Jump to content

Wie Is De Mol? 2011


Silverbyte

Recommended Posts

Als hij de mol is dam heeft hij het erg slecht gedaan. Elke opdracht was hij wel ergens bij betrokken en deed hij iets fout. Hij was te opvallend.

Os dan is ie juist heel goed.

Pardon? Ik begrijp ook wel dat je als mol de opdrachten moet verzieken om zo weinig mogelijk geld in de pot te krijgen. Alleen je moet het niet zo opvallend doen. Art gaat bij elke opdracht gewoon té opvallend die opdracht verzieken en dat valt gewoon op. Hij zal het best goed gedaan hebben om zo weinig mogelijk geld binnen te halen (als hij het is), maar dan moet hij dat wel onopvallender doen. Hij kan het ook "spelen" en dan heeft hij het prima gedaan door zich verdacht te maken, maar als hij de mol is dan waren de vorige kandidaten beter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverbyte

    12

  • Faenty.

    8

  • NandroDavids

    6

  • Jimmiefitz

    6

Als hij de mol is dam heeft hij het erg slecht gedaan. Elke opdracht was hij wel ergens bij betrokken en deed hij iets fout. Hij was te opvallend.

Os dan is ie juist heel goed.

Pardon? Ik begrijp ook wel dat je als mol de opdrachten moet verzieken om zo weinig mogelijk geld in de pot te krijgen. Alleen je moet het niet zo opvallend doen. Art gaat bij elke opdracht gewoon té opvallend die opdracht verzieken en dat valt gewoon op. Hij zal het best goed gedaan hebben om zo weinig mogelijk geld binnen te halen (als hij het is), maar dan moet hij dat wel onopvallender doen. Hij kan het ook "spelen" en dan heeft hij het prima gedaan door zich verdacht te maken, maar als hij de mol is dan waren de vorige kandidaten beter.

Hij is dan zo overduidelijk, dat je denkt dat hij de mol niet is want jij denkt nu dat hij de mol niet is of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Stel het is Art niet, wat heeft Patrick dan gedaan om geen geld in de pot te krijgen? Wat ik kan bedenken is die 8 meter over die klif, maar wat nog meer?

Toen ze mensen gingen tellen in Nicarugua, telden ze die ochtend het geld en toen bleek er iets weg. En Patrick was toen penningmeester.

:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat kwam omdat Anna het geld van die opdracht nog bij zich had, en zij er de avond daarvoor uitgevlogen was bij de executie. Zij ging dus samen met het geld op het vliegtuig terug naar Nederland. :clown:

Dit was dus buiten de schuld van Patrick om.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat kwam omdat Anna het geld van die opdracht nog bij zich had, en zij er de avond daarvoor uitgevlogen was bij de executie. Zij ging dus samen met het geld op het vliegtuig terug naar Nederland. :clown:

Dit was dus buiten de schuld van Patrick om.

Dat is natuurlijk niet helemaal zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is niet met volle zekerheid te zeggen, nee. Maar in diezelfde aflevering zie je ook het fragment terug van Anna's afscheid, waarbij ze op een gegeven moment zegt: "Oh, ik heb nog iets voor jullie." Maar door alle hectiek vergeet ze het, en gaat ze dus weg zonder 'het' te geven. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan maar één ding zeggen over dit hele seizoen:

Ik heb gefaald. :(

Sinds aflevering 1 op Art zitten, blijkt hij de winnaar te worden. Dat voelt ongelooflijk slecht. :$

Neemt niet weg dat het weer een topseizoen was! Ik kan niet wachten tot volgend jaar! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, het is voorbij en nu kan ik weer veilig in dit topic kijken. Mijn mol was er de vorige aflevering al uit (Karin), waardoor het Patrick wel moest zijn. Immers, Art en Soundos zaten op Patrick en iedereen die op Art zat ging eruit. Soundos is het voor mij nooit geweest, maar om eerlijk te zijn Patrick ook niet. Ik heb genoten van dit seizoen en kijk alweer uit naar volgend jaar om opnieuw de mol te ontrafelen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...