Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

106

• vice

93

• R-fl3x

66

• Flokkert

59

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Dat kan je toch ook gaan vragen aan de kerel bij Game Mania zelf, lijkt me? :puh:

EDIT: Hardened Edition foto'tje gerevealed :)

mw3_0.jpg

foto: www.pu.nl

Aha

Daar zit dus het spel in, een boekje met dingen die je in het spel wel merkt en een leuke sleutelhanger voor 20 euro meer :)

Perfect

Geplaatst:

Idd lol. Waarom komen alle COD-haters hier eigenlijk steeds reageren. Wij doen dat toch ook niet in BF?

Geplaatst:

Ik denk toch wel dat ik MW3 ga kopen. Heb zojuist rank 70 behaald op MW2, en die vond ik echt een topgame, dus MW3 komt in m'n collectie. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Agja, ik moet toegeven, call of duty is wel leuk als je even de verhaallijn speelt, en ondertussen 1 keer presiged ofzo, en met vrienden natuurlijk speelt.

Maar later begint het wel te vervelen.

Maar dit is natuurlijk ook mijn mening :puh:

Bewerkt: door Zombiespeed
Geplaatst:

Agja, ik moet toegeven, call of duty is wel leuk als je even de verhaallijn speelt, en ondertussen 1 keer presiged ofzo, en met vrienden natuurlijk speelt.

Maar later begint het wel te vervelen.

Maar dit is natuurlijk ook mijn mening :puh:

Daar moet ik je wél gelijk in geven. COD is leuk, en ik vind het een waardige shooter, maar de multiplayer is gewoon veel te uitgebreid voor wat je uiteindelijk ontvangt. Dan heb ik liever dat je wat meer prestiges hebt, wat minder levels (voordat je prestiged), en de meeste unlocks krijgt als je prestiged (die je ook bewaard) ipv tijdens het levellen. Want uiteindelijk heb je weinig aan prestigen.

Geplaatst:

Ik heb alleen MW (CoD 4) en vind hem in een woord GEWELDIG!!! MW2 lijkt mij ook een echte mushave, maar

ik heb hem (nog) niet :cry:

Geplaatst:

Gatver weer quickscopen in MW3, straks alleen maar mensen die gaan quickscopen. Doe je in het echt toch ook niet, want dan krijg je vol die scope tegen je hoofd aan. Gewoon Quickscopen nooit meer laten terug komen!

Geplaatst:

Ik vind dat quickscopen zoooooooo vervelend. in MW2 word je al de vinken**** ingescholden als je het niet kan, of niet goed kan

Geplaatst:

Deels is het wel leuk om wat op Private met je vrienden wat zitten te klooien met een snipe, maar verder.. 't Is maar wat je leuk vindt

Geplaatst:

Gatver weer quickscopen in MW3, straks alleen maar mensen die gaan quickscopen. Doe je in het echt toch ook niet, want dan krijg je vol die scope tegen je hoofd aan. Gewoon Quickscopen nooit meer laten terug komen!

Domste wat ik ooit heb gelezen, echt geen argumenten voor nodig :7

Quickscope is hetzelfde als campen, vinjehetnieleuk? Boehoehoe doen bij mama, andere game kope of gewoon beter worden. Keuze zat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...