Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Ik zou toch wel heel graag deticated servers zien op de consoles. Dan kan je zelf kiezen op welke map je wilt spelen en ook in welke gamemode. Soms heb ik zin om eens goed gebruik te maken van mijn sniper (noquickscope) en dan komen er alleen maar maps waar haast niet valt te snipen. Als je dan dedicated servers hebt dan kan je gewoon zelf de goede map kiezen met de ideale gamemode. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Als ik dit zie dan prefereer ik toch de Engelse versie. De Duitse versie kan ik nog een heel klein beetje snappen alleen de Franse versie begrijp ik helemaal niks van. Dan zijn het gewoon gameplaybeelden met de achtegrondpraatjes van een dronkenlap.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo even tussendoor wat bijna niks met Modern Warfare 3 heeft te maken, maar wel leuk is (Ik denk dat de meeste hem zo ondertussen wel al kennen hoor):

Just watch it. Het is echt SUPER komisch...

(Sorry als dit ongewenst is)

Bewerkt: door Point
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, dat kan nog wel even duren verwacht ik. Italiaans en Spaans zijn op zich best grote talen, Nederlands niet echt. Dus tsja. :engel:

Nederlands word ook niet alleen in Nederland gesproken hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, dat kan nog wel even duren verwacht ik. Italiaans en Spaans zijn op zich best grote talen, Nederlands niet echt. Dus tsja. :engel:

Nederlands word ook niet alleen in Nederland gesproken hoor.

Dat weet ik :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Confirmed wapens:

  • M4A1
  • FAMAS
  • UMP45
  • AK-47

In ieder geval 4 goede wapen! Vraagje: Is die Famas Automatisch of 3 Round Burst?

@ Point: Ja, heb ik al gezien. Ik geloof dat Bierbuikje hem toen uploadde. Blijft geniaal.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Confirmed wapens:

  • M4A1
  • FAMAS
  • UMP45
  • AK-47

In ieder geval 4 goede wapen! Vraagje: Is die Famas Automatisch of 3 Round Burst?

@ Point: Ja, heb ik al gezien. Ik geloof dat Bierbuikje hem toen uploadde. Blijft geniaal.

Kan allebei, in RL heeft de Famas 3 Vuur opties: Burst , Vol Automatisch en Semi-Automatisch.

Ik vind dat ze alle opties erin moeten doen voor de wapens die dit ook in RL hebben. Dan kan je per wapen selecteren hoe je het wilt.

Verder voor mensen die gelijk gaan schreeuwen ,,Nee UMP! Overpowered." Je weet nog niet hoe ze hem in MP hebben gebalanceerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...