Bassieboy35 Geplaatst: 21 december 2016 Rapport Geplaatst: 21 december 2016 Vond de scène erg grappig waarin CJ op gegeven moment tegen Wu Zi Mu zegt dat hij zwart is en geen Chinees is, waarop Wu Zi Mu vervolgens antwoord dat hij dan wel blind is maar nog niet dom. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 december 2016 Rapport Geplaatst: 23 december 2016 Vond de scène erg grappig waarin CJ op gegeven moment tegen Wu Zi Mu zegt dat hij zwart is en geen Chinees is, waarop Wu Zi Mu vervolgens antwoord dat hij dan wel blind is maar nog niet dom. Daar moest ik wederom smakelijk om lachen toen ik een aantal maanden GTA SA Remastered heb gespeeld. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 juni 2019 Rapport Geplaatst: 15 juni 2019 "Hey Carl! So what do you think of our new base of operations?" "It's missing something. Maybe a tennis court and a pool would help motivate me better." Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.