Jump to content

Wie Is De Mol? 2011


Silverbyte

Recommended Posts

Ik heb vandaag echt een e-nor-me mogelijke aanwijzing gehoord... Niemand anders die hem opmerkte?

(Let op: de mogelijke aanwijzing staat in de spoiler, kijk NIET als je hem niet wilt weten)

Ik citeer Art nu echt precies:

"Ik geloof dat ik nu al 8 afleveringen beste vrienden ben met de mol. Maar ja, ik zit er nog steeds in. Dus zo blind ben ik ook weer niet."

Wel gehoord, maar ik snap 'm niet. :7

Een mol (het dier) is van zichzelf altijd blind. Art legde bij die uitspraak vooral de nadruk op 'ook weer niet'. :puh:

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverbyte

    12

  • Faenty.

    8

  • NandroDavids

    6

  • Jimmiefitz

    6

Eerlijk gezegd had ik daar nog helemaal niet bij stilgestaan, maar het zou inderdaad zomaar een hint kunnen zijn. Ik vond dit trouwens een erg saaie aflevering. Drie weinig spectaculaire opdrachten, waardoor ik soms zelfs geneigd was iets anders te gaan doen. De vragen over de 'bomenopdracht' die nog moet komen vond ik dan wel weer een leuke twist. Deze werd ook groots aangekondigd, dus misschien was dit gewoon de stilte voor de storm. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

WIDM is geweldig. We kijken iedere week zowat uit naar donderdag zodat we weer lekker kunnen gaan kijken. Is weer erg goed dit jaar :tu: Overigens is mijn kandidate voor de Mol die Karin. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zó bangig is en zó klunzig en dan géén Mol is. Ik heb dat mens nog niets zinnigs zien doen, dus het moet wel de mol zijn. En zo niet: hulde, dan is het goed gelukt!!

:-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eerder in dit topic geroepen dat het Soundos is en blijkbaar zit ik er zoals altijd weer gigantisch naast. Eigenlijk is het gewoon een kutprogramma omdat je het nooit goed hebt, maar aan de andere kant zit het zo briljant in elkaar dat het weer een goed programma is. Maar serieus, nu moet Patrick toch de Mol zijn? Art was zo opvallend aan het mollen in alle afleveringen, dat kan nooit de Mol zijn.

Zul je zien dat de programmamakers datzelfde dachten en daarom juist de Mol de meest opvallende acties lieten uitvoeren. Aaaaaaaah, ik word echt gek...ik weet gewoon nog steeds niet wie de Mol is, zelfs niet met de twee laatste deelnemers :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat heel erg te twijfelen tussen Karin en Patrick. Ben dus erg blij dat Karin er uit ging. En om dan vervolgens te horen dat het of Art of Patrick is zit ik er alsnog dicht bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat heel erg te twijfelen tussen Karin en Patrick. Ben dus erg blij dat Karin er uit ging. En om dan vervolgens te horen dat het of Art of Patrick is zit ik er alsnog dicht bij.

Als het dalijk Art was zat je er niet dicht bij hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach Flitskikker, ik wist allang dat het pas volgende week zou komen. Doen ze elk jaar hoor. :7 Ik zei sinds Horace eruit ging dat Patrick het is, mijn zus zei al vanaf het begin dat het Art is. Ben benieuwd!

Link to comment
Delen op andere websites

Ach Flitskikker, ik wist allang dat het pas volgende week zou komen. Doen ze elk jaar hoor. :7 Ik zei sinds Horace eruit ging dat Patrick het is, mijn zus zei al vanaf het begin dat het Art is. Ben benieuwd!

Dit is het eerste jaar dat ik kijk. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...