Jump to content

[B&G] Raad de Artiest 2.0 Reactietopic


TomHagen

Recommended Posts

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    29

  • MegaPilot

    28

  • Hayte

    25

  • NandroDavids

    21

Fragment 17 is zelfs door slaapwandelaars niet verkeerd in te vullen.

De groep ken ik, even zoeken in m'n mediabibliotheek welk nummer het precies is, maar ik heb een licht vermoeden dat het 1 van hun bekendere nummers is.

Edit: Hehe, I knew it, onze school heeft dit nummer eens aangevraagd voor zo'n 300 euro bij een radiozender voor een goed doel.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Deze nieuwe is inderdaad niet zo heel moeilijk. Daar ga ik niet mee inlopen op Teh_Ninja...

Cabyon kwam met een heel andere plaat.

Nu ben ik toch wel heel benieuwd wat hij ervan gemaakt had :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hihi, dacht eerst dat het een andere band was waar ik naar aan het luisteren was maar kende het liedje niet :7

Opeens hoorde ik die stem, en toen was het en ooooooh-momentje. Even opzoeken in Spotify en ik vond hem vrijwel meteen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig net nog op tijd ingezonden, heb hem zeker goed. Under The Bridge was voor mij te makkelijk. :D

Hihi, dacht eerst dat het een andere band was waar ik naar aan het luisteren was maar kende het liedje niet :7

Opeens hoorde ik die stem, en toen was het en ooooooh-momentje. Even opzoeken in Spotify en ik vond hem vrijwel meteen :7

Zoeken naar het nummer, zo kan ik het ook. :7

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Dat je zoekt naar een nummer is toch logisch? Als ik een fragment hoor en ik denk hem te weten, zoek ik ook het liedje op om het even te controleren. Wel zo handig voordat je iets instuurt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik een bepaalde artiest leuk vind luister ik naar complete albums, niet naar individuele singles. Bij mij gaat het om het totaal plaatje en de "sfeer" van de plaat, de namen van de individuele liedjes ken ik daarom vaak niet. Soms heb ik een bui waarbij ik alleen naar specifieke liedjes wil luisteren, maar dit zijn dan vaak de minder bekende liedjes waardoor ik bij fragmenten van relatief populaire liedjes (en geef toe, dit zijn veelal populaire liedjes) nooit weet hoe de titel van zo'n liedje heet.

Al zijn er hier een paar uitzonderingen op, zo luisterde ik net naar een enkel liedje van Metronomy, luister ik nu naar Lullaby van The Cure, en ga ik straks over naar een Does It Offend You, Yeah? liedje.

Dit nieuwe liedje herken ik overigens niet, volgens mij is het weer een oud liedje. Ook meteen een klein kritiek puntje, zo ver ik me kan herinneren is het meerendeel óf een oud gitaar liedje óf een hedendaagse populair liedje. Kon wel wat afwisseling in imo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook meteen een klein kritiek puntje, zo ver ik me kan herinneren is het meerendeel óf een oud gitaar liedje óf een hedendaagse populair liedje. Kon wel wat afwisseling in imo.

Het is allemaal muziek dat of vroeger, of recent of nu populair is/was. Ik kan wel wat meer de alternatieve kant op gaan maar ik ben bang dat er dan veel minder herkend wordt. Of bedoel je dat niet? Ik zal het proberen zover dat nog kan een beetje recht te trekken in de komende fragmenten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ook meteen een klein kritiek puntje, zo ver ik me kan herinneren is het meerendeel óf een oud gitaar liedje óf een hedendaagse populair liedje. Kon wel wat afwisseling in imo.

Het is allemaal muziek dat of vroeger, of recent of nu populair is/was. Ik kan wel wat meer de alternatieve kant op gaan maar ik ben bang dat er dan veel minder herkend wordt. Of bedoel je dat niet? Ik zal het proberen zover dat nog kan een beetje recht te trekken in de komende fragmenten. :)

Dat is inderdaad wat ik ongeveer probeerde te zeggen, al deel ik je angst lichtelijk ook. Als zelfs Mumford & Sons zo weinig herkend werd... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Geen inzendingen voor Gloria, van Them! Onbekend liedje?

Op zich geen onbekend liedje, maar dit is echt zo'n nummer die ik wel herken, maar waarvan ik de titel en artiest absoluut niet weet. Zelfs nu je ze noemt gaat er nog geen belletje rinkelen :puh:

Hopelijk een beter resultaat op de volgende nieuwere plaat.

Volgens mij heb ik deze inderdaad wel goed, maar dat ging niet gemakkelijk. Heeft me weer heel wat nadenken gekost...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...