Jump to content

Wie Is De Mol? 2011


Silverbyte

Recommended Posts

fmQZa.png

Wie Is De Mol? is weer van start gegaan. Dit jaar gaan de kandidaten in El Salvador op zoek naar de saboteur in hun midden; de mol. Ondertussen moeten ze de spot spekken door opdrachten succesvol te volbrengen en hun ogen goed de kost te geven. Niemand is te vertrouwen, en niets is wat het lijkt...

Meer informatie omtrent de kandidaten, opdrachten, hints etc. vind je op de officiële site.

Let op: dit topic kan spoilers bevatten. Ben je nog niet op de hoogte van de laatste afvaller, dan is het beter om eerst de uitzending terug te kijken.

PS: mijn excuses voor het late openen van dit topic. Vorig jaar was ik er ook veel te laat bij, en dit jaar heb ik er blijkbaar niets van geleerd, haha.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverbyte

    12

  • Faenty.

    8

  • NandroDavids

    6

  • Jimmiefitz

    6

Tja, ik kijk het altijd, maar na drie afleveringen weet ik nog niet altijd wie het is. Ik denk Karin of Anna, volgens mij is het geen man, maar ik kan ook weer helemaal fout zitten.

Overigens vind ik de opdrachten dit jaar veel leuker dan voorgaande op een of andere manier, heeft iemand dit ook?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook nog geen idee wie het is. Het zou Karin kunnen zijn, omdat zij wel heel opzichtig mensen verdenkt en ervan beticht te mollen. Maar pin me er niet op vast, want zoals ik het zie doet ze wel erg haar best.

Verder viel het me op dat het dit jaar veel meer op de actie is gericht, in plaats van op het mysterieuze. De voorgaande jaren hoorde je telkens sombere tunes en was alles veel geheimzinniger, maar dit jaar is het meer een gezellig avonturenspelletje geworden. Ik vind het eigenlijk niet eens zo erg dat de traditie nu een beetje doorbroken wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Net als ieder jaar volg ik 't ook dit jaar weer. Maar ik heb werkelijk nog nooit de juiste Mol eruit gepikt. Daar hou ik me nu ook niet echt meer mee bezig. Ik zie het programma nu vooral als amusement. Daarnaast verbaas ik me elke week weer dat de makers ieder jaar weer van die briljante spellen weten te verzinnen; werkelijk geniaal!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit jaar volg ik het ook weer. Het blijft een goed programma; het steekt allemaal mooi in elkaar. Ik heb me nog nooit echt beziggehouden met het vinden van de mol, en nu heb ik nog geen idee wie het überhaupt zou kúnnen zijn... :puh: Heb hier en daar ook al wat theorieën gehoord, maar het zit soms tegen het vergezochte aan.

Daarnaast verbaas ik me elke week weer dat de makers ieder jaar weer van die briljante spellen weten te verzinnen; werkelijk geniaal!

De spellen zijn erg leuk, al valt het me wel op dat sommige elementen de laatste jaren steeds terugkeren (die lasergame spellen de hele tijd..). Het zijn zeker leuke spellen, maar het is jammer dat ze het nu ieder jaar doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die lasergame-opdrachten komen inderdaad elk jaar terug, maar dat vind ik niet erg. Ze weten er elke keer toch weer een leuke twist aan te geven, zodat het toch nog behoorlijk anders is. Ik vond de lasergame-opdracht van vorig jaar een stuk minder, omdat het donker was en je dus bijna niets zag. Maar de opdracht van het jaar daarvoor, in Ierland, vond ik juist erg tof. Want toen moesten twee kandidaten de boel dus coördineren, en dan komt het pas echt aan op samenwerking.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Ik volg het programma ook weer. Ik zou zelf niet weten wie de mol is, maar iemand uit mijn klas zegt de hele tijd dat Art de mol is. Maar we zullen zien. Ik vind de spellen ook altijd wel tof. Die vuurwerk-opdracht in dat stadion vond ik wel geinig.

Link to comment
Delen op andere websites

WIDM is geweldig. We kijken iedere week zowat uit naar donderdag zodat we weer lekker kunnen gaan kijken. Is weer erg goed dit jaar :tu: Overigens is mijn kandidate voor de Mol die Karin. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zó bangig is en zó klunzig en dan géén Mol is. Ik heb dat mens nog niets zinnigs zien doen, dus het moet wel de mol zijn. En zo niet: hulde, dan is het goed gelukt!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk dit programma al jaren en kan er nog steeds van genieten. Vroeger, toen er onbekenden meededen, probeerde ik zelf de mol eruit te pikken, wat soms nog wel lukte. Tegenwoordig kijk ik voor het amusement en dat bevalt me prima. Het blijft gewoon een leuk programma.

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet dit jaar wel een man zijn, want de laatste paar edities waren het allemaal vrouwen.

Dat is natuurlijk echt weer een redenatie van niks. :7

Het zou van de WIDM-crew juist een heel goede zet zijn om ook dit jaar weer een vrouw als mol aan te wijzen. Want nu zitten mensen massaal te kijken met een gevoel van: het is dit jaar een man. En op die manier beland je weer in een grote tunnelvisie vol mindfucks.

Vind het trouwens erg jammer dat Horace eruit ligt. Vond hem een leuke kandidaat die volgens mij ook erg goed in de groep lag. Liever zie ik Karin vertrekken, want dat vind ik met afstand de minst leuke.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het inderdaad ook jammer dat Horace eruit ligt, ieder jaar zit er wel een caberetier in of iemand die het wat luchtig maakt, bijvoorbeeld Jon die ook de mol was. Nu is diegene er al vroeg uit. :-(

Ik denk ook dat het Karin is, omdat ze dan de minst bekende (in mijn ogen), en wéér een vrouw. Volgens mij heeft ze ook nog helemaal geen geld opgehaald. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou van Wie is de Mol. Vind het echt geniaal, ook hoe de tips er in verwerkt zitten en je het (vrijwel) nooit merkt. Ik kijk altijd uit naar de laatste aflevering, omdat dan alle puzzelstukjes dan in elkaar vallen. Ongelooflijk ingenieus hoe alles werkt, hoe alles stiekem gesaboteerd is (zonder dat het iemand opvalt) en hoe ze iedereen om de tuin weten te leiden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...