Teh_Ninja Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 De nieuwe wist ik meteen. Hier het zelfde .
Guardian1980 Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Maar weer eens een inzending gedaan. Deze vond ik niet zo moeilijk, die zullen er meer goed hebben.
Hayte Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Bleh, U2. De nieuwe is makkelijk, die hoort iedereen te kennen die ooit van het fenomeen radio heeft gehoord.
NandroDavids Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 De nieuwe is inderdaad een nummer wat iedereen wel moet kennen. Lijkt me dus geen kans om in te lopen op Teh_Ninja, helaas...
Thundercover Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Ik luister nauwelijks radio, dus deze blijft beperkt tot een vage herkenning.
MegaPilot Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Ik luister nauwelijks radio, dus deze blijft beperkt tot een vage herkenning. God, dit meen je niet?
Teh_Ninja Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Echt zo een "O ja" momentje. Kon qua melodie het hele liedje mee neuriën etc. maar wist de band naam /naam van het liedje niet meer. Nieuwe weet ik wel weer, maar die weet (zowat) iedereen wel denk ik.
MegaPilot Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Echt zo een "O ja" momentje. Kon qua melodie het hele liedje mee neuriën etc. maar wist de band naam /naam van het liedje niet meer. Nieuwe weet ik wel weer, maar die weet (zowat) iedereen wel denk ik. Zelfs ik. ^^
Guardian1980 Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Deze ken ik ook wel ja, dat zijn weer twee puntjes in de pocket vermoed ik. (Niet te hard roepen, ik ben wel eens volledig de mist ingegaan )
Teh_Ninja Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Trouwens, wat gebeurd er bij gelijkspel?
Hayte Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Kom op, dit liedje hoort niet thuis in RaadDeArtiest. Deze is veels te makkelijk, als je dit liedje niet kent heb je je volgens mij gewoon compleet afgezonderd van de buitenwereld voor het laatste jaartje.
MegaPilot Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Kom op, dit liedje hoort niet thuis in RaadDeArtiest. Deze is veels te makkelijk, als je dit liedje niet kent heb je je volgens mij gewoon compleet afgezonderd van de buitenwereld voor het laatste jaartje. Je kan altijd een hitje gemist hebben.
TomHagen Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Trouwens, wat gebeurd er bij gelijkspel? Penalty's!
Hayte Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 (bewerkt) #24 wist ik eerst niet, dacht ik eerst dat het een generiek liedje was, maar net in de laatste seconde was het dat bijna iconische geluid van deze prachtige band. Love it. Tweede ken ik niet, moet ik nog even naar luisteren. Edit; komt er nog een RdA 3.0? Hoop dan dat er wat meer onbekende klassiekers in komen die mensen kennen van lied maar niet van naam, zoals Insomnia van Faithless of, in mindere mate, Smack Your Bitch Up van The Prodigy, wat Rob Dougan of wat Fatboy Slim, zulk soort dingen. Bewerkt: 25 april 2011 door Hayte
Recommended Posts