Jump to content

Wie Is De Mol? 2011


Silverbyte

Recommended Posts

Leuke aflevering inderdaad weer gisteren. Ik geef toe dat die Art inderdaad vaag doet maar ik blijf bij de voorspelling die een wijs man anderhalve week geleden deed:

WIDM is geweldig. We kijken iedere week zowat uit naar donderdag zodat we weer lekker kunnen gaan kijken. Is weer erg goed dit jaar :tu: Overigens is mijn kandidate voor de Mol die Karin. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zó bangig is en zó klunzig en dan géén Mol is. Ik heb dat mens nog niets zinnigs zien doen, dus het moet wel de mol zijn. En zo niet: hulde, dan is het goed gelukt!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverbyte

    12

  • Faenty.

    8

  • NandroDavids

    6

  • Jimmiefitz

    6

Leuke aflevering inderdaad weer gisteren. Ik geef toe dat die Art inderdaad vaag doet...

Art deed naar mijn idee té vaag zelfs. Zo opvallend mollen doet een echte mol niet. Hij is het volgens mij dus niet. Ik waag me toch ook maar even aan een voorspelling: Soundos is de mol.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het jullie ook niet opgevallen dat alle afvallers aan de rechterkant staan? Ik zag het aan het einde, toen Jan eruit ging. Beetje raar, maar toch het opmerken waard, meen ik. :puh:

Dat is me wel opgevallen ja, maar ik denk niet dat het een achterliggende reden heeft. Die foto wordt van tevoren genomen, zonder dat men weet in welke volgorde de deelnemers afvallen. Bovendien: het zou wel heel dom zijn als dat patroon wel wat zegt, want dan hoeven we de komende weken niet te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het jullie ook niet opgevallen dat alle afvallers aan de rechterkant staan? Ik zag het aan het einde, toen Jan eruit ging. Beetje raar, maar toch het opmerken waard, meen ik. :puh:

Dat is me wel opgevallen ja, maar ik denk niet dat het een achterliggende reden heeft. Die foto wordt van tevoren genomen, zonder dat men weet in welke volgorde de deelnemers afvallen. Bovendien: het zou wel heel dom zijn als dat patroon wel wat zegt, want dan hoeven we de komende weken niet te kijken.

Maar, dat is de kracht van de Mol: je weet niet wie het is, of wat hij doet. Het allergemeenste vind ik nog dat de Mol altijd in de race blijft, haha. Dan is het zo van: ''Art is de Mol''. ''Nee, de Mol blijft er altijd in!'' De voorspelling zal dus (bijna) altijd niet waar zijn. :puh:

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke aflevering inderdaad weer gisteren. Ik geef toe dat die Art inderdaad vaag doet...

Art deed naar mijn idee té vaag zelfs. Zo opvallend mollen doet een echte mol niet. Hij is het volgens mij dus niet. Ik waag me toch ook maar even aan een voorspelling: Soundos is de mol.

Dat zou kunnen, maar Jan vertelde dat hij op Soundos ging, als je hem gelooft zou zij het dus niet kunnen zijn. Maarja, het blijft natuurlijk WIDM.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ja, als je zo'n test doet dan ga je toch tijdens de test twijfelen of het wel de echte mol is. Dat zou ik hebben dan. Dus dan ga je denk het kan ook nog Art, Anne of Karin zijn bij wijze van spreken. Dus je hoeft je Jan niet te geloven. Alleen wat een beetje dom was dat hij nog 3 jokers over had...

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, super dom van die 3 jokers. Sowieso om op 1 persoon te gaan zitten is dom. Je moet altijd splitten.

Dat werkt misschien wel in de eerste paar afleveringen, maar op een gegeven moment zul je toch voor één moeten gaan. Anders wordt je wel leuk 4e of iets dergelijks, maar je doet toch mee voor de winst lijkt mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de fora die zich specifiek richten op WIDM worden elk jaar tientallen hints gevonden, maar zelden wordt daarmee de Mol achterhaald. En als je dan toch zo zeker van je zaak bent, wees dan in ieder geval zo vriendelijk je ontdekking met ons te delen. Vergeet niet dat dit topic geen 'Wie ontmaskert de Mol?'-wedstrijd is, maar dat je hier gewoon openlijk over je theorieën en verdenkingen kunt praten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik baseer het op deze hint, gequote van het WidM forum, maar ik had het al opgezocht voordat ik hem las.

"Op een gegeven moment kwam op het circuit uitgebreid een bord in beeld met erop Diana. Diana is de Romeinse godin van de jacht. De Griekse versie heet Artemis. Zou je dit kunnen lezen als Art em is, Art is em?"

Hij is vergezocht, maar dat zijn ze altijd in WidM. Het is ook niet zo dat ik heel aandachtig hints zoek, maar dit bordje kwam gewoon vaak voorbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat lag er ook wel erg dik bovenop, want zelfs Soundos merkte het op in de biecht. Het zou kunnen natuurlijk, maar ik denk niet dat we er iets achter moeten zoeken. 'Anna' is een naam die in Zuid-Amerika best veel voorkomt.

De hint van Artemis vind ik wel een mooie. Een beetje vergezocht misschien, maar wat mij betreft zeker niet uitgesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...