Jump to content

Wie Is De Mol? 2011


Silverbyte

Recommended Posts

Ik vind Wie is de Mol? ook echt helemaal geweldig. :) En wat ik nu ga zeggen is bloedserieus: ik heb de laatste drie seizoenen (ik volg het nu ongeveer vijf seizoenen) altijd vanaf ongeveer het midden van elk seizoen de juiste Mol uitgekozen, waar ik het hele seizoen op ben blijven zitten en het uiteindelijk nog goed had ook. :puh: Zo heb ik in de tweede klas 20 euro van mijn wiskunde docent gewonnen na een weddenschapje wie de Mol was. Dit jaar zit ik op Art, en daar blijf ik bij tot hij eruit ligt. Kijken of ik mijn goede gokjes (nouja, gokjes...) dit jaar voort kan zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverbyte

    12

  • Faenty.

    8

  • NandroDavids

    6

  • Jimmiefitz

    6

Ik zou best wel een keer mee willen doen aan zoiets, helaas alleen met BN'ers (zal om die reden eens even een BN'er worden :clown:).

Maar ik denk dat je ongelooflijk paranoïde wordt van zo'n spel. Je denkt dat iemand het is, maar ook weer niet, want dat ligt er te dik bovenop, maar iemand kan ook juist duidelijk De Mol spelen, omdat iedereen dan denkt dat het te dik er bovenop ligt maar diegene het wel degelijk is. Snap je hem? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg het hier al: JAN KOOIMAN is de mol.

Ik weet niet 100 % zeker of het klopt, maar dan heb ik het hier al vast gezegd als het echt zo is :)

Wie is de mol is trouwens super leuk om te zien, en Pieter-Jan is ook geweldig :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Patrick of Karin is de mol.

Ik zit de hele tijd op Jan te letten. Als je op hem let staat ie altijdlinks achter aan, ja hij is lang maar let er maar eens op je zult zien dat hij altijd links achteraan staat.

En ik vind het namelijk echt jammer dat Horice eruit ligt, hij was mijn favoriet samen met Pepijn. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gister de eerste aflevering gekeken. Helaas weet ik al wie eruit gingen tot nu, maar dat maakt het niet veel minder leuk (zolang je maar niet weet wie de mol is natuurlijk). Maar op de WIDM site staat een dagboek van de Mol. In het eerste dagboek van hem staat dit:

PS: ik hoop dat er in de volgende aflevering wél iemand naar huis gaat!

Is dat een aanwijzing dat het niet Pepijn is? Natuurlijk kan hij ook gewoon liegen. ^_^

Snap sowieso niet waarom Pepijn iedereen door laat gaan, echt niet. Dat doet toch niemand die het spel werkelijk wil winnen? Je eigen vrijstelling in feiten "weggooien" en niet een concurrent wegwerken? Vind ik echt raar. Als ik daaraan mee zou doen als niet-mol, zou ik zo snel mogelijk iedereen weg willen hebben. Maar ja, misschien strategisch als "zie mij de mol spelen" en het dan niet zien.

Maar ja, ik zal vandeweek helemaal bij-kijken (om het zo maar even te noemen), tot nu toe kan ik alleen oordelen over de eerste aflevering.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg het hier al: JAN KOOIMAN is de mol.

Ik weet niet 100 % zeker of het klopt, maar dan heb ik het hier al vast gezegd als het echt zo is :)

Wie is de mol is trouwens super leuk om te zien, en Pieter-Jan is ook geweldig :tu:

Jammer. :(

Art was ook wel erg verdacht vandaag.

Link to comment
Delen op andere websites

Art was ook wel erg verdacht vandaag.

Is dat die blonde die de foto's te vroeg nam? Ik vind hem iets te verdacht, volgens mij doet hij gewoon een beetje mollen.

Ik vond die jeep ritjes wel erg vet, lijkt me best leuk. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Art was wel heel opzichtig aan het mollen, dus als hij de Mol blijkt te zijn is hij niet goed in zijn opzet geslaagd. Pepijn en Jan merkten dit ook al op, dus het is binnen de groep ook opgevallen. Maar ja, Art en Patrick hadden dan ook een beetje besloten de verdenkingen naar zich toe te trekken.

Wat ik ook vreemd vond: bij de koeienopdracht was het eigenlijk niet toegestaan om van je paard af te stappen om de kokertjes te pakken. Anna deed dit wel, wat duidelijk in beeld kwam. En toch levert dit geld voor de pot op. Lijkt me dat ze dit maar een keer door de vingers hebben gezien. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg het hier al: JAN KOOIMAN is de mol.

Ik weet niet 100 % zeker of het klopt, maar dan heb ik het hier al vast gezegd als het echt zo is :)

Wie is de mol is trouwens super leuk om te zien, en Pieter-Jan is ook geweldig :tu:

Oke, nu ben ik er uit: Wie is de mol is echt een meester goed programma.

Ik heb nu echt geen idee wie het zou kunnen zijn! :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjah.. Ik zou het niet echt weten wie de mol is. Een vriend van mij zegt al sinds aflevering een dat het Art is. Ik denk dat ik die zelfde richting in ga, maar het kan goed zijn dat we straks weer voor een complete verassing staan als de mol wordt onthuld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...