Jump to content

[B&G] Raad de Artiest 2.0 Reactietopic


TomHagen

Recommended Posts

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    29

  • MegaPilot

    28

  • Hayte

    25

  • NandroDavids

    21

Echt zo een "O ja" momentje. Kon qua melodie het hele liedje mee neuriën etc. maar wist de band naam /naam van het liedje niet meer. Nieuwe weet ik wel weer, maar die weet (zowat) iedereen wel denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt zo een "O ja" momentje. Kon qua melodie het hele liedje mee neuriën etc. maar wist de band naam /naam van het liedje niet meer. Nieuwe weet ik wel weer, maar die weet (zowat) iedereen wel denk ik.

Zelfs ik. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op, dit liedje hoort niet thuis in RaadDeArtiest. Deze is veels te makkelijk, als je dit liedje niet kent heb je je volgens mij gewoon compleet afgezonderd van de buitenwereld voor het laatste jaartje.

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op, dit liedje hoort niet thuis in RaadDeArtiest. Deze is veels te makkelijk, als je dit liedje niet kent heb je je volgens mij gewoon compleet afgezonderd van de buitenwereld voor het laatste jaartje.

Je kan altijd een hitje gemist hebben. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

#24 wist ik eerst niet, dacht ik eerst dat het een generiek liedje was, maar net in de laatste seconde was het dat bijna iconische geluid van deze prachtige band. Love it.

Tweede ken ik niet, moet ik nog even naar luisteren.

Edit; komt er nog een RdA 3.0? Hoop dan dat er wat meer onbekende klassiekers in komen die mensen kennen van lied maar niet van naam, zoals Insomnia van Faithless of, in mindere mate, Smack Your Bitch Up van The Prodigy, wat Rob Dougan of wat Fatboy Slim, zulk soort dingen.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...