Jump to content

[B&G] Raad de Artiest 2.0 Reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Eerste ken ik, tweede komt me zeer bekend voor, zal ik ieder moment wel hebben.

• Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Teh_Ninja

29

• MegaPilot

28

• Hayte

25

• NandroDavids

21

Geplaatst:

Die eerste zegt me helemaal niks, die tweede komt me zo vreselijk bekend voor, maar ik kan er maar niet op komen... Dus tenzij ik 'm van de week nog eens ergens hoor, komen er geen puntjes meer bij.

@TomHagen: Moet je twee verschillende PB's naar je sturen (als je beiden weet) of kan je ook beide antwoorden in één PB stoppen?

Geplaatst:

Beide antwoorden in één PB, het liefst. Nog liever, reageren op een andere inzending. :)

Geplaatst:

Je postvakje raakt vol :sigaar: ?

Nee, helemaal niet. Maar dan hoef ik er niet zo veel te openen.

Geplaatst:

Het spande er nog om, maar toch gewonnen :sigaar: . Ik wil TomHagen even bedanken voor de leuke contest :tu:.

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd met de overwinning, Teh_Ninja! Achteraf gezien had ik Milow met Ayo Technology en The Beatles met Come Together móeten weten, maar ook met die 4 punten had ik het niet gered. Verdiende overwinning dus! :tu:

En dank TomHagen voor de prima organisatie en het uitstekende initiatief! :Y

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar...

Geplaatst: (bewerkt)

Jeej, toch nog brons. ^_^

Nu vind ik wel dat Teh_Ninja moet trakteren. :bier:0_0

Proficiat aan TomHagen om deze contest in goede banen te leiden. :tu:

Hopelijk komt het volgend jaar (of misschien zelfs dit jaar nog) terug. :engel:

Bewerkt: door Platypus
Geplaatst:

Bedankt alle deelnemers en TomHagen, al mogen de nummers ietwat bekender zijn, het aantal fragmenten waar minder dan 2 mensen het konden raden was te veel naar mijn mening.

Geplaatst:

En zo komt ook deze contest ten einde. @ TomHagen: Uitstekend georganiseerd, ik vond het erg leuk om mee te doen. @ Teh_Ninja: Gefeliciteerd met de overwinning. @ Alle deelnemers: Ik hoop dat jullie de contest net zo leuk vonden, laten we er maar ééntje op nemen :bier:

Geplaatst:

Uitstekende contest! :tu: Teh_Ninja, van harte gefeliciteed met je verdiende overwinning! :)

Geplaatst:

Mijn complimenten, Tom! Strak georganiseerd! :tu:

Ik doe volgende keer zeker mee. Ik heb deze keer ook nog wel wat ingestuurd, maar doordat ik al te veel fragmenten had gemist was de achterstand niet meer in te halen.

Geplaatst:

Is Florence + The Machine echt zo onbekend hiero? :7

Maarja, mooie competitie Tom, was heel leuk om aan mee te doen :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...