Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Bij Black Ops hadden ze toch wel een mooie beloning voor als je prestige 50 had bereikt, de golden guns. En natuurlijk de gekleurde clantags. Maar meer zat er ook niet tussen inderdaad. Verwacht eigenlijk ook wel dat dit weer precies hetzelfde gaat als de vorige keer. Dat we eigenlijk alleen prestigen voor het logootje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

1. Geweldig logo , ik hoop dat er binnenkort een psd van leaked. +1 voor het mw3 logo <3

2. Game opzich zal weer verbetering zijn in tegenstelling tot mw2 gameplay zal hetzelfde zijn, ik ben alleen benieuwd wat er gebeurd met de servers (eigen servers of weer crappy servers van hunzelf).

3. Level systeem mogen ze van mij dumpen. Beter dat je gewoon je wapens moet kopen of perks moet kopen naarmate je andere mensen kilt.

4. Zal ik black ops kopen ja of nee ?

Link to comment
Delen op andere websites

1. Geweldig logo , ik hoop dat er binnenkort een psd van leaked. +1 voor het mw3 logo <3

2. Game opzich zal weer verbetering zijn in tegenstelling tot mw2 gameplay zal hetzelfde zijn, ik ben alleen benieuwd wat er gebeurd met de servers (eigen servers of weer crappy servers van hunzelf).

3. Level systeem mogen ze van mij dumpen. Beter dat je gewoon je wapens moet kopen of perks moet kopen naarmate je andere mensen kilt.

4. Zal ik black ops kopen ja of nee ?

Kort en krachtig: Nee!

Over dat "Beter dat je gewoon je wapens moet kopen of perks moet kopen naarmate je andere mensen kilt.", beter doen ze dat eventjes niet! Dat hadden ze ook in black ops en het werkt voor geen meter!

Link to comment
Delen op andere websites

Kort en krachtig: Nee!

Over dat "Beter dat je gewoon je wapens moet kopen of perks moet kopen naarmate je andere mensen kilt.", beter doen ze dat eventjes niet! Dat hadden ze ook in black ops en het werkt voor geen meter!

Hmm , vreemd ik zou toch denken dat het zou werken , oja ik wil nog wel even zeggen dat dit per match gaat :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Kort en krachtig: Nee!

Over dat "Beter dat je gewoon je wapens moet kopen of perks moet kopen naarmate je andere mensen kilt.", beter doen ze dat eventjes niet! Dat hadden ze ook in black ops en het werkt voor geen meter!

Hmm , vreemd ik zou toch denken dat het zou werken , oja ik wil nog wel even zeggen dat dit per match gaat :D.

Naja, het gaat veel sneller dan bij level systeem, maar soms saved hij niet goed ofzo. Dat is meer het spel zelf natuurlijk, maar je hebt altijd de kans dat het bij het volgende spel nog steeds niet gefixt is. Ook is het zo dat je soms veel spijt heb van je aankoop van wapen/attachement/plaatjes wathever...

Link to comment
Delen op andere websites

Ben wel heel erg benieuwd naar dat Call of Duty: Elite. Heb me aangemeld voor de beta en ik hoop dat ik word geselecteerd. Zo kan ik zien of ik er voor wil betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is Call of Duty Elite eigenlijk ?

Call of Duty elite is een applicatie (app), het is het facebook van Call of Duty als ik het zo mag zeggen. Met andere woorden, het is een platform waar Call of Duty-spelers zich kunnen verzamelen, waar je statistieken kunt uitwisselen, elkaars spel kan analyseren, filmpjes plaatsen,... Het zal voor elk platform beschikbaar zijn, en je zult het ook op verschillende manieren kunnen bereiken. (Smartphone, pc, ps3,...) Meeste info vind je wel terug in het filmpje dat Haakontje hierboven heeft geplaatst.

Misschien ook nog interessant om te weten: de service zal deels betalend en deels gratis zijn en wordt in de periode rond de release van MW3 waarschijnlijk vrijgegeven.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Dat je voor Call of Duty Elite moet betalen, vind ik eigenlijk best wel onnodig. Maar ze zullen wel geld nodig hebben. :ch:

Hoe wil je anders de marketing van je volgende game betalen? Ook al vind ik maandelijks betalen maar niks, ze kunnen beter gewoon doen dat je het voor 15,- ofzo voor altijd hebt en niet maar een maand.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog beter zou een volledig gratis systeem zijn, zoals bijvoorbeeld Autolog, geïntroduceerd bij Need for Speed Hot Pursuit. Lijkt me dat alles wat je nodig hebt erop staat, misschien op een minder gedetailleerde wijze en met minder functies als CoD elite, maar simpelweg voldoende.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog beter zou een volledig gratis systeem zijn, zoals bijvoorbeeld Autolog, geïntroduceerd bij Need for Speed Hot Pursuit. Lijkt me dat alles wat je nodig hebt erop staat, misschien op een minder gedetailleerde wijze en met minder functies als CoD elite, maar simpelweg voldoende.

Het probleem nu is, is dat ze Dedicated servers willen brengen voor de consoles, dus ik denk dat ze daarom dus ons voor elite laten betalen, om geld te krijgen om de servers te onderhouden. En is zo'n programma eigenlijk wel nodig? Ik vind het eerder een poging om met Gamebattles te concurreren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...