Jump to content

Wie Is De Mol? 2011

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja, maar al die hints zijn vergezocht. Dat zag je vorige jaar ook. Dan krijg je die hints te zien en dan denk je hoe moet je dat nou weten..

• Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Silverbyte

12

• Faenty.

8

• NandroDavids

6

• Jimmiefitz

6

Geplaatst:

Maar ik heb sowieso heel sterk de indruk dat de hints met het jaar minder worden. Een paar jaar terug was de hele serie doorspekt met verborgen aanwijzingen, maar de afgelopen twee edities bleef het bij een paar kleine verwijzingen die imo heel erg vergezocht waren. Het lijkt wel alsof je als kijker nu alleen nog maar aan het kijken bent, want zelf actief meespeuren is er nauwelijks meer bij.

Geplaatst:

Maar dat is toch ook logisch. Het eerste jaar heeft niemand er erg in dat er meer achter zit dan alleen kijken, dat er daarbuiten ook heel veel aanwijzingen waren wist niemand, dat werd pas duidelijk aan het einde van de eerste editie. De tweede editie letten mensen er meer op, maar door iets te minderen of het moeilijker te maken, zie je ze toch niet. En zo gaat dat verder... Als ze nog evenveel en even duidelijke aanwijzingen geven als in de eerste editie, weten we na 1 aflevering al wie de mol is. Dat is ook niet leuk.

Geplaatst:

Vanavond weer een nieuwe aflevering. ^_^

Heb me inmiddels alle afleveringen tot nu toe gekeken, en ik vind het weer vanouds leuk! Wat me alleen opviel was dat ene spel waarbij je elkaars molboekjes kon bekijken. Soms had je weliswaar meerdere keuzes, maar soms ook maar 2. Bijvoorbeeld: zat hij in bus a of in bus b? Maar als je dan liegt, dus je hebt ingevuld bus b maar je zegt bus a, dan krijgt die ander toch te horen of het gelogen was of niet en weet die het dus alsnog. Het heeft dus compleet geen zin om te liegen als er maar 2 mogelijkheden zijn; het enige wat je dan extra op je bord krijgt is dat die ander een stap naar voren mocht doen! Ik zou dus bij 2 mogelijkheden altijd de waarheid zeggen, en dan hoef je nog niet eens antwoord te geven op de vraag "wie heb jij als mol staan?"...

Maar goed, al met al geniet ik met volle teugen. Heb een beetje raar gevoel bij Karin. Waarom? Omdat die stemt op Horace, en die ligt er vervolgens uit. Vervolgens stemt ze op Jan, en die ligt er ook uit. Dus of ze heeft heeeeel veel geluk, of ze doet alsof ze op een anders stemt (en wist dat ze op Horace moest stemmen omdat ze wist dat deze opdracht kwam) omdat ze de mol is! Dan zou het gelijk een verdenking minder zijn, door "eerlijk" te zeggen dat ze op iemand anders heeft gestemd dan zichzelf.

Er stond ook op de site van WIDM dat iets niet doen een mollenactie is. Maar een opdracht NIET doen, wil toch niet zeggen dat het de mol is? Ik denk dat de Mol juist overal aan mee moet doen, zodat die überhaupt kan mollen. Een mol gaat mee om stiekem een opdracht te verpesten. En trouwens, iemand die mol is en zegt "ik doe niet mee" valt ook veels te veel op.

Als het werkelijk Art is, ben ik zeer en zeer teleurgesteld eigenlijk. Zijn mol-acties vallen zo ongelooflijk op, dat het best triest zou zijn als hij werkelijk de mol is.

Ik weet het eigenlijk niet. Ik wist wel dat Jan niet de mol was (veels te fanatiek, en als hij al een mol-actie deed was dat veels te opzichtig), maar ik durf geen voorspelling te doen. Mijn gevoel zegt Karin, maar ik denk dat mijn gevoel me in de steek laat hier. :puh:

Geplaatst:

Het dagboek van de Mol:

''Hoi hoi, ik heb Nicaragua gehaald! Geintje natuurlijk. Ik wist allang dat we van El Salvador naar Nicaragua zouden gaan en dat is best een lastig onderdeel van de Mol zijn; doen alsof je verrast bent. Weet je wanneer ik ook heel verrast was? Toen Jan een rood scherm kreeg. Ik vind het heel jammer dat hij naar huis moest, want Jan was typisch zo'n kandidaat die heel zeker van z'n zaak recht op z'n doel afgaat, maar intussen allerlei belangrijke zaken over het hoofd ziet. Zat hij in een tunnel? Vast niet in de mijne... Aan de andere kant is het ook wel weer terecht dat hij er uitligt. Ik bedoel: wie gaat er nu halverwege de serie de executie in met drie jokers in z'n zak!? Dag Jan, we zien je wel weer bij de Molreünie in de laatste aflevering.

