt . Het is juist de bedoeling dat men niet meer af gaat op alleen de postcount.. Reageren
Kloep Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Nou moet ik constant naar iemand profiel gaan om te kijken of het een goed lid is. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Visser23, Dat hou je toch niet tegen. Enige wat het nu is ze moeten 1 klik meer doen. Sowieso blijven de mensen die geen 1000 posts hebben en graag toch wel gebruikerstitel willen hebben toch nog extreem posten. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Prima zo, ik mis er niks aan. Wat wellicht toegevoegd zou kunnen worden: Actiefst in ... (uiteraard zonder getallen). Zo kan je dan zien waar de interesse van dat lid liggen en/of waar dat lid het meest actief is. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Of zet er in plaats van 'Berichten': 'Favoriete GTA' of 'Speelt nu'. GTA staat altijd boven de postcount op dit forum. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Of zet er in plaats van 'Berichten': 'Favoriete GTA' of 'Speelt nu'. GTA staat altijd boven de postcount op dit forum. +1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.