De Mol ''

Bron

Geplaatst:

Maar tot deze aflevering werd Soundos ook nauwelijks serieus genomen. Ze durfde het ravijn niet over bij de oversteekopdracht, en ze durfde ook geen paard te berijden bij de koeienopdracht. Daardoor bleef ze een beetje op de achtergrond, en werd haar advies in de wind geslagen. Maar nu blijkt dus dat ze eigenlijk best een goede kandidate is, want ze komt soms onverwacht toch met de oplossing. Zo zonde dat ze 'executie' niet doordrukte, want 'mol' is natuurlijk veel te voor de hand liggend.

En die gezichtsexpressies van haar af en toe... :schater:

Geplaatst:

Was het ook niet Soundos die toen met de plakopdracht ineens vanuit het niets Beatrix uit de mouw schudde?

Volgens mij was dat Miryana.

Geplaatst: (bewerkt)

Was het ook niet Soundos die toen met de plakopdracht ineens vanuit het niets Beatrix uit de mouw schudde?

Nee, dit was Miryanna die er al uit is.

@: Post boven me niet gezien

Bewerkt: door NickOwnage

Las net het dagboek van de Mol van aflevering 4 en het valt me op dat de mol afscheid nemen erg moeilijk vind en Anna heeft dat ook tijdens de exectuties!

(Lees het dagboek hier: http://bit.ly/hCyWi0)

Het dagboek van de Mol:

''Hoi hoi, ik heb Nicaragua gehaald! Geintje natuurlijk. Ik wist allang dat we van El Salvador naar Nicaragua zouden gaan en dat is best een lastig onderdeel van de Mol zijn; doen alsof je verrast bent. Weet je wanneer ik ook heel verrast was? Toen Jan een rood scherm kreeg. Ik vind het heel jammer dat hij naar huis moest, want Jan was typisch zo'n kandidaat die heel zeker van z'n zaak recht op z'n doel afgaat, maar intussen allerlei belangrijke zaken over het hoofd ziet. Zat hij in een tunnel? Vast niet in de mijne... Aan de andere kant is het ook wel weer terecht dat hij er uitligt. Ik bedoel: wie gaat er nu halverwege de serie de executie in met drie jokers in z'n zak!? Dag Jan, we zien je wel weer bij de Molreünie in de laatste aflevering.

De Mol ''

Bron

Las net het dagboek van de Mol van aflevering 4 en het valt me op dat de mol afscheid nemen erg moeilijk vind en Anna heeft dat ook tijdens de exectuties!

(Lees het dagboek hier: http://bit.ly/hCyWi0)

De Mol heeft weer moeite met afscheid nemen! (Zie dikgedrukte tekst!)

SORRY VOOR DUBBELPOST!

>>> Door NandroDavids: Samengevoegd ;)<<<

Bewerkt: door NandroDavids
  • 2 weken later...

Ik heb vandaag echt een e-nor-me mogelijke aanwijzing gehoord... Niemand anders die hem opmerkte?

(Let op: de mogelijke aanwijzing staat in de spoiler, kijk NIET als je hem niet wilt weten)

Ik citeer Art nu echt precies:

"Ik geloof dat ik nu al 8 afleveringen beste vrienden ben met de mol. Maar ja, ik zit er nog steeds in. Dus zo blind ben ik ook weer niet."

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

"Alle mollen in de boom, tralalalie-tralalala". Het was weer een leuke aflevering: Patrick vond ik iets te overdreven blij toen hij die vrijstelling pakte, maar dat zou ik misschien ook zijn als ik zo ver zou komen. Maar toch... En Art liep lekker te kloten bij de koffie/vulkaan-quiz. Jazeker, ik heb weer genoten, maar ik doe geen uitspraken meer over een mogelijke mol, want ik weet het gewoon niet meer.

Geplaatst:

Ik heb vandaag echt een e-nor-me mogelijke aanwijzing gehoord... Niemand anders die hem opmerkte?

(Let op: de mogelijke aanwijzing staat in de spoiler, kijk NIET als je hem niet wilt weten)

Ik citeer Art nu echt precies:

"Ik geloof dat ik nu al 8 afleveringen beste vrienden ben met de mol. Maar ja, ik zit er nog steeds in. Dus zo blind ben ik ook weer niet."

Wel gehoord, maar ik snap 'm niet. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